sıfır alacağın da 2014 model olacak zaten. 2. el almanı tavsiye ederim özellikle kısa süreli kullanacaksan çünkü ilanlara da bakarsan 14000 civarı piyasası var. 17900+plaka masrafı 18500. 4500 tl kafadan zarar...
14000 lıraya varsa güzel söyle alalım bitane daha![]()
14000 lıraya varsa güzel söyle alalım bitane daha![]()
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-doktordan-sifir-gibi-221344670/detay bunu hemen alabilirsin dostum![]()
Spormotoya gecen hafta mail atmistim 2015 model 390 ne zaman gelecek diye sagolsunlar ayni gun geri donus yaptilar.2 hafta sonra 2015 modeller elimizde olacak dediler yani kaldi 1 hafta.almayi dusunen varsa yeni modeli beklesin bence
Spormotoya gecen hafta mail atmistim 2015 model 390 ne zaman gelecek diye sagolsunlar ayni gun geri donus yaptilar.2 hafta sonra 2015 modeller elimizde olacak dediler yani kaldi 1 hafta.almayi dusunen varsa yeni modeli beklesin bence
Yıl oldu 2016 spormoto hala 2015 390 duke getirecek bu nasıl iş anlamadım. Bugün alıp 2yıl sonra satmaya kalksan motor 3 sene önceki model diye fiyatı öldürecekler. Bir ay önce almaya karar verdim şu kaydırmalı debriyaj yüzünden 2015 i bekliyeyim dedim fakat o da gelmek bilmedi en iyi fuarı beklemek belki yeni bir özellik daha gelir![]()
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-doktordan-sifir-gibi-221344670/detay bunu hemen alabilirsin dostum![]()
2015 model için euro 3,10043611 Türk Lirası (güncel) x 7.000 = 21.700 , 21.700 tl + 500 tl plaka masrafları + 115 tl vergi =22.315 tl hemde stock hali yani bomboş üzerinde hiçbirşey olmayan hali,koruma demiri, elcik koruma, top case taşıma demiri,1-2 ıvır zıvır aldın mı 2.000 tl de onlar hooop 24.315tlsonra satmaya kalk 18.000 e bakan yok
ktm demek külliyen zarar demek,şimdiki aklım olsa asla sıfır km duke almazdım,2. ellerde dolu dolu tertemiz makinalar var,kaydırmalı debriyaj çok büyük makinalarda işe yarıyor 373 cc lik bir makinada o kadar etkisi olmaz önemliyse şayet olursa bizim debriyaj balatamız bitmeyecek mi? değişim olurken tasıda değiştiririz ne olacak,öteki parçalar ıvır zıvır zaten aliexpress'te hemen onlar çıkar alırız
ktm duke 390 artık Türkiye normlarına uymayacak,çok pahalı olmaya başladı ve bu politikayla en yakın rakibi mt 07'yi çok daha cazip hale getirmeye başladı...
Selam arkadaşlar, ben foruma yeni üye oldum, yaşım 25, İzmir Adliyesi'nde memur olarak görev yapmaktayım, çok kısa bir süre önce bir iki ekstradan eğitim alarak A2 sürücü belgeme kavuştum (Allah kaza bela vermesin), boyum 183 cm ve kilo 87, 3-4 ay içerisinde Allah nasip ederse ilk motorumu alacağım, ancak öyle alayım yükselteyim 1-2 sene kullanayım başkasına geçeyim falan istemiyorum ve doğru düzgün eğitim alarak gerekirse motoru beklemeye alarak 300 cc üzeri bir motor istiyorum ki, yazın uzun yolda yani 2-3 saatlik yolda beni götürsün, şehiriçinde de işime yarasın istiyorum ve en az 5-6 sene götürsün istiyorum, bu yüzden aklımda kaç aydır KTM 390 Duke var ve beni gayet cezbediyor, ancak olumlu olumsuz herkesin yorumlarını okudum ki pek satılmayan bir motor olduğu açıkça 2.el satış sitelerinden belli, bu yüzden git gel içerisindeyim ve olumsuz yorumlardan da karakterim gereği çok çabuk etkilenirimmt07 istedim ama çok torklu olduğundan vazgeçtim ayrıca malum vergi dilimi sıkıntı, ama KTM Duke 390 ile Kawasaki Z300 arasında kaldım lütfen biriniz bana yardımcı olsun, aranıza katılıp uzun yıllar bu forumda sağlıklı bir şekilde yazmayı çok isterim... Öncelikle bu iki motor arasında boyuma ve kiloma göre bir yorumda da bulunursanız sevinirim... Teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------
Arkadaşlar şuana kadar cevap veren olmadı yine de teşekkürler, birşey daha ilave etmek istiyorum yaklaşık 1 senedir beklediği Yamaha MT-25 sonunda Yamaha Türkiye sitesinde yayınlandı, bu motor da kesinlikle ilgim alanındahttp://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-25.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
KTM duke 390'ı Türkiye'de o kadar az kullanan var ki kendine ait başlıklı konusunda bile kimse girip cevap yazmıyor, bir de öğrenmek istediğiöm öncelikle şu boyum 183 cm bu motor bana olur mu, izmir'de satış bayisi bir tane var ve ellerinde genelde motor olmuyor o yüzden deneyemiyorum maalesef
hacım çok ani şeyler istiyorsun forum da türkiye gibi işler biraz yavaş işler
bir simülasyon sitesi var boyunu kilonu giriyorsun motoru seçiyorsun üstünde nasıl görüneceğini gösteriyor şu an aklıma gelmedi geçenlerde tekrar paylaşılmıştı forumda
kendimden örnek verirsem 173 boyum var tabanlarımı yere rahat basıyorum ama sen üzerinde belki leylek gibi gözükebilirsin forumda izmirde duke 390 kullananlar vardır eğer ki showroom da yoksa anlaşıp görebilirsin bence 250 cc ve üzeri 120 130 km yi rahat rahat görüp soğutma sistemi de sıvı ise uzun süre de kullanılabilir yolda iyi akşamlar saygılar
Selam arkadaşlar, ben foruma yeni üye oldum, yaşım 25, İzmir Adliyesi'nde memur olarak görev yapmaktayım, çok kısa bir süre önce bir iki ekstradan eğitim alarak A2 sürücü belgeme kavuştum (Allah kaza bela vermesin), boyum 183 cm ve kilo 87, 3-4 ay içerisinde Allah nasip ederse ilk motorumu alacağım, ancak öyle alayım yükselteyim 1-2 sene kullanayım başkasına geçeyim falan istemiyorum ve doğru düzgün eğitim alarak gerekirse motoru beklemeye alarak 300 cc üzeri bir motor istiyorum ki, yazın uzun yolda yani 2-3 saatlik yolda beni götürsün, şehiriçinde de işime yarasın istiyorum ve en az 5-6 sene götürsün istiyorum, bu yüzden aklımda kaç aydır KTM 390 Duke var ve beni gayet cezbediyor, ancak olumlu olumsuz herkesin yorumlarını okudum ki pek satılmayan bir motor olduğu açıkça 2.el satış sitelerinden belli, bu yüzden git gel içerisindeyim ve olumsuz yorumlardan da karakterim gereği çok çabuk etkilenirimmt07 istedim ama çok torklu olduğundan vazgeçtim ayrıca malum vergi dilimi sıkıntı, ama KTM Duke 390 ile Kawasaki Z300 arasında kaldım lütfen biriniz bana yardımcı olsun, aranıza katılıp uzun yıllar bu forumda sağlıklı bir şekilde yazmayı çok isterim... Öncelikle bu iki motor arasında boyuma ve kiloma göre bir yorumda da bulunursanız sevinirim... Teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------
Arkadaşlar şuana kadar cevap veren olmadı yine de teşekkürler, birşey daha ilave etmek istiyorum yaklaşık 1 senedir beklediği Yamaha MT-25 sonunda Yamaha Türkiye sitesinde yayınlandı, bu motor da kesinlikle ilgim alanındahttp://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-25.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
KTM duke 390'ı Türkiye'de o kadar az kullanan var ki kendine ait başlıklı konusunda bile kimse girip cevap yazmıyor, bir de öğrenmek istediğiöm öncelikle şu boyum 183 cm bu motor bana olur mu, izmir'de satış bayisi bir tane var ve ellerinde genelde motor olmuyor o yüzden deneyemiyorum maalesef
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
mccxcix
Ktm duke özellikleri itibariyle sınıfının lideridir,reverse amortisör,abs,kilogram beygir eğrisi,hafifliği,hız ve çevikliği ile tartışmasız en iyisidir,mesela mt 07 ile karşılaştıralım
182 kg --75 beygir-- 190 km top speed-- 591 tl yıllık vergi--22.750 (+500 plaka +591 vergi + 220 sigorta = 24.061 ve stock hali)
150 kg --44 beygir-- 172 km top speed-- 231 tl yıllık vergi--17.900 (+500 plaka +231 vergi + 120 sigorta = 18.751 ve stock hali)
şimdi sorarım hangisi kağıt üzerinde daha iyi? benzin az yakıyor,torku yüksek,çok hafif ,fren ve şasesi hiper durumda
sana tavsiyem eğer ki yıllarca kullanacaksan aksesuarlı az km'de 2. el bir duke 390 almandan yana,nedeni ise 2. el duke lerin fiyatları düşük sıfır alırsan biraz fazla ödüyorsun ve aksesuarları çok pahalı,duke seni her yere götürür,gezdirir dolaştırır,çok kıvrak ve güçlüdür,piyasadaki çoğu motoru 0-100 km de yersin,ve abs hayat kurtarır
mt 25 sele yüksekliği düşük bir motosiklet ve r25 lerde sağ biyel kolu arızaları boy göstermeye başladı,yani kronik rahatsızlık çıktı,en ama en kötü özelliği ise abs olmaması,naked motosikletlerde olmazsa olmazlardandır abs,
2. el aksesuarlı bir duke 390![]()
mesela...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...m-de-aksesuarli-ktm-duke-390-246219026/detay/