Bizim bir arkadaş aldı RC200 henüz teslim almamış, kullanmaya başlasın görüsücez, seninle de paylaşabilirim.
bu gün itibariyle 200 Rc sahibi oldum...Bu benim 4. Motosikletim olacak...bundn önce 3 adet cbr 250im oldu...Sonuncusunu sıfır (2015 model) aldım rodajını bitirip yaklaşık 100 km yaptıktan sonra sattım...Cbr'in yakıt olayı çok güzeldi ve çok seriydi..rodaj sonrası 100 km son gaz gittim yaklaşık170leri gördüm(eğimli yollarda)...Fakat Bir türlü motora ısınamadım ve geçtiğimiz hafta daha 1100 km'de iken sattım..600lük bir makina aradım fakat fiyatları yüksek ve alabileceğim fiyatlardakilerde de hep motor problemleri olduğunu gördüm...Ve ibre bir anda Ktm 200 rc'ye döndü...ve bugun gittim ve aldım..araştırdım ve sanıyorum fazla kullanan yok yarın itibariyle motorumu teslim alıcam (plaka yok ama) ve hemen rodaja başlayacağım...
buradan izlenimlerimi sizlerle paylaşmak isterim
Açılmışı varken yeni başlık açmak istemedim. Çok uzun süredir araştırıyorum,ehliyetide aldığımıza göre artık öğrenme amaçlı aldığım Çin malı motoru satıp bu ikisinden birini almaya karar verdim,Aslında başka modellerde vardı ama ikinci aşamada hem bütçeyi hem kendimizi çokta kasmamak gerek diye düşünüyorum,Benim sorum kullanımdan ziyade olaki ikinci el almaya karar verirsem her ikisininde fiyat bandı ve yıla göre ortalama km oluru kaçtır.2015 modelden düşük kesinlikle düşünmüyorum Buna göre motor camiasının değerli üyelerinin fikirlerini almak isterim,İkinci elde durduk yere kazık yemeyelim . Bide bu iş öyle bir iş ki muhakkak bu iki motorunda daha kaliteli muadili vardır ama daldıkça insanın kafası dahada karışıyor o yüzden sonucu ne olursa olsun ya bu ikisinden birinin sıfırını yada en az 2015 modelini alacağım, bu yüzden yorumlar bu minvalde olursa sevinirim.