- Katılım
- 30 Kas 2015
- Mesajlar
- 359
- Konu Yazar
- #1
Bugün spormoto.comda dolaşırken KTM Duke 390 ile Duke 250 arasındaki teknik detaylara bakıyordum, beygirinin ve torkunun farklı olduklarını biliyordum ancak ikisinde kullanılan süspansiyonlar da farklı sanırım ya da açıklama da bir yanlış var bakınız:
KTM DUKE 250 ABS
YÜRÜYEN AKSAM
Şasi:
Çelik borulardan ana boru şasi, toz kaplama
Çatal:
WP Suspension 4357
Arka amortisör:
WP Suspension 4618 EM
KTM DUKE 390 ABS
YÜRÜYEN AKSAM
Şasi:
Çelik ana boru şasi, toz kaplama
Çatal:
WP Suspension Up Side Down
Arka amortisör:
WP Monoshock
Aynı mıdır, farklı mıdır? Hangisi daha iyidir acaba? Ayrıntılı olarak bilen arkadaş varsa ve yazarsa sevinirim; çünkü RC390 da kullanılan süspansiyon ile Duke 390 da kullanılan süspansiyonların ve bir kaç parçanın değişik ve daha kaliteli olduğunu biliyorum, burada da durum böyle midir? amma çok soru sordum neyse işte :queen:
KTM DUKE 250 ABS
YÜRÜYEN AKSAM
Şasi:
Çelik borulardan ana boru şasi, toz kaplama
Çatal:
WP Suspension 4357
Arka amortisör:
WP Suspension 4618 EM
KTM DUKE 390 ABS
YÜRÜYEN AKSAM
Şasi:
Çelik ana boru şasi, toz kaplama
Çatal:
WP Suspension Up Side Down
Arka amortisör:
WP Monoshock
Aynı mıdır, farklı mıdır? Hangisi daha iyidir acaba? Ayrıntılı olarak bilen arkadaş varsa ve yazarsa sevinirim; çünkü RC390 da kullanılan süspansiyon ile Duke 390 da kullanılan süspansiyonların ve bir kaç parçanın değişik ve daha kaliteli olduğunu biliyorum, burada da durum böyle midir? amma çok soru sordum neyse işte :queen: