Fiyatlara değinmeye bence gerek yok. KTM fiyat konusunda pek alınabilir motosikletler yapmıyor. Daha doğrusu Türkiye ekonomisinde KTM motosikletlere alım gücümüz yetmiyor. Yalnız, çift silindir üretim yapmaları beni mutlu etti. KTM'nin sahibinin Bajaj olduğunu düşünürsek belki ilerleyen yıllarda know-how ile Bajaj da 500 cc çift silindir bi model çıkarabilir. Bu durumda Bajaj markası Türkiye, Rusya, Güney Amerika gibi pazarlarda güzel satış miktarları yakalayabilir. Bajaj'ın hedef pazarların genellikle alım gücünün düşük olduğunu da düşünürsek bu ülkelerde Honda'nın, Kawasaki'nin çift silindir 500 cc modellerinden müşteri çekebilir. Ayrıca çift silindir 500 cc bi blok üzerine SuperSport, EnduroTouring, Cruiser, SportTouring ve AllRounder gibi pek çok model üretilebilir ve bence üretilmeli.
Ayrıca konuyla pek alakası yok ama bikaç şeye daha değinicem. Bu salgından sonra gelişmiş ülkelerin ve firmaların tedarik zincirlerini yakına taşıma eğiliminde olacağını düşünüyorum. Bajaj'ın da bunu öngörüp Türkiye'de bi üretim tesisi kurması halinde win-win olur, biz de artık gümrük vergileri ve kur farkları altında bu kadar ezilmeyiz.
Motordan çıktım nerelere geldim, hayal kurmak da güzel be