- Katılım
- 27 Nis 2015
- Mesajlar
- 4,294
Merhaba arkadaşlar.
Duke 390 almaya niyetim var.Geçmiş konulari sayfalarida inceledim birkaç sorum olacak cevaplarsaniz sevinirim.
1.Duke 250 deki kaydirmali debriyaj bunda da var mi ?
2.Geçmiş sayfalarda okudum birkaç kronik ariza hangi modeldi hatirlamiyorum (2014 olabilir ) bir modelden sonra düzeltilmiş sanirim bu doğru mu ve hangi modelden sonra ? ( yanlış da hatirliyor olabilirim )
3.Uzun yolda yoruyormu ? Kendi ölçtüğünüz ortalama yakit tuketimi nedir ?
4.İkinci elinin zayıf olduğu zor satıldığı dogru mu?
Şimdiden cevaplariniz için teşekkürler.
1. var
2. 2013-2014 modelde, fan çalışınca sıcak hava sağa sola yani bacaklara geliyor. 2015 ve sonrasında fanın etrafını kapattılar, bacaklara esmiyormuş, bende 2013 var.
3. esintiye karşı koyayım derken boyun ağrısı yapıyor zamanla. acelen yoksa, ben 2.8 lt. gördüm göstergede
4. "maksimum hız motoru" olmadığından, müşterisi genelde markayı bilen kişilerden oluyor.