Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 9 Eyl 2017
- Mesajlar
- 25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba. Googlede araştırma yaparken denk geldim ve size bir kaç soru sormak istiyorum.
Yaklaşık 10 yaşımdan beri motor kullanmaktayım yaşım şuan 25 ve bu 15 yıl içerisinde sürekli olarak 125'lik motordan yukarısını kullanmadım. 1000'likte kullandım 600'lükte çoğunu deneyimledim fakat bana kontrol edilebilir gelmiyorlar veya ben beceremiyorum. Bu nedenle ya KTM Duke 390 2017, MT25,R25 vb. makinalara bakıyorum. Benim aklım Duke 390'da fakat eğer 2017'sine sahip olan var ise benim sormak istediğim soru şu; makinada titreşim durumu nasıldır. Rahatsız ediyor mu veya hissedilmiyor mu. Uzun yolda makina nası hissettiriyor veya şehir içinde. Ki bir şey daha Kocaelindeyim eğer Kocaelinde 390'nın 2017 kasasına sahip olan varsa uygun görürse deneyimlemek istiyorum. Nasıl hissettirdiğine bakmak istiyorum. Sadece 390'nı deneyimleyemedim 2017 kasasını. SAYGILAR iyi günler diliyorum.
Yaklaşık 10 yaşımdan beri motor kullanmaktayım yaşım şuan 25 ve bu 15 yıl içerisinde sürekli olarak 125'lik motordan yukarısını kullanmadım. 1000'likte kullandım 600'lükte çoğunu deneyimledim fakat bana kontrol edilebilir gelmiyorlar veya ben beceremiyorum. Bu nedenle ya KTM Duke 390 2017, MT25,R25 vb. makinalara bakıyorum. Benim aklım Duke 390'da fakat eğer 2017'sine sahip olan var ise benim sormak istediğim soru şu; makinada titreşim durumu nasıldır. Rahatsız ediyor mu veya hissedilmiyor mu. Uzun yolda makina nası hissettiriyor veya şehir içinde. Ki bir şey daha Kocaelindeyim eğer Kocaelinde 390'nın 2017 kasasına sahip olan varsa uygun görürse deneyimlemek istiyorum. Nasıl hissettirdiğine bakmak istiyorum. Sadece 390'nı deneyimleyemedim 2017 kasasını. SAYGILAR iyi günler diliyorum.