KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2014
Mesajlar
14
Okurken tek kotu dusunen ben degilimdir diye umuyorum :D

Saka bi yana eger 6. Viteste 7bin veya altinda kullanirsaniz cok titresmiyo motor, bu arada cok korkunc seyler yazmissiniz gercekten depoya grip takip dizlerinizle daha saglam tutmakta bir care olabilir...

Heheh :) 200 Duke'ü bir senedir kullanıyorum ve her kuruşunu fazlasıyla hak eden bir makina, segmentinde daha iyisini düşünemiyorum (hmm, belki 250 Duke). Daha önce de süper Ybr 125'im vardı, onunla uzun yolları hiç göze almamıştım, hep şehir içinde kullandım.

Şehir dışı orta mesafeli sürüşlere yeni başladım sayılır, 200 ila 500 km'lik mesafeler; dolayısıyla sürekli titreşime maruz kalmaktan kaynaklanan hissizleşme yeni çıktı başıma. Kayayı aşındıran su damlaları misali titreşimin şiddeti önemli değil bunda, ama sürekliliği. Başka bir marka ve modelin konusunda da yer alabilirdi bu yazı.

Neyse, bahsettiğim titreşim azaltıcıyı biraz araştıracağım, bir sonuç çıkarsa tekrar buradan paylaşırım.

Tekeriniz düz bassın!
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Heheh :) 200 Duke'ü bir senedir kullanıyorum ve her kuruşunu fazlasıyla hak eden bir makina, segmentinde daha iyisini düşünemiyorum (hmm, belki 250 Duke). Daha önce de süper Ybr 125'im vardı, onunla uzun yolları hiç göze almamıştım, hep şehir içinde kullandım.

Şehir dışı orta mesafeli sürüşlere yeni başladım sayılır, 200 ila 500 km'lik mesafeler; dolayısıyla sürekli titreşime maruz kalmaktan kaynaklanan hissizleşme yeni çıktı başıma. Kayayı aşındıran su damlaları misali titreşimin şiddeti önemli değil bunda, ama sürekliliği. Başka bir marka ve modelin konusunda da yer alabilirdi bu yazı.

Neyse, bahsettiğim titreşim azaltıcıyı biraz araştıracağım, bir sonuç çıkarsa tekrar buradan paylaşırım.

Tekeriniz düz bassın!

Baska herhangi bir cozum bulursaniz da bilmek isteriz, kazasiz surusler.
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar, bir KTM DUKE 200 sahibi olarak bende aranıza yeni katıldım.

Geçen hafta elime geçti ve 1 haftada 900km yaptım, dukedan acayip memnun kaldım. Beklentilerimin ötesinde çıktı diyebilirim. Bu hafta sonu rodajını yaptırıcam ve ramazan bayramı için aklımda olan bir İzmir - Samsun yolu var.

İzmir - Samsun yaklaşık 1000km yol. Şu an planım sabah 5-6 gibi erkenden yola koyulup bir gün içersinde dinlene dinlene Samsuna varmak.

Aranızda uzun yol yapmış olan varmı her konuda tavsiyeleriniz ve önerileriniz çok yardımcı olur. Şimdiden çok teşekkür ederim iyi sürüşler.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
2500km de aldım.
@CxAnKACx açıkçası arastırdım ama herkesten eksik bilgiler öğrendim die bir de burada sorayım dedim, bilgiyi doğrulamak istiyor insan..tskler yardımlarınız icin
 
Katılım
4 Tem 2013
Mesajlar
2
Herkese merhabalar arkadaşlar honda pcx ten duke 200 geciş yapmayı dusunuyorum tavsiyeleriniz nelerdir acaba birde dikkat ettim yakıttan cok bahsedilmemiş bir pcx kadar tuketiminde iyi olmasını beklemiyorum ama kullanan arkadaslar abiler ablalar yardımcı olabilirlerse cok teşekkür ederim şimdiden
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
arkadaşlar bende yükselticem için motoru satıyorum o yüzden egzosuyla beraber veya orj egzozuyla. belki alacak cıkar o yüzden. kapalı yerde durdu hep. hiç bi sıkıntısı yok cok sukur temiz.

2014 model ABS'li 2015 trafiğe cıkıslı 1800km'de. tel: 0539 468 74 44. yer: Alanya. bunlarda bi kaç fotosu;

AmM6z0.jpg

0q6Nz8.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
arkadaşlar bende yükselticem için motoru satıyorum o yüzden egzosuyla beraber veya orj egzozuyla. belki alacak cıkar o yüzden. kapalı yerde durdu hep. hiç bi sıkıntısı yok cok sukur temiz.

2014 model ABS'li 2015 trafiğe cıkıslı 1800km'de. tel: 0539 468 74 44. yer: Alanya. bunlarda bi kaç fotosu;

http://i.hizliresim.com/AmM6z0.jpg
http://i.hizliresim.com/0q6Nz8.jpg

Sadece egzozu satmayi dusunur musunuz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

Herkese merhabalar arkadaşlar honda pcx ten duke 200 geciş yapmayı dusunuyorum tavsiyeleriniz nelerdir acaba birde dikkat ettim yakıttan cok bahsedilmemiş bir pcx kadar tuketiminde iyi olmasını beklemiyorum ama kullanan arkadaslar abiler ablalar yardımcı olabilirlerse cok teşekkür ederim şimdiden

Agresif kullanirsan 3.2 civari olur.
Ekonomik kullanirsan 1.6'yi gordum (yokus asagi) ama duz yolda 1.9-2.1 arasi gidip geliyo.
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
13
Selam arkadaşlar, bir süredir forumu -özellikle bu başlığı- severek takip ediyorum. Yakında ben de bir Duke 200 ile aranıza katılacağım. Fakat şöyle bir sorum olacak:

.Duke 250 kullanan var mı aranızda ? Varsa yorumunuz nedir ?

.Duke 200 için ABS'li ve ABS'siz çok büyük sorun ya da fark teşkil ediyor mu ?

Herkese iyi forumlar :)
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
115
Merhaba arkadaşlar,
2015 model alan varmı aramızda?
Elcikler, sele ve frenlerin değiştiğini söylüyordu AEA. Bu değişiklikler hakkında 2015 sahiplerinin yorumlarını merak ediyorum.
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar,
2015 model alan varmı aramızda?
Elcikler, sele ve frenlerin değiştiğini söylüyordu AEA. Bu değişiklikler hakkında 2015 sahiplerinin yorumlarını merak ediyorum.

Almadım ama yerinde incelemişliğim var.

- Lastikler diablo rosso 2 olmuş,
- Elcikler daha yumuşaklaşmış,
- Seleye oturmadığım için bir şey diyemeyeceğim ama görüntü aynı gibiydi,
- Fren hakkında bilgim yok ama bu modellerde kaydırmalı debriyaj var,
- Sinyal lambalarının su geçirmezliği arttırılmış ve lambaların gövdeye bağlı olduğu siyah plastik kısım eski modellere göre daha esnek.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Almadım ama yerinde incelemişliğim var.

- Lastikler diablo rosso 2 olmuş,
- Elcikler daha yumuşaklaşmış,
- Seleye oturmadığım için bir şey diyemeyeceğim ama görüntü aynı gibiydi,
- Fren hakkında bilgim yok ama bu modellerde kaydırmalı debriyaj var,
- Sinyal lambalarının su geçirmezliği arttırılmış ve lambaların gövdeye bağlı olduğu siyah plastik kısım eski modellere göre daha esnek.

Bu güncellemeler 2015 390 için değil mi yaw???...200cc de değişiklik yok diye biliyorum???...:cyclopsan:silent:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Arkadaşlar Tiger egzozumu satıyorum, siteden almak isteyen olur ise özel indirim yapacağım. Şuan üzerinde Duke390 girişi bulunmakta, ara borusu duke200. Yanında 2 adet duke 200 girişi vereceğim. Tek yapmanız gereken spiral ile 390 girişini kestirmek ve oksijen ile yanında vereceğim 2 duke200 başlığındna birini kaynatmak.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-ktm-duke390-duke200-duke125-tiger-performans-egzoz-plusara-boru-217046560/detay?searchResultsViewPreference=std&showViewPreferences=true&hideSearchFilter=false
 
Katılım
4 Tem 2013
Mesajlar
2
Peki 3 litrenın ustune cıkıyormu ucuk bir şekilde birde 3 litre derken ort süratlar nedir ve son hız nedir acaba ?
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Peki 3 litrenın ustune cıkıyormu ucuk bir şekilde birde 3 litre derken ort süratlar nedir ve son hız nedir acaba ?

3lt üstüne çıkmak için biraz abanmak gerekir.
10dk 20dk 135km hızla yani verilen limitte gittim 4lt yazdı. Bu hızda sürekli gidilemeyeceği için hesap yaparken 3lt iyidir.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
Sadece egzozu satmayi dusunur musunuz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------



Agresif kullanirsan 3.2 civari olur.
Ekonomik kullanirsan 1.6'yi gordum (yokus asagi) ama duz yolda 1.9-2.1 arasi gidip geliyo.


Oda olur hocam sadece egzoz istiyorsanız zaten doydum hevesimi aldım satabilirim. numaram yukarıda var ulaşabilirsin.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
37
1,5 Aydır İşe gidip gelmek için aldığım motorum şu an 1500 Km'yi geçti.İvmeli hareketlerde 3 Lt/100Km'yi görebiliyorsunuz.
Yani 10 LT'lik deposuyla 330 Km civarı yapabilirsiniz. Günlük 30+30 Km gidiyorum.

80 Km/saat ortalama hızla kullanmaya gayret ediyorum. Minimum gördüğüm anlık tüketim 2,1 lt/Km'nin altını hiç göremedim.(85 Kg'lık ağırlığımı bunda etkili olsa gerek)

Bu ay 10Lt Deposuyla 400 km 'yi görmeyi hedefliyorum.

Motor yedek depoya geçtiğinde yapabileceğiniz max. 70 Km.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst