KTM DUKE 390 İLE DUKE 250 ARASINDAKİ FARKLAR?

Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Bugün spormoto.comda dolaşırken KTM Duke 390 ile Duke 250 arasındaki teknik detaylara bakıyordum, beygirinin ve torkunun farklı olduklarını biliyordum ancak ikisinde kullanılan süspansiyonlar da farklı sanırım ya da açıklama da bir yanlış var bakınız:

KTM DUKE 250 ABS
YÜRÜYEN AKSAM
Şasi:
Çelik borulardan ana boru şasi, toz kaplama

Çatal:
WP Suspension 4357

Arka amortisör:
WP Suspension 4618 EM


KTM DUKE 390 ABS
YÜRÜYEN AKSAM
Şasi:
Çelik ana boru şasi, toz kaplama

Çatal:
WP Suspension Up Side Down

Arka amortisör:
WP Monoshock

Aynı mıdır, farklı mıdır? Hangisi daha iyidir acaba? Ayrıntılı olarak bilen arkadaş varsa ve yazarsa sevinirim; çünkü RC390 da kullanılan süspansiyon ile Duke 390 da kullanılan süspansiyonların ve bir kaç parçanın değişik ve daha kaliteli olduğunu biliyorum, burada da durum böyle midir? amma çok soru sordum neyse işte :queen:
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Yok diye biliyorum ama varsa da yarismicaksaniz cok fark edilcegini sanmiyorum :)
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
390 da modeli yazmıyor. Bana aynı gibi geldi

zaten 200 de bile öyle bir amortisör var ki Osmanlı Tokmağı mübarek:pl:
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Ya arkadaş bu motoru almak istiyorum ama ne forumda cevap veren var KTM ile ilgili şeylere, ne ikinci eli var, ne kullanan var, ne bakan var, İzmir'de 2 tane anca görmüşümdür, Türkiye geneli bir elin parmaklarını falan geçmiyor mu acaba, zaten forumda bakan yok :queen: nasıl birşeydir bu ya valla korkmaya başladım almasam mı acaba :pr:
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Ya arkadaş bu motoru almak istiyorum ama ne forumda cevap veren var KTM ile ilgili şeylere, ne ikinci eli var, ne kullanan var, ne bakan var, İzmir'de 2 tane anca görmüşümdür, Türkiye geneli bir elin parmaklarını falan geçmiyor mu acaba, zaten forumda bakan yok :queen: nasıl birşeydir bu ya valla korkmaya başladım almasam mı acaba :pr:

Ben motoru satınca alıcam :mrgreen: Ben cevap veririm sana ozaman :queen: Ama önce motorun satılması lazım kış geldi malum hiç motor bakan yok nerdeyse :D Sen benim motoru al :queen:
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Ben motoru satınca alıcam :mrgreen: Ben cevap veririm sana ozaman :queen: Ama önce motorun satılması lazım kış geldi malum hiç motor bakan yok nerdeyse :D Sen benim motoru al :queen:

Valla alda bi bakalım ayrıntılı ya benim nisanı falan bulur almam çünkü, en azından bir elin parmağını geçeriz belki Türkiye genelinde :cherry:nolcak bu KTM'nin satış politikası ya hatta özellikle spormoto valla, alınabilcek motoru alan yok :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst