Bunlar karenajları ve ergonomileri hariç temelde aynı motosikletler. Hangisinin tipi ergonomisi hoşunuza gidiyorsa onu alın.bu iki motosikletten birini almayı düşünüyorum.
Haftasonları yol yapacağım hafta içi günlük kullanım olarak hangisi daha mantıklı?
bu motosikletleri kullanan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Bırakın motosikletleri sizden sonraki sahipleri için almayı, kendiniz için alın. Tonla para, asıl istediğin motosiklete binmeyeceksen o parayı harcamak enayilik olmaz mı? Olur sanki...ktm daha mantıklı ben husqvarna alıp satarken üzülmeyen görmedim
Ciddi ergonomi farkları da var motorların. Yanlış hatırlamıyorsam Svartpilenlerin gidon daha geride yukarıda / daha dik bir oturuş sunuyordu...Svartpilen daha yakışıklı ama KTM'in 2.el piyasası daha canlı
Arkadaş hafta sonları yol yapacağım demiş. Sürüş daha dik oluyorsa şahsen tercihim Svartpilen olurdu.Ciddi ergonomi farkları da var motorların. Yanlış hatırlamıyorsam Svartpilenlerin gidon daha geride yukarıda / daha dik bir oturuş sunuyordu...
avrupada olsaydık evetBırakın motosikletleri sizden sonraki sahipleri için almayı, kendiniz için alın. Tonla para, asıl istediğin motosiklete binmeyeceksen o parayı harcamak enayilik olmaz mı? Olur sanki...
Bu sorunun cevabı sen ne istiyorsun hangisini daha yakışıklı buluyorsun. Çünkü iki motorda aynı bloğa ve aynı özelliklere sahip.bu iki motosikletten birini almayı düşünüyorum.
Haftasonları yol yapacağım hafta içi günlük kullanım olarak hangisi daha mantıklı?
bu motosikletleri kullanan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Göt ağrısı ciddi bir konu bu arada bursaya gittim geldim biraz hızlı gittim titreşimden ve selenin sertliğinden cidden götüm uyuştu hatta dönüşte elleri ayakları hissetmemeye başladım gaz kolunu tutamaz oldum. Ama sonra çanakkaleye gittim geldim 200km daha fazla yol yaptım sakin gidince sıfır yorgunluk gittim geldim. Daha da tek silindire tövbe ettim. Bu arada senin de motoru değiştirme zamanın geldi gibi abi.duke 250 - svartpilen 250
duke 390 - svartpilen 401
ikisinin motor blokları, mekanikleri aynı,
tarzları farklı, svartlar biraz daha retro tarzda, minimal tarzda offroad yapılabilir , duke daha çok asfaltta kullanmaya müsait.
tarzı hangisinin hoşuna gidiyorsa onu al.
dip not: duke 250 den bildiriyorum, selesi çok kötü göt ağrısı yapıyor, svartta varmı bu sorun bilmiyorum.
bende bu aralar Eliminatör 500 veya forza 250 takıntısı başladı, bir gece ansızın olabilir bunlar.Göt ağrısı ciddi bir konu bu arada bursaya gittim geldim biraz hızlı gittim titreşimden ve selenin sertliğinden cidden götüm uyuştu hatta dönüşte elleri ayakları hissetmemeye başladım gaz kolunu tutamaz oldum. Ama sonra çanakkaleye gittim geldim 200km daha fazla yol yaptım sakin gidince sıfır yorgunluk gittim geldim. Daha da tek silindire tövbe ettim. Bu arada senin de motoru değiştirme zamanın geldi gibi abi.Ben ağustos gibi değişeceğim inşallah.
Fiyat olarak da tarz olarak da uzak motorlar aslında nasıl ikisi arasında kaldın abi. Gerçi ben de en son 1200 super tenere ile 450mt arasında kalmıştım.bende bu aralar Eliminatör 500 veya forza 250 takıntısı başladı, bir gece ansızın olabilir bunlar.
Fiyat olarak da tarz olarak da uzak motorlar aslında nasıl ikisi arasında kaldın abi. Gerçi ben de en son 1200 super tenere ile 450mt arasında kalmıştım.