- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,250
bugün nihayetinde 26000 bakımını ve ön fren balatası ve zinciri değiştirdim:cherry:
burda zincir 10 bini geçmez diyenler vardı onlar bi zahmet okusun benimki hala giderdi ama arka dişliyi 39 taktığımdan değişmek zorunda kaldım.
zinciri şirin evlerden inter motodan aldım ARCH 520 gayet güzel bişey 120tl.ön fren balatasınıda sahibinden den sakaryadan yavuz motoydu galiba ondan aldım 90tl.EBC. yağı filtresinide ümranieden enduro marketten aldım 20.tl.yağı da castrol POWAR 1 15\50 trizon T4 4 litresini topkapı dan yacıdam 90tl. alıyom.
hepsinide kendim değiştirdiğimden işçilik vermiyom ve başım hiç ağırmıyo.:thumleft:
burda zincir 10 bini geçmez diyenler vardı onlar bi zahmet okusun benimki hala giderdi ama arka dişliyi 39 taktığımdan değişmek zorunda kaldım.
zinciri şirin evlerden inter motodan aldım ARCH 520 gayet güzel bişey 120tl.ön fren balatasınıda sahibinden den sakaryadan yavuz motoydu galiba ondan aldım 90tl.EBC. yağı filtresinide ümranieden enduro marketten aldım 20.tl.yağı da castrol POWAR 1 15\50 trizon T4 4 litresini topkapı dan yacıdam 90tl. alıyom.
hepsinide kendim değiştirdiğimden işçilik vermiyom ve başım hiç ağırmıyo.:thumleft: