Ktm Duke 490

Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Max gücünü 9 bin RPM de veriyormuş torkda 7-8 bandında olsa alt devirdede yürür bu alet canlı bişey anlaşılan. 500cc olmasına rağmen de 56 tork çok iyi xj6 gibi orta segment 600 lerden daha başarılı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ktm nin 90 sayisina karsi bir takintisi var sanirim

390,490,690,790,890,990,1090,1190,1290 vs.

Tamamen branding... Gerçek hacimler farklı. Mesela Duke 390 aslında 373 cc. Superduke 1290 da aslında 1303 cc.
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
70
Fiyatlara değinmeye bence gerek yok. KTM fiyat konusunda pek alınabilir motosikletler yapmıyor. Daha doğrusu Türkiye ekonomisinde KTM motosikletlere alım gücümüz yetmiyor. Yalnız, çift silindir üretim yapmaları beni mutlu etti. KTM'nin sahibinin Bajaj olduğunu düşünürsek belki ilerleyen yıllarda know-how ile Bajaj da 500 cc çift silindir bi model çıkarabilir. Bu durumda Bajaj markası Türkiye, Rusya, Güney Amerika gibi pazarlarda güzel satış miktarları yakalayabilir. Bajaj'ın hedef pazarların genellikle alım gücünün düşük olduğunu da düşünürsek bu ülkelerde Honda'nın, Kawasaki'nin çift silindir 500 cc modellerinden müşteri çekebilir. Ayrıca çift silindir 500 cc bi blok üzerine SuperSport, EnduroTouring, Cruiser, SportTouring ve AllRounder gibi pek çok model üretilebilir ve bence üretilmeli.

Ayrıca konuyla pek alakası yok ama bikaç şeye daha değinicem. Bu salgından sonra gelişmiş ülkelerin ve firmaların tedarik zincirlerini yakına taşıma eğiliminde olacağını düşünüyorum. Bajaj'ın da bunu öngörüp Türkiye'de bi üretim tesisi kurması halinde win-win olur, biz de artık gümrük vergileri ve kur farkları altında bu kadar ezilmeyiz.

Motordan çıktım nerelere geldim, hayal kurmak da güzel be :)
 
Katılım
14 Nis 2019
Mesajlar
62
Fiyatlara değinmeye bence gerek yok. KTM fiyat konusunda pek alınabilir motosikletler yapmıyor. Daha doğrusu Türkiye ekonomisinde KTM motosikletlere alım gücümüz yetmiyor. Yalnız, çift silindir üretim yapmaları beni mutlu etti. KTM'nin sahibinin Bajaj olduğunu düşünürsek belki ilerleyen yıllarda know-how ile Bajaj da 500 cc çift silindir bi model çıkarabilir. Bu durumda Bajaj markası Türkiye, Rusya, Güney Amerika gibi pazarlarda güzel satış miktarları yakalayabilir. Bajaj'ın hedef pazarların genellikle alım gücünün düşük olduğunu da düşünürsek bu ülkelerde Honda'nın, Kawasaki'nin çift silindir 500 cc modellerinden müşteri çekebilir. Ayrıca çift silindir 500 cc bi blok üzerine SuperSport, EnduroTouring, Cruiser, SportTouring ve AllRounder gibi pek çok model üretilebilir ve bence üretilmeli.

Ayrıca konuyla pek alakası yok ama bikaç şeye daha değinicem. Bu salgından sonra gelişmiş ülkelerin ve firmaların tedarik zincirlerini yakına taşıma eğiliminde olacağını düşünüyorum. Bajaj'ın da bunu öngörüp Türkiye'de bi üretim tesisi kurması halinde win-win olur, biz de artık gümrük vergileri ve kur farkları altında bu kadar ezilmeyiz.

Motordan çıktım nerelere geldim, hayal kurmak da güzel be :)

Bajaj KTM’in sahibi değil hocam, hissedarı.

Bajaj hiçbir zaman Honda ya da Kawasaki kalitesinde motor üretmez hocam. Bakın üretemez demiyorum. Bajajın asıl amacı fiyat/performans paritesini en yukarıda tutup optimal kalitede ürünler ortaya koymak. O yüzden 20 yıl Honda’ya binen avrupalı gidip hint malı almaz. Satılsa bile istedikleri satış rakamına ulaşamazlar.

Sevgiler
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
70
Ahh be ülkeyi kalkındırma ve biz motosikletçileri refaha erdirme hayallerim bugün de suya düştü :(
 
Katılım
14 Nis 2019
Mesajlar
62
Ahh be ülkeyi kalkındırma ve biz motosikletçileri refaha erdirme hayallerim bugün de suya düştü :(

Hocam montaj yaparak ülkeyi kalkındıramayız maalesef. Kaldı ki otomotiv sektöründe oldukça etkin bir şekilde montaj yapan bir ülkeyiz. Ancak bu sadece otomotiv sektöründeki cari açığı bile kapatmaya yetmiyor maalesef.

Tek çözümü markalaşmak ve inovasyon yapmak.
Mesela pirelli lastik nasıldır diye sormak tuhaf olur. Kült olmuş bir marka söz konusu. Anlas firmamızın öyle bir çalışması ve yatırım yapması lazım ki ileride aynı pozisyona gelebilsin. Ham madde vs de işin içine giriyor tabii ki. Neyse kusura bakmayın konu dağıldı biraz.

Sevgiler
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Fiyatlardan dem vuruyoruz fakat şuan uygun fiyatlı herhangi bir urun yok zaten ülkemizde. Yeni nesil telefonların 10 bin tl yi gecen fiyatları, Yamaha ys125'in 20 bin tl ye yaklaşan fiyatlarına göre Ktm nin bu motosikleti 70-80 bin bandında satması şaşılacak bir durum değil. Bu şekilde 300-500 cc aralığında motosikletlerin ülkemiz de yaygınlaşmasını ümit ediyorum. Böyle bir ara sınıfta, birçok motosiklet kullanıcının hem seyahat hem şehir içi ihtiyaçlarına cevap verecek modeller iyi olacaktır.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
500cc ye kadar fiyata bakmazsak en alınası motor fiyatı görünce muhtemelen sayfada çarpıya basıp kapatıcam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst