KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bugün nihayetinde 26000 bakımını ve ön fren balatası ve zinciri değiştirdim:cherry:
burda zincir 10 bini geçmez diyenler vardı onlar bi zahmet okusun benimki hala giderdi ama arka dişliyi 39 taktığımdan değişmek zorunda kaldım.
zinciri şirin evlerden inter motodan aldım ARCH 520 gayet güzel bişey 120tl.ön fren balatasınıda sahibinden den sakaryadan yavuz motoydu galiba ondan aldım 90tl.EBC. yağı filtresinide ümranieden enduro marketten aldım 20.tl.yağı da castrol POWAR 1 15\50 trizon T4 4 litresini topkapı dan yacıdam 90tl. alıyom.
hepsinide kendim değiştirdiğimden işçilik vermiyom ve başım hiç ağırmıyo.:thumleft:
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
bugün nihayetinde 26000 bakımını ve ön fren balatası ve zinciri değiştirdim:cherry:

burda zincir 10 bini geçmez diyenler vardı onlar bi zahmet okusun benimki hala giderdi ama arka dişliyi 39 taktığımdan değişmek zorunda kaldım.
zinciri şirin evlerden inter motodan aldım ARCH 520 gayet güzel bişey 120tl.ön fren balatasınıda sahibinden den sakaryadan yavuz motoydu galiba ondan aldım 90tl.EBC. yağı filtresinide ümranieden enduro marketten aldım 20.tl.yağı da castrol POWAR 1 15\50 trizon T4 4 litresini topkapı dan yacıdam 90tl. alıyom.
hepsinide kendim değiştirdiğimden işçilik vermiyom ve başım hiç ağırmıyo.:thumleft:

Sakarya Yıldırım Motor den bahsediyorsun galiba.
Bende Balatadan Lastiğe herseyi ordan aldm cok memnunum.
Fiyatları iyi baska bir yerden almam artk.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaşlar ktm yı bayagıdır kafama taktım daha önce defalarca cbr250 motor aldım değiştirdim.malum ktm hakkında pek cok kulaktan duyma şeyler var.ben bizzat sizlere sormak istiyorum.ortalam yakıt tuketımı nedır ve bellı bır hızı gecmedıgı dogrumu youtubedede net bır sey bulamadım mesela ben cbr da 172 cıkıyordum.ktm 150 yaparmı ??
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
arkadaşlar ktm yı bayagıdır kafama taktım daha önce defalarca cbr250 motor aldım değiştirdim.malum ktm hakkında pek cok kulaktan duyma şeyler var.ben bizzat sizlere sormak istiyorum.ortalam yakıt tuketımı nedır ve bellı bır hızı gecmedıgı dogrumu youtubedede net bır sey bulamadım mesela ben cbr da 172 cıkıyordum.ktm 150 yaparmı ??

200 Duke u bilmem ama 125 Duke da dipgaz deli kullanimda 100km de 3 litre yakyo.

Benim 125 Duke 117 yaptı son hiz ama o hiza cikma suresi diğer 125 cc lerden cok cok daha iyi olduğu icin genelde trafikte yanliz başıma sürüyorum:D

Duke 200 de bu durum daha da piskopattir son hiz motoru degil bu iki motor da
Bence olay hızlanma.
Ayrıca KTM bu abi insanların ilgisinden bıktım artık bunu diyeceğimi düşünmezdim.
Her ışık da illaki birleri geliyor.
Cbr 250 yi kotulemek gibi olmasn cok iyi motor ama her köşebaşı var yani.

Duke 200 al tek ol.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
83
arkadaşlar ktm yı bayagıdır kafama taktım daha önce defalarca cbr250 motor aldım değiştirdim.malum ktm hakkında pek cok kulaktan duyma şeyler var.ben bizzat sizlere sormak istiyorum.ortalam yakıt tuketımı nedır ve bellı bır hızı gecmedıgı dogrumu youtubedede net bır sey bulamadım mesela ben cbr da 172 cıkıyordum.ktm 150 yaparmı ??

son hız 138 km
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
83
arkadaşlar ktm yı bayagıdır kafama taktım daha önce defalarca cbr250 motor aldım değiştirdim.malum ktm hakkında pek cok kulaktan duyma şeyler var.ben bizzat sizlere sormak istiyorum.ortalam yakıt tuketımı nedır ve bellı bır hızı gecmedıgı dogrumu youtubedede net bır sey bulamadım mesela ben cbr da 172 cıkıyordum.ktm 150 yaparmı ??

iyi geceler, diğer sorunuzun cevabı da 2.5 3.5 lt sizin kullanımınıza göre değişir. ama pazarlaması 3 lt diye hatırlıyorum.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
salı günü ön sol amortisorum patladı hemen spor motoyu aradım keçeler 48 tl.aldım ikitane ertesi gün hemen söktüm. ters amortisor hiç sökmemiştim daha önce azcık tırsa tıesa söktüm ve ne göreyim diyerlerine göre çok basit ve sağalam bi sistemmiş 5 dakka sürmedi eski keçeyi çıkarıp yenisini takmam yani diceim oki servislerin 200 lira işçilik istemeleri çok fazla tam tamına komple söküp değiştirip yerine takmam sallana sallana 30 dakka sürdü ben bile şaşırdım yani eliniz azcık anahtar tutuyosa ve başınıza gelirse korkmayın söküp kendiniz değiştirin paranız cebinizde kalsın:thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------

bugün radiyator korumam da geldi ve hemen taktım güzel durdu:cat:

10151335_10204607138112422_7753521593896507836_n.jpg
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Ata motor'da 11 K bakımını yaptırdım. 350 verdim. Normalde değiştirmiyorlardı fren sıvılarını ben değiştirmelerini rica etttim. Kitapçığında da değiştirilmesi gerektiğini söylüyor.

Hava filtresi ve yağ değişimini kendim yapabilirim sanırım artık öğrendim. Yalnız buji değiştirmek biraz zor geldi.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Ata motor'da 11 K bakımını yaptırdım. 350 verdim. Normalde değiştirmiyorlardı fren sıvılarını ben değiştirmelerini rica etttim. Kitapçığında da değiştirilmesi gerektiğini söylüyor.

Hava filtresi ve yağ değişimini kendim yapabilirim sanırım artık öğrendim. Yalnız buji değiştirmek biraz zor geldi.

Avadanlıkta buji anahtarı var kendin değiştirirsin.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Yeni aldıgım motora ilgi cok büyük suzuki inazumadan sonra keyifli tabikide ^^ inazuma kadar yakmiyor bu arada
 
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
4
herkese merhaba,
ben de ilk motor deneyimim olarak ktm duke 200 düşünüyorum. internetten kendisi hakkında araştırmalar yaptım, forumda sizlerin yazdıklarını okudum ve genel olarak (artçı mevzusu ve parça maliyetleri hariç) memnuniyet durumunun iyi olduğunu gördüm. zaten yakışıklılığına söylenecek söz yok. inazuma mı alsam diye düşünüyordum duke'ün yanına gidip gördüğüm anda vazgeçtim :) motoru ikinci el almayı düşünüyorum bu noktada sizlerden fikir almak istedim.
baktığım motorlar 9-15 bin km aralığında, sizce duke için bu km'de almak sıkıntılı mıdır? örneğin 15 binde alıp 25-30 bine kadar kullanabilir miyim yoksa 20ye gelince beni üzmeye başlar mı? (tabi motorun eski kullanıcısına bağlı ama şimdilik temiz kullanıldığını, hırpalanmadığını varsayalım) bazı kişiler ktm'ye güvenirim bi sorun olmaz 50 bini de görür derken bazıları bu segmentteki motorlarının kalitesiz olduğunu söylüyor, bu da tam motor alma arifesindeyken beni endişeye düşürdü. bu konuda fikirlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Duke 200 18km yapıyor, arkadaşım dişli değiştirdi 150km gördü fakat hızlanma olayından biraz feragat ediliyor.
Sele konforu artçı için problem çoğu motorda olduğu gibi. Duke türkiye facebook grubunda bi çift var sürekli seyahat ediyorlar. Rahat sele ile değiştirmişler yani illa rahatlık aranıyorsa aksesuarla bu problem giderilebilir :)
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
aslında 100 e kadar yolu var .. ama teker yapiyorsa elemen hor kullanıyorsa o adamdan 5 bin km lik motor dahi alınmaz.. ama efendi gibi kullananlar var bakımlarını fazlasi ile yapanlar var tertemiz kullaniyorlar bebegi gibi bakiyor o adamlardanda alınir 40 bin km de motor ^^
 
Katılım
19 Ara 2014
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar araniza yeni katildim. Öncelikle herkezi tek tek selamliyorum. Formu üye olmadan takip ediyordum. Uye olup bilgi almak vermek amaciyla ve sizlerle tanismak amaciyla kayit oldum. Tekrar tekrar merhaba.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Arkadaslar garaja girerken aynanın cami duvara surtunce catladi bunun aynası içinden çıkartılıp yenisi takılıyor mu ? Yafa sol ayna aradım bulamadım bilen varmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst