iş yoğunluğundan bir türlü oturup yazamadım ama geçtiğimiz hafta ben de ikinci el bir duke alarak aranıza katılmış bulunuyorum. buraya da yazdığım gibi ikinci el konusunda tedirginliklerim vardı ama şuana kadar bir sıkıntı çıkmadı motorda

bundan önce sadece kardeşimin kuba strike 125'ini kullandım ve onda da temel şeyleri öğrendim bu yüzden çok fazla motor bilgim yok. ama duke'ün kullanımı keyifli geldi bana güzelce hızlanıp yavaşlıyor, frenleri iyi tepki veriyor, vites geçişleri de gayet rahat.
1000rr kullanan bir arkadaş ile almaya gittik, şirkete geri gelirken o kullandı bende artçı oldum. arkadaşım motoru çok beğendi, ivmelenmesinin oldukça iyi olduğunu söyledi, gidon açısı geniş trafikte her yere girip çıkar bu dedi. artçı olarak ben pek rahatsız olmadım ama ayakların koyulduğu yer biraz yukarıda geldi bana sanki daha rahat olabilirmiş uzun süre otursam muhtemelen can sıkar.
motorun üzerinde "black edition" diye geçen bir sticker kit var. açıkçası ilk gördüğümde nedense çok beğenmemiştim ama normal hali ile yan yana gördüğümde hoşuma gitti farklı bir havası var

değişiklik düşünen arkadaşlar varsa diye aşağıya iki tane link atıyorum (kendi motorumun henüz fotoğrafı yok). yalnız siteyi açınca da göreceksiniz fiyat çok abartı (550 dolar) ebay'den baktım ama bu seti satan birini göremedim
sticker setinin linki
bu da yakından görüntüsü
bir de benim gibi yeni başlayan arkadaşlar için tavsiyem motoru alır almaz koruma takın! :mrgreen:
motorla ilk trafiğe çıkışımda ön freni sıkıp kaydım ve saniyesinde yerde buldum kendimi. neyse ki motorun üzerinde koruma takozu ve elcik koruması vardı. hiçbir yerde kırık çizik olmadan atlattım. elcik korumasının linkini buldum ama takozu nereden almış arkadaş emin değilim aşağıya yine de linkler atıyorum birinin ihtiyacı olabilir diye
koruma takozunun tipi bu şekilde ama yana doğru biraz daha uzun olabilir emin olamadım
elcik koruması birebir bu, belki ebay'den ucuza bulup almıştır ama oldukça sağlam. yanlar kalın ve aluminyum olduğu için düştüğünde bir sıkıntı yaşanmıyor