KTM RC 200 mü yoksa Honda CBR 250R mı ?

Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Ben bugün sordum sabah 10 gibi. Var elimizde dedi. Filiz hanım galiba ismi. Çok İlginç. Nasıl bir yer bu ulusan, anlamak zor.
Bu arada fiyat aldınız mı? 13800, kredi kartına 9 taksit demişlerdi bana.
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
155
Ben bugün sordum sabah 10 gibi. Var elimizde dedi. Filiz hanım galiba ismi. Çok İlginç. Nasıl bir yer bu ulusan, anlamak zor.
Bu arada fiyat aldınız mı? 13800, kredi kartına 9 taksit demişlerdi bana.

Tam size yazmadan önce yani yaklaşık 15.30 gibi yeniden teyit etmek içim aradım ve yine aynı cevabı verdiler :santa: Sanırım çalışanların kafaları hep güzel ulusanda :cherry:
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Ben birazdan tekrar arayıp soracağım. Sanırım ellerinde yok, benim sorduğum bayan rc390 ile karıştırmış olabilir diye düşünüyorum. 2 hafta çok uzun bir süre değil gerçi.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
2
Gaziantep te servis sıkıntısı yok gayet güzel bir servis var. Benim ehliyete daha 1 sene var. Ben araştırmayı seven birisi olduğum için şimdiden başladım araştırmaya ilk önce yamaha r25 felan dedim sonra şekli sanki göze batıyordu. Sonra, rc serisini duydum yoksa cbr 250R a bakıyordum ama bu olayların başlamasına 3 hafta bile olmadı onun da öncesi var 12-13 yaşından beri motosiklet aşkı var adeta büyüyor neyse, bunları neden yazdığımıda bilmiyorum herhalde ilk gördüğüm rc 200 & cbr 250R konusudur
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
KTM'de yedek parça ve servis sıkıntısı olmaz. adamlar yeri geldiğinde kullanıcısı için Nepal'e bile parça gönderiyorlar. Müşteri memnuniyetine sandığınızdan çok daha fazla önem veren bir firma.

Teknik açıdan bakıldığında da tabi ki KTM
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yorumları okuyorum da, hala alacağı motoru sadece şekline veya ismine bakıp seçiyoruz. Gidip üzerine oturmadan veya daha iyisi, test sürüşü yapmadan motor alınmaz. Bir zamanlar ben de KTM Duke 200 hayalleri kurmuştum, test sürüşü sonrası hepsi buhar oldu gitti.

Son olarak da, yukarıda Alperen kardeşimiz R25'ten bahsetmiş, 36 BG'lik R25'in yanında bu motorların lafı bile edilmez. İsterse dünyanın en çirkin motoru olsun. Kaldı bence R25 çok güzel bir motor.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
r25 bekle çok yakışıklı olmuş makine bence diğerlerinin üzerine +1000 eklenebilecek güzellikte beklemem dersen rc200.. cbr ları kızılay dağıtmış gibi herkezde war. Ha bide r30 gelecekmiş galiba o cok daha yakısıklı fuardan alırsan ozamana gelir diye düşünüyorum
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
155
Yorumları okuyorum da, hala alacağı motoru sadece şekline veya ismine bakıp seçiyoruz. Gidip üzerine oturmadan veya daha iyisi, test sürüşü yapmadan motor alınmaz. Bir zamanlar ben de KTM Duke 200 hayalleri kurmuştum, test sürüşü sonrası hepsi buhar oldu gitti.

Son olarak da, yukarıda Alperen kardeşimiz R25'ten bahsetmiş, 36 BG'lik R25'in yanında bu motorların lafı bile edilmez. İsterse dünyanın en çirkin motoru olsun. Kaldı bence R25 çok güzel bir motor.

Dediklerinize %100 katılıyorum ancak Ankarada RC 200 ün test sürüşü gibi bir opsiyon yok hatta ve hatta daha Ankaraya gelmedi bile, Hondayı denedim ve gerçekten beğendim çok zevkli bir motor, keşke imkanım olabilsede RC 200 üde deneyebilsem. Alperen kardeşimizin bahsettiği ve "bence" markete fırtına gibi girecek olan R25ide bekleyip görücez. Ankara Ulusan Motor RC 200 ü biraz daha bekletirse Yamaha R25 opsiyonunu ciddi ciddi düşüneceğim tabi fiyatının 15bin tl nin üstünde olmaması şartıyla.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Dediklerinize %100 katılıyorum ancak Ankarada RC 200 ün test sürüşü gibi bir opsiyon yok hatta ve hatta daha Ankaraya gelmedi bile, Hondayı denedim ve gerçekten beğendim çok zevkli bir motor, keşke imkanım olabilsede RC 200 üde deneyebilsem. Alperen kardeşimizin bahsettiği ve "bence" markete fırtına gibi girecek olan R25ide bekleyip görücez. Ankara Ulusan Motor RC 200 ü biraz daha bekletirse Yamaha R25 opsiyonunu ciddi ciddi düşüneceğim tabi fiyatının 15bin tl nin üstünde olmaması şartıyla.

pişman olma bak r25 i bekleee sonra :pr: yaparsın
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
155
RC 200 Kasım 15de gelicek dediler, o aralığı bulur büyük ihtimal, aralıkta da motor almak ne kadar mantıklı tartışılır o yüzden R25 in gelmesini bekleme fikri iyice yatmaya başladı kafama
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
30
bende yaza doğru rc200 almayı düşünüyorum yeterli imkanım olursa . Ulusanda rc390 gördüm baya beğendim üstüne oturdum çok da yakıştı, boyut tasarım olarak aynı olacağını sölediler . cbr250r ile kıyaslanmasına anlam veremiyorum kendimce . cbr250r içeriğini geçtim tip olarak ktm ile kıyaslanamaz .
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bana kalırsa ktm in olduğu yerde hondanın yamahanın esamesi okunmaz. işçilik ve malzeme kalitesi olarak ktm diğer japonlardan kat ve kat daha iyi olduğunu düşünüyorum. bunun yanında rc200 önde 4 piston kaliper brembo frenlere sahip. amortisörleri keza cbr 250 den çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. ayrıca sorunsuzluk ve müşteri memnuniyeti açısından ktm daha iyi bir firma. tasarım konusunda ise şahsi görüşüm rc200 çok daha yenilikçi ve ileriye dönük bir tasarımı var. hondanın o yıllardır cbr 600lerde görmekten sıkıldığımız tasarımından tamamen farklı.

tabii birde r25 var ki türkiyeye kesin gelir mi bilinmez. belkı almak uğruna beklenir ama gelmezse de büyük hayal kırıklığı olur. tabii fiyatta bence ayrı bir hüsran yaratabilir. 125 race modelini 10.000 den aşağı satmadıklarına göre r25 in fiyatı çok büyük bir ihtimalle 15-17 civarı gelir. ki bu durumda da rc200 13.800 e satılırken yamaha bayilerinin önünden geçeceğimi sanmıyorum. zira kendi adıma konuşayım 250cc motosikleti ne yarışmak için alıyorum ne de otobanda 300 300 gitmek için. eh hal böyle olunca da 17000 e 36 beygir almak mantıksız geliyor bana :)
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Hep söylediğim gibi kendimden pay biçerek vurguluyorum; Bence yeni başlayan birisi için öncelik kolay kullanım ve oturuş pozisyonu olmalıdır. KTM in üzerine canlı canlı oturmadım ama özelliklerinden bakınca sanki biraz daha yatarak kullanılıyor izlenimi veriyor.

Benim için fiyatlar yakın olduğu sürece tercih her zaman r25 den yana olur
 
Katılım
17 Kas 2012
Mesajlar
85
Ben anlıyanıyorum bu olayları daha hiç görmediğiniz ve sürmediğiniz motosikletleri nasıl oluyorda bu kadar net kıyaslıyorsunuz. Evet tanıtımda anlattıkları kadarıyla yorum yapılır ama kesinlikle şu demek imkansız benim için. Bence acele etmeyin koyun cebinize paranızı ve oturup izleyin neler oluyor. Rakipler neler yapıyor. Benim fikrim çok uçuk farkları olmaz gibi sonuçta hepsi ufak cc li motorlar ama görmeden ve sürmeden kesin birşey söylenemez. En güzeli bekleyin hepsi çıksın hidin görün ve test sürüşü yapabilirseniz yapın zaten aradığınızı bulacaksınız hiç bi motor kaçmıyor.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
R25 Yamaha'nın sitesine koyuldu, dolayısıyla gelecektir. KTM'nin kalitesine kimse bir şey diyemez tabi ama Duke 200'de yaşadığım konforsuzluğu hatırlayınca RC200'e de temkinli yaklaşıyorum. Duke 200'deki selede sürekli öne doğru kayma durumu, titreşim ve küçücük fren pedalı kabus gibiydi. Hepsini geçtim, motor ne kadar iyi olursa olsun konforsuzluk hiç çekilmiyor. Sırf o yüzden Pulsar yerine gidip CBF 150 aldım.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Bugun gittim 390 ı inceledim asık oldum o kadar güzel ki fotograflarından daha güzel tek sıkıntı sele çok sert bende 200cc sordum kasım sonu gelir dediler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst