kullandım 1 defa . tasarım olarak kawa da çok hoşuma gidio. biri tek silindir diğeri çift ya ordan kafam karışık biraz ama ktm de biraz güçlü valla bilemedim başkan. burda bayiden alırım ktm alırsam . kawa alırsam en yakın ıspartada var. bakalım nasip kısmet
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
16 lira kawa 18 lira ktm
ktm yine pahalı yine pahalı
Ben 2. El aldim kawa fiyatina geldi

5.000 km de, spormoto servis bakimli,garantili,elcik korumali,çiziksiz

aldiktan sonra ara bakim yaptim. Motul yağ ve yag filtresi ile.. sifirdan farki yok yani. Eger dusunursen temiz 2. El bakmayi dusun bence.
Bide gercekten cok az yakiyor, bide depo ufak oldugundan fulleyince 40 tl aliyor mutlu ediyor adamı

heryerde zibil gibi duke200 ve 125 oldugundan yag filtresi hava filtresi ve power parts bulmakta kolay.