- Katılım
- 16 Eyl 2014
- Mesajlar
- 385
ABSli, kaydırmalı debriyajlı, üzerinde makul bir lastikle gelen, gayet kaliteli ve canavar sıfır km. 2014 modelini bayiler 17.500 TL. civarına bırakıyorlar.
Hem orta mesafe seyahatlerde (şehirler arası) hem de kentin içinde gayet atak, performanslı, hem de amortisörleri ve frenleri vs. gayet sağlam, şasesi son derece başarılı (hem hafif hem yol ergonomisi ve dayanıklılığı nefis) bir alet 44 beygir sunuyor. Torku da gayet yerinde. Şehir içinde ve geçişlerde canavar. Vites aralıkları makul. Vites göstergesi dahil monitörde "yok", yok..
Saçma sapan vergi sistemimiz nedeniyle (keşke silindir hacminden ziyade beygir gücü nazara alınıp daha hakkaniyetli vergilendirme yapılsa) 2015 modeli bilhassa çıldıran döviz düşünülünce fazla gelebilir. Ki 2015'ini alan da kesinlikle makul bir tercih yapıyordur. Sonuçta bu aletten çok daha boş gelen Z300'den 9 beygir daha güçlü, sürüş olarak bence daha konforlu. Selesi daha yüksek olduğundan uzun yola daha uygun geldi bana. Evet 2015 modellerde 3.000 TL. civarı daha pahalı ama daha cazip.
650'likleri falan düşünmeyen (biraz daha verir ABSsiz MT-07 alırımcı olmayan), fakat genel 250lik segmentinin daha üstünde güç, ivmelenme isteyenler için biçilmiş kaftan. Bence sınıfını kendisi tanımlamış bir alet.
Sürekli uzun yol (otoban) gidecekler tabi ki tercih etmemeli. Normal şehirler arası güzergahlarda 120-140 civarı gayet konforlu seyahat ediliyor. Şehir içinde vs. ise hakikaten inanılmaz eğlenceli oluyor bu alet. Kullandıktan sonra "böyle tek silindirin canını severim" diyor insan.
(Şehirler arası pek 140'ı geçmeyen 0-70 ivmelenmesini önemseyen biri olarak) motorların bence kaç basıp kaç basmadığı çok önemli değil. Gittiği hızda ne kadar güvende hissettirdiği, yol hakimiyetinin nasıl olduğu önemli motosikletlerde. Benim Pulsar 200 NS'le de 150 görmüşlüğüm var. İş değil öyle bir motoru o kadar limitlerde kullanmak. Kesinlikle yapılacak iş değil.)
Servis ve yedek parça fiyatlarını gördükten sonra motorun verdiği keyif kursakta kalır diye insanlar düşünmüyor değil.