KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ktm standında igne atsanız yere dusmuyordu ki cumartesi 11 gibi erken sayılabilecek bir saatte oradaydım.Yetkili kisi bu indirimli fiyatları diger bayilerle ortak karar sonucu belirlediklerini soyledi.Fuar zamanı kaparo yatırma imkanı olmayan arkadaslar haftaicinde diger bayileri telefonla arayarak istedikleri modelleri sorgulasınlar bana kalırsa.Indirimin dısında duke lere bu kadar ilgi olmasının diger sebepleride yamaha gibi firmaların son yaptıgı 2015 zamları ve doviz kuru uzerinden satıs yapan markaların kur ile birlikte artan fiyatlarıydı sanırım.Fuar sonrası buyuk bir patlama bekliyorum bu baslık altında.Herkese keyifli surusler.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bu yapılan indirim bayi ve distributorlerin elinde kalan 2014 model stok lari eritme cabasının sonucuydu.Bende fuardan absli modeli 13500 e alanlardanım.Ben alırken onumdeki musteri kaparoyu haftaya yatırıp yatıramayacagını sormustu.Spormoto yetkilisi arkadasta elinde 7 tane abs siz modelden kaldıgını,abs siz motorların buyuk ihtimal yarına(pazar) dahi kalamayabilecegini ama belki absli model bulabilecegini soyledi.Eger stoklarında kalmıssa bulabilirsiniz.Sansınızı deneyin.Sadece ben alırken 10 dakika icerisinde onumde 4 adet duke200 satıldıgı icin sanırım indirim yapma teklifimize pek sıcak bakmadılar.

Ben fuarın son günü (pazar)sabah saat:10'da abs'siz Duke 200'ümü aldım-11.500'den...Bu arada wolf 250=12.500, inazuma 13.250, inazuma F 14.500 olduğu bu dönemde 11.500'e Duke bana çok cazip geldi ve kaçırmak istemedim, umarım mutlu-mesut bir birlikteliğimiz oluRR...:cherry:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Valla bende baktım absli 13.500 abssiz olan 11.500 dü çok cazipti veçok güzel motor. Ama supermoto benim gibi 37 yaşında 1,73 - 105 kg lik bi adamda komik oluyo diye almadım yoksa çok aklım gitti.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Ben de motoru alanlardan biriyim. Ben Kadıköy ana bayiden aldım motosikleti ama benim çok tuhaf bir maceram oldu.

Balıkesir/Gönen'den geldim istanbula. 1 gün önce görüşmemize ve ön protokolü yapmamıza rağmen Stand görevlisi olan Serdar Bey'in ana bayiye hakkımda hiçbir bilgi vermemesini çok ayıpladım. Motoru almaya geldiğimden kimsenin haberi yoktu resmen. Kaldı ki motor hazırlanmamıştı. Neyse biz görüşmeleri yaptık motosikleti de 17.00 gibi aldık. Arkadaş 11.500 Lira para ödüyoruz ama gel gelelim motosikleti kadıköyden avrupa yakasına geçiremiyorlar. Bu durumu da bir o kadar ayıpladım. Şaştım kaldım desem daha doğru olur galiba. Yakıştıramadım açıkçası. Resmen umursamazlık.
Motorda plaka yok, başladık istanbulda gezinmeye. Harem'e gittik. Harem yolculuğu inanılmaz derecede gergin oldu. 1 Devriye, 4 tane de motosikletli polis ekibinin önünden geçtik onu geç bir de feribota girilen yolu geçmişiz, tekrar geri dönüp yine onların önünden geçtik. Allahtan Sirkecideki abi mesaileri bitti karşıya geçecekler sizi umursamazlar dedi de yüreğime su serpti.
Sirkeci'ye geçtikten sonra arkadaşlarla buluşacaktık. Motosikletten kurtulmaya uğraşıyorum. Saat 18.00'i geçiyor kafam allak bullak, başladık abi kapalı otopark aramaya ne özel alıyor ne iski çıldırmamak işten değil. Neyse ki son anda arkadaş bize derme çatma bir otopark buldu da o şekilde hallettik işimizi. Ama mekan o kadar derme çatmaydı ki sabaha kadar içim içimi yedi.
Ertesi sabah da geri dönücez. Feribot saat 7'de. Kalktık abi saat 06.10 gibi evden çıktık. Yol iz bilmeyiz gittik eyüp teleferiğe motoru aldık sağ salim otoparktan. Çıktık yola saat olmuş 06.40 dedim acaba bulamıcaz mı falan, yolu mu kaybettik falan derken Allah ondan binlerce kez razı olsun, bir dolmuş şoförü abim dedi kardeşim beni takip edin. Takıldık onun peşine otobandan götürdü bizi bi noktaya kadar zaten o noktadan sonra da yolu kaybetmemize imkan yok. 06.59'da vardık feribota. Yüreğim resmen ağzımdaydı o anlar. Kaçırdık kaçırıcaz derken o abinin hızır gibi yetişmesini tarif bile edemem. Onun dışında;
Ya abi o kadar yoldan ters girdim, ters yönde gittim, dönülmücek noktalardan döndüm bir tane mobeseye takılmadım mı? Bir tane devriye, bir tane polis otosu durdurmadı. Resmen Allah'ın sevgili kuluymuşum.
Sonuç olarak her ne kadar Spormoto'nun umursamaz tavrı bir yana olsa da aldığım için zerre pişman olmadım. Daha bismillah motoru gören başında bitiyor.
Umarım kazasız belasız binmeyi nasip eder Allah. Tabi ki sadece bana değil, motosikletini yeni almış olan tüm arkadaşlara aynı dileklerimi sunarım.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Valla bende baktım absli 13.500 abssiz olan 11.500 dü çok cazipti veçok güzel motor. Ama supermoto benim gibi 37 yaşında 1,73 - 105 kg lik bi adamda komik oluyo diye almadım yoksa çok aklım gitti.

Ben de 38 yaşında...1,85 boy-90kg'yım...başkasından bana ne????...Zevkler ve renkler...Dimi ama?...:wiinkk:
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
190lik boyuyla msx125 e binen insanlar var,sele yuksekligi 72cm.duke 81 cm lik sele yuksekligiyle bircok ss,naked motordan daha yuksek bir motor.insanlarin sizi nasil gorecegini kafaya takarak belkide cok daha fazla keyif alacaginiz bir motoru iskaliyor olabilirsiniz.disaridan nasil gorundugunden cok,o motorun surusunden keyif alip almadiginiz daha onemli bana kalirsa.
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Bu 11500 kampanyası çok iyi oldu. Benim yaşadığım şehirde servisi yok. Bakım aralıkları nedir? 183 boy 83 kiloya küçük kalmaz inşallah.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
2
Arkadaşlar boyu uzun olup motoru deneme imkanı olmayanlar için kendi deneyimimi söyliyim. Boyum 1.90 kilom 90 . 250cc Naked motor arayışındayım ve Duke 200 şekil olarak çok hoşuma gittiği için altımda nasıl durucağını umursamadan denemek ve almak amaçlı fuara gittim. Motora sığdığım ve rahat olduğum sürece altımda küçük durmuş, hoş durmamış benim için önemli değil zaten 250 cc klasmanında benim boyutumda birine yakışan inazuma harici motor yok.

KTM standına büyük bir heves ile varıp Duke 200'ü gözüme kestirdim ve üzerine atladım. Bu an benim için büyük hayal kırıklığıydı çünkü ne zamandır almak istediğim motora sığışamamıştım. Bacaklarım depodaki oyuntulara girmedi, depoyu o oyuntulardan kavramak yerine depoyu tamamen çevresinden kavrayabildim:p Bacağımı o oyuntulara sokmaya çalıştığım zamansa oturuş pozisyonu inanılmaz rahatsız oluyor ki zaten bu pozisyonu 1 dakikadan fazla koruyamadan bacağıma kramp girdi.

Söyleyenler olmuş ama bende ekleyeyim Duke 200 ABSsiz olan için 11.500 TL fiyat verdiler ayrıca kredi kartına vade farksız 9a bölebileceklerini belirttiler. Sığamadığım için zaten üzülmüş olan ben bu güzel fırsattan yararlanamadığım için daha da üzüldüm.

Duke 200 hezimetinden sonra hiç aklımda yokken RC 200 deneyeyim dedim, evet motor altımda küçük duruyor fakat oturuş pozisyonu gayet rahat ve bacağımın girmesi gereken oyuntular olmadığı için beni şekilden şekile girmeye mecbur tutmuyor gayet doğal bir oturuş pozisyonu var. Kawasaki ninja 250 SL beni biraz paket olmuş gibi hissettirmişti fakat bunda öyle bir his olmadı.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Arkadaşlar boyu uzun olup motoru deneme imkanı olmayanlar için kendi deneyimimi söyliyim. Boyum 1.90 kilom 90 . 250cc Naked motor arayışındayım ve Duke 200 şekil olarak çok hoşuma gittiği için altımda nasıl durucağını umursamadan denemek ve almak amaçlı fuara gittim. Motora sığdığım ve rahat olduğum sürece altımda küçük durmuş, hoş durmamış benim için önemli değil zaten 250 cc klasmanında benim boyutumda birine yakışan inazuma harici motor yok.

KTM standına büyük bir heves ile varıp Duke 200'ü gözüme kestirdim ve üzerine atladım. Bu an benim için büyük hayal kırıklığıydı çünkü ne zamandır almak istediğim motora sığışamamıştım. Bacaklarım depodaki oyuntulara girmedi, depoyu o oyuntulardan kavramak yerine depoyu tamamen çevresinden kavrayabildim:p Bacağımı o oyuntulara sokmaya çalıştığım zamansa oturuş pozisyonu inanılmaz rahatsız oluyor ki zaten bu pozisyonu 1 dakikadan fazla koruyamadan bacağıma kramp girdi.

Söyleyenler olmuş ama bende ekleyeyim Duke 200 ABSsiz olan için 11.500 TL fiyat verdiler ayrıca kredi kartına vade farksız 9a bölebileceklerini belirttiler. Sığamadığım için zaten üzülmüş olan ben bu güzel fırsattan yararlanamadığım için daha da üzüldüm.

Duke 200 hezimetinden sonra hiç aklımda yokken RC 200 deneyeyim dedim, evet motor altımda küçük duruyor fakat oturuş pozisyonu gayet rahat ve bacağımın girmesi gereken oyuntular olmadığı için beni şekilden şekile girmeye mecbur tutmuyor gayet doğal bir oturuş pozisyonu var. Kawasaki ninja 250 SL beni biraz paket olmuş gibi hissettirmişti fakat bunda öyle bir his olmadı.

Motoru gömmeye çalışmayın. :D Benim boyum da 1.89 ancak ben çok memnun oldum motosiklete bindiğimde. Abartılacak bir durum yok. Cbr 250'nin sele yüksekliği 78 Cm. Inazuma'nında aynı şekilde 78 cm, 250SL'in de sele yüksekliği 78 cm. Hayır bu neyin saldırısıdır anlayamıyorum. Duke'un yükseliği bu 3 motordan ''tam'' 3 santimetre daha fazla. :D

Bir tutturmuş ''küçük motor'' diyip duruyorsunuz. Gördüğünüz gibi beyler yukarıda yazmış olduğum muadillerinden yerden yükseklik açısından daha iyi seviyede Duke.
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Motoru gömmeye çalışmayın. :D Benim boyum da 1.89 ancak ben çok memnun oldum motosiklete bindiğimde. Abartılacak bir durum yok. Cbr 250'nin sele yüksekliği 78 Cm. Inazuma'nında aynı şekilde 78 cm, 250SL'in de sele yüksekliği 78 cm. Hayır bu neyin saldırısıdır anlayamıyorum. Duke'un yükseliği bu 3 motordan ''tam'' 3 santimetre daha fazla. :D

Bir tutturmuş ''küçük motor'' diyip duruyorsunuz. Gördüğünüz gibi beyler yukarıda yazmış olduğum muadillerinden yerden yükseklik açısından daha iyi seviyede Duke.

Boyutları Duke 390 ile aynı sanırım Duke 200'ün. AEA videosunda 390 gayet iyi görünüyordu kalıp olarak. Boyut olarak sıkıntı olacağını sanmıyorum. Tek problem servis olacak anlaşılan.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
2
Motoru gömmeye çalışmayın. :D Benim boyum da 1.89 ancak ben çok memnun oldum motosiklete bindiğimde. Abartılacak bir durum yok. Cbr 250'nin sele yüksekliği 78 Cm. Inazuma'nında aynı şekilde 78 cm, 250SL'in de sele yüksekliği 78 cm. Hayır bu neyin saldırısıdır anlayamıyorum. Duke'un yükseliği bu 3 motordan ''tam'' 3 santimetre daha fazla. :D

Bir tutturmuş ''küçük motor'' diyip duruyorsunuz. Gördüğünüz gibi beyler yukarıda yazmış olduğum muadillerinden yerden yükseklik açısından daha iyi seviyede Duke.

Amacım motoru gömmek değil tam aksine şuan 250 cc motorlar arasında gözüm başka motorda kalmadan tek alabileceğim motordu. Sele yüksekliğinin dediğimle alakası yok. Benim motora sığamama sebebim bacaklarımın gerekli yerlere sığmamasıydı. Normalde Duke'e oturunca bacaklarınızın depo oyuntusuna girip motoru tutması gerekiyor, motor ona göre tasarlanmış fakat benim bacağım oraya sığmadı ve depoyu komple dışardan tutmak durumunda kaldım ki fazlasıyla rahatsız bir durum. Bu net boydan ziyade bacak boyuyla da alakalı bir durum benim bacağım 3-5 cm kısa olsa belki ben de rahat ederdim fakat olmadı.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Yahu ben motor küçük demeye çalışmadım boyum zaten uzun değil 1,73 ama kilo 105 !!!. Koca göbekli dombalak bi adamım :thumright süpersport üsütünde dam üstünde saksağan gibi kaldım. Sorun bende, motorda değil, yakışmadım motora . 1,90 boyla 105 kilo olsam bu kadar koymayacak belki onu bilemem. Ama fiyat çok güzeldi yahu.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Boyutları Duke 390 ile aynı sanırım Duke 200'ün. AEA videosunda 390 gayet iyi görünüyordu kalıp olarak. Boyut olarak sıkıntı olacağını sanmıyorum. Tek problem servis olacak anlaşılan.
Aynen hocam. Ben de aynı boyutlara sahip oldukları hakkında birşeyler duymuştum. Onun dışında servis ağının azlığı ve bakım maliyetleri ciddi problem olacak gibi duruyor. Bilenler varsa şayet 1000 km bakımının ne kadara mal olduğunu söyleyebilecek var mı?
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Selamlar duke ailesi, 200 fiyatları neden 11 500 doğrumu sitesinde 5000 euro yazıyor. Aslı astarı nedir bilen var mı?
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
1
Selamlar,

Nakit ihtiyacından dolayı motorumu satıyorum. 2000- 3000 lik scooter ile takas olur(Motordan kopamıyoruz:))
Tşk.

İlan no:203582923
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst