KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Merhaba arkadaşlar.
Duke 390 almaya niyetim var.Geçmiş konulari sayfalarida inceledim birkaç sorum olacak cevaplarsaniz sevinirim.
1.Duke 250 deki kaydirmali debriyaj bunda da var mi ?
2.Geçmiş sayfalarda okudum birkaç kronik ariza hangi modeldi hatirlamiyorum (2014 olabilir ) bir modelden sonra düzeltilmiş sanirim bu doğru mu ve hangi modelden sonra ? ( yanlış da hatirliyor olabilirim )
3.Uzun yolda yoruyormu ? Kendi ölçtüğünüz ortalama yakit tuketimi nedir ?
4.İkinci elinin zayıf olduğu zor satıldığı dogru mu?
Şimdiden cevaplariniz için teşekkürler.

1. var
2. 2013-2014 modelde, fan çalışınca sıcak hava sağa sola yani bacaklara geliyor. 2015 ve sonrasında fanın etrafını kapattılar, bacaklara esmiyormuş, bende 2013 var.
3. esintiye karşı koyayım derken boyun ağrısı yapıyor zamanla. acelen yoksa, ben 2.8 lt. gördüm göstergede
4. "maksimum hız motoru" olmadığından, müşterisi genelde markayı bilen kişilerden oluyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
1. var
2. 2013-2014 modelde, fan çalışınca sıcak hava sağa sola yani bacaklara geliyor. 2015 ve sonrasında fanın etrafını kapattılar, bacaklara esmiyormuş, bende 2013 var.
3. esintiye karşı koyayım derken boyun ağrısı yapıyor zamanla. acelen yoksa, ben 2.8 lt. gördüm göstergede
4. "maksimum hız motoru" olmadığından, müşterisi genelde markayı bilen kişilerden oluyor.

R25 sizi geçebiliyor mu :) kriter oldu valla dominar 400 konusunda sorayım dedim:) takmışlar r25 son hızda geçecek diye:)
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
46
Bayır aşağı bayır yukarı düZlükde olsa r25 geçmesine henüz şait olmadım bi çok kez yol yapmışlığımız oldu r25 ler ile. R25 çok güzel motor. Herşeye rağmen iyi gidiyor.
 
Katılım
22 Mar 2017
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık olarak 15.000km'dir Sym Fiddle2 125s kullanıcısıyım. Ve artık motoru büyütmem gerektiğini düşünüyorum. Sürekli olarak TEM üzerinde yolculuk yapıyorum. (Habipler-Levent) Size soracağım soru şu olacak, 1.90 boy ve 93 kiloya sahibim. Gönlüm tamamen duke 250 veyahut 390'dan yana. Fiziksel olarak sıkıntı yaşar mıyım? Eğer ki yaşarsın derseniz, bu fizik ölçülerine ABS şart olmak üzere önerebileceğiniz naked tarzı motosiklet var mıdır?

Şimdiden teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık olarak 15.000km'dir Sym Fiddle2 125s kullanıcısıyım. Ve artık motoru büyütmem gerektiğini düşünüyorum. Sürekli olarak TEM üzerinde yolculuk yapıyorum. (Habipler-Levent) Size soracağım soru şu olacak, 1.90 boy ve 93 kiloya sahibim. Gönlüm tamamen duke 250 veyahut 390'dan yana. Fiziksel olarak sıkıntı yaşar mıyım? Eğer ki yaşarsın derseniz, bu fizik ölçülerine ABS şart olmak üzere önerebileceğiniz naked tarzı motosiklet var mıdır?

Şimdiden teşekkürler.

Fiddle ile fiziksel sıkıntı yaşamıyorsanız Duke ile sıkıntı yaşamanız saçma olmaz mı sizce de?
 
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
100
merhabalar;
ilk olarak motorla 2016 eylül ayında yunanistanda bir çiftçinin scooter motoruna binerek tanıştım ve çok hoşuma gitti
döner dönmez ehliyet kursuna yazıldım ve maltepe sürücü kursundan Vadim hocadan 6 hafta derslerimi bitirerek a sınıfı ehliyetimi aldım
motor almadan önce aklımda bir kaç model vardı yamaha MT25, kawasaki z300 gibi naked modeller.
daha sonra KTM 390 ı şans eseri hasanpaşada gördüm ve çok hoşuma gitti ve biraz araştırmadan sonra KTM 390 sahibi oldum.

almamdaki etkenlerin başında;
motorun hafif olması.
Biraz kaslı bir görünüm (190 boy 90 kg) diğer modeller biraz daha sönük kalıyor ben binince :)
Gösterge paneli (acemi bir sürücü olarak vitesleri göstermesi benim için artı oldu)
ABS ve Metzeller lastikler.(zınk diye duruyor çok başarılı)
Kaydırmalı şanzıman.
ve az tüketim.
Çok hız yapabilen ve yapacak biri değilim ama motorun güçlü olması ara ara işe yarıyor seri hızlanıyor
ilk motor olarak hacminin beygirinin torkunun yüksek olması benim gözümü pek korkutmuyor açıkçası çünkü hız yapma konusunda hiç gaza gelmeyen birisiyimdir.

eksi olarak --biraz sağ bileği debriyaj yoruyor onun dışında çok fazla titreşim hissettirmiyor.

2016 modeline 19bin tl civarında bir para verdim yeni kasası gelmeden elindekileri çıkarmak istiyor KTM bayileri yenisi 24 26 bin tl civarında olacak sanırım.


sevgiler Saygılar... kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
merhabalar;
ilk olarak motorla 2016 eylül ayında yunanistanda bir çiftçinin scooter motoruna binerek tanıştım ve çok hoşuma gitti
döner dönmez ehliyet kursuna yazıldım ve maltepe sürücü kursundan Vadim hocadan 6 hafta derslerimi bitirerek a sınıfı ehliyetimi aldım
motor almadan önce aklımda bir kaç model vardı yamaha MT25, kawasaki z300 gibi naked modeller.
daha sonra KTM 390 ı şans eseri hasanpaşada gördüm ve çok hoşuma gitti ve biraz araştırmadan sonra KTM 390 sahibi oldum.

almamdaki etkenlerin başında;
motorun hafif olması.
Biraz kaslı bir görünüm (190 boy 90 kg) diğer modeller biraz daha sönük kalıyor ben binince :)
Gösterge paneli (acemi bir sürücü olarak vitesleri göstermesi benim için artı oldu)
ABS ve Metzeller lastikler.(zınk diye duruyor çok başarılı)
Kaydırmalı şanzıman.
ve az tüketim.
Çok hız yapabilen ve yapacak biri değilim ama motorun güçlü olması ara ara işe yarıyor seri hızlanıyor
ilk motor olarak hacminin beygirinin torkunun yüksek olması benim gözümü pek korkutmuyor açıkçası çünkü hız yapma konusunda hiç gaza gelmeyen birisiyimdir.

eksi olarak --biraz sağ bileği debriyaj yoruyor onun dışında çok fazla titreşim hissettirmiyor.

2016 modeline 19bin tl civarında bir para verdim yeni kasası gelmeden elindekileri çıkarmak istiyor KTM bayileri yenisi 24 26 bin tl civarında olacak sanırım.


sevgiler Saygılar... kazasız belasız sürüşler.

debriyaj sağ bileğini nasıl yoruyor, anlamadım? Nasreddin Hoca gibi ters mi biniyon motora?

ki 2015 ve sonrası modellerin debriyajı önceki modellere göre daha yumuşak. 2013'e biniyom, ben ölem mi?
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
135
Merhaba
30 bin km duke 200 ve 15 bin km 390 kullandim toplamda 2 defa 200 de 1 defa da 390 da zincir degistirdim ktmler zincir canavari sanirim zincir dayanmiyor bu normal mi??
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Shruikan" benzetmene iyi güldüm :) Sert kullanımda zincir daha çabuk yıpranır dukelerde tork motoru olunca ondandır diye düşünüyorum...
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Merhaba
30 bin km duke 200 ve 15 bin km 390 kullandim toplamda 2 defa 200 de 1 defa da 390 da zincir degistirdim ktmler zincir canavari sanirim zincir dayanmiyor bu normal mi??

Sadece zincirimi değiştiriyorsun yoksa dişli setiyle beraber mi ? Zincir ömrü normalde 25.000km fakat duke üstünde gelenler ortalama 18.000km dayanıyor.
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
r25 ile arasında baya bir fark 0-100 60-120 80-160 gibi ara hızlanmalarda r25 çok fazla bir şanşı yok gibi duruyor..
 
Katılım
11 May 2017
Mesajlar
62
Merhabalar 200-300 km yolculuklarda da zaman zaman kullanılacağım bir motosiklet alacağım duke tek silindir olması titreşim açısından kafamı kurcalıyor uzun yolda çift silindirli bir motorsiklet ile karşılaştırabilecek deneyimde bir kullanıcı fikrini belirtebilir mi ? Ktm nin tek silindir motorunun alelade bir marka gibi olmayacağını biliyorum ama yine de uzun yol konforu nasıldır bilemiyorum aldıktan sonra birde değiştirmeye uğraşmak zor olacak bana değerli fikirlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
30
2017 modelin katalogda topcase i var fakat çanta demiri yok haydi hayırlısı :)
Koruma demiride daha gelmemiş...
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
30
Motor daha 165km de.. Öncelikle ekran kaplaması hernekadar spormotoda buna koruma yokmu diye sorduğumda gerek yok çizilmez kolay kolay deselerde baya bir narin. 2. günü gidip film kaplattım.Ufak çizikler olmaya başlamıştı.

1 kez ekran kapandı geçen gün , giderken önce devir kırmızı olunca yanıp sönen devir saati rengarenk oldu 1-2 dk sonra ekran komple gitti kenara çektim killswitch kapa-aç yaptım gelmedi komple kontak kapa aç yaptım düzeldi.

Saat ve tarih 3-4 kez sıfırlandı bugüne kadar. Km saati sıfırlanmıyor ama bu sırada :)

Bugün 3 kez stop etti makine 4Den 3 e düşüyorsunuz mesela ve debriyaj full çekik biraz süzüleceksiniz o sırada stop etti. hiç durmadan debriyajdan el çekmeden marş yaptım çalıştı he sefer sonra devam. 2 tık benzin varken yaptı. Bu ilk depo olduğundan şamandırası sorunludur belki dedim depoyu fulledim 10lt aldı.sonrasında 1 kez daha stop olayını yaptı.

Benzin deposu yönü falan iyi olmuş yakıt alırken ama kapama sorunlu illa anahtarı çevirip kapayacaksınız. anahtar olmadan kapanmıyor.

Arka sele altında birsürü kablo var gene. disk kilidi zor sığıyor yani ,şunları toplasanız bir kapak altında yaa.

- leri yazdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst