KTM RC 200 mü yoksa Honda CBR 250R mı ?

Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Bizim bir arkadaş aldı RC200 henüz teslim almamış, kullanmaya başlasın görüsücez, seninle de paylaşabilirim.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Teslim aldı ben henüz kullanamadım onun yorumları ise; çok seri olmadığı yönünde, biraz inceledim çok şık ve kaliteli tasarımı var sesini de beğendim.
Cüssesi biraz küçük gibi geldi CBR'a göre.
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
43
Fuarda rc200'ün üstüne oturduğumda ne kadar konforsuz bi motordur bu ya dedim. CBR 250 R var CBR almadan önce rc200 ü çok merak ediyordum arasında çok kararsız kalmıştım evdekileride ikna etmiştim daha fazla dayanamadım fuarı bekleyemedim CBR 250 R çaktım bi tane RC 200 ün üstüne oturduktan sonra zerre pişmanlık duymadım performasını bilemem fakat bu kadar berbat bi sele olamaz taş gibi haberin olsun dostum.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Bu iki motosiklet arasında kesinlikle kalite, oturuş pozisyonundaki rahatlık ,tokluk hissi olarak cbr 250.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
CBR 250

Parça+Servis Ağı+2. el değeri+50cc fazlası+Honda amblemi ::gazla::::gazla::::gazla::
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Tekrar selam,

Bizim müdür motoru satmaya karar verdi.
Şikayeti motoru yavaş bulduğu için düşünenler olursa ilgilenebilirim.
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
3
Arkadaşım merhaba 05319810170 nolu numaradan bana ulaşırmıson rc200 hakkımda
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
R25 acaip birşey. Racingler hoşuma gitmezdi R25'e kadar. Tek beğendiğim racing o. ama fiyatı yüksek kıyas yapıldığında ise düşük kalıyor :)
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
1
bu gün itibariyle 200 Rc sahibi oldum...Bu benim 4. Motosikletim olacak...bundn önce 3 adet cbr 250im oldu...Sonuncusunu sıfır (2015 model) aldım rodajını bitirip yaklaşık 100 km yaptıktan sonra sattım...Cbr'in yakıt olayı çok güzeldi ve çok seriydi..rodaj sonrası 100 km son gaz gittim yaklaşık170leri gördüm(eğimli yollarda)...Fakat Bir türlü motora ısınamadım ve geçtiğimiz hafta daha 1100 km'de iken sattım..600lük bir makina aradım fakat fiyatları yüksek ve alabileceğim fiyatlardakilerde de hep motor problemleri olduğunu gördüm...Ve ibre bir anda Ktm 200 rc'ye döndü...ve bugun gittim ve aldım..araştırdım ve sanıyorum fazla kullanan yok yarın itibariyle motorumu teslim alıcam (plaka yok ama) ve hemen rodaja başlayacağım...
buradan izlenimlerimi sizlerle paylaşmak isterim
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
bu gün itibariyle 200 Rc sahibi oldum...Bu benim 4. Motosikletim olacak...bundn önce 3 adet cbr 250im oldu...Sonuncusunu sıfır (2015 model) aldım rodajını bitirip yaklaşık 100 km yaptıktan sonra sattım...Cbr'in yakıt olayı çok güzeldi ve çok seriydi..rodaj sonrası 100 km son gaz gittim yaklaşık170leri gördüm(eğimli yollarda)...Fakat Bir türlü motora ısınamadım ve geçtiğimiz hafta daha 1100 km'de iken sattım..600lük bir makina aradım fakat fiyatları yüksek ve alabileceğim fiyatlardakilerde de hep motor problemleri olduğunu gördüm...Ve ibre bir anda Ktm 200 rc'ye döndü...ve bugun gittim ve aldım..araştırdım ve sanıyorum fazla kullanan yok yarın itibariyle motorumu teslim alıcam (plaka yok ama) ve hemen rodaja başlayacağım...
buradan izlenimlerimi sizlerle paylaşmak isterim

Merhaba izlenimlerini paylaşmanı bekliyoruz.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
54
Arkadaşlar benim 2 motorsikletim oldu ilk megelli 250r ve daha sonra yzf r 125 2014 modeldi , r25 alacaktm ama rc 200 görünce etkilendim şahsen bir arkadaş beni bilgilendirebilir mi rica etsem 507 3936028

İstanbul / Ataşehir
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
rc ailesi haberlerinizi, yorumlarınizi bekliyoruz rc nin avantaj ve dezavantajlarını paylaşırsaniz sevinirim
 
Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
13
Arkadaşlar RC 200 hakkında kullanan birisinden negatif yönleri varsa duymak isterim. yıl oldu 2016, heralde kullanan sayısı artmıştır.
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
397
KTM her türlü daha iyi. parça falan da bulursun ve parçaları honda ile aynı fiyat. ne pahalı ne ucuz. bir kaç parça değişiklik gösterebilir tabi. yani masraf olarak parça olarak falan aynı ve KTM kalite olarak bir kaç adım önde. Fakat KTM 2. el satmak biraz zor bir şey. Bana fark etmez dersen ktm al derim
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
74
Açılmışı varken yeni başlık açmak istemedim. Çok uzun süredir araştırıyorum,ehliyetide aldığımıza göre artık öğrenme amaçlı aldığım Çin malı motoru satıp bu ikisinden birini almaya karar verdim,Aslında başka modellerde vardı ama ikinci aşamada hem bütçeyi hem kendimizi çokta kasmamak gerek diye düşünüyorum,Benim sorum kullanımdan ziyade olaki ikinci el almaya karar verirsem her ikisininde fiyat bandı ve yıla göre ortalama km oluru kaçtır.2015 modelden düşük kesinlikle düşünmüyorum Buna göre motor camiasının değerli üyelerinin fikirlerini almak isterim,İkinci elde durduk yere kazık yemeyelim . Bide bu iş öyle bir iş ki muhakkak bu iki motorunda daha kaliteli muadili vardır ama daldıkça insanın kafası dahada karışıyor o yüzden sonucu ne olursa olsun ya bu ikisinden birinin sıfırını yada en az 2015 modelini alacağım, bu yüzden yorumlar bu minvalde olursa sevinirim.
 

Obs

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
219
Açılmışı varken yeni başlık açmak istemedim. Çok uzun süredir araştırıyorum,ehliyetide aldığımıza göre artık öğrenme amaçlı aldığım Çin malı motoru satıp bu ikisinden birini almaya karar verdim,Aslında başka modellerde vardı ama ikinci aşamada hem bütçeyi hem kendimizi çokta kasmamak gerek diye düşünüyorum,Benim sorum kullanımdan ziyade olaki ikinci el almaya karar verirsem her ikisininde fiyat bandı ve yıla göre ortalama km oluru kaçtır.2015 modelden düşük kesinlikle düşünmüyorum Buna göre motor camiasının değerli üyelerinin fikirlerini almak isterim,İkinci elde durduk yere kazık yemeyelim . Bide bu iş öyle bir iş ki muhakkak bu iki motorunda daha kaliteli muadili vardır ama daldıkça insanın kafası dahada karışıyor o yüzden sonucu ne olursa olsun ya bu ikisinden birinin sıfırını yada en az 2015 modelini alacağım, bu yüzden yorumlar bu minvalde olursa sevinirim.

Dostum ss ruhu ve iyi görünüm istiyorsan rc. Sakin ve kolay kullanım istiyorsan cbr! 2015 model demişsin en az 13500 cbr ın 2015 modeli.. rc200 ün sıfır o kadar .. Hız merakın yoksa rc derim KTM çok kaliteli firma japon gibi maliyetten kısmıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst