- Katılım
- 14 Eyl 2012
- Mesajlar
- 199
ya tam da RC 250 alacaktim ben çok az kalmıştı oldumu şimdi bu blok patlatmalar, servis sıkıntılari, yağla su karıstırmalar :/
Al benden de o kadar.
Bir de forumda, bunun ya da bunlar gibi bir durum karşısında nasıl yol izlenilir ve dava/mahkeme olayları nasıl yürütülür ile ilgili bir konu açılıp sabitlense de kimse sormasa daha fazla. Yukarida ki arkadaş mesela motoru elletmeyin diyecektiniz gibi birşeyler söylemiş. Bunun gibi tüyoların bulunduğu bir konu olsa çok iyi olurdu!