Motoru sordum bugün birşeyi yok dediler. Özgür hoca kullanmış falan. Uyarı falan yok dedi :silent:
Hafta sonu alacağım bakalım.
Valla ben de ne yapsam bilemedim. Mantıklı bulabildiğim tek açıklama su kaçması mevzuunun branda ve havasız garaj yüzünden buharlaşamaması gibi bir talihsiz serüvenler dizisi içeriyor.
Alınca kontrol edecem zaten seste gidişte sakatlık varsa aynen geri
Toprağa soktum motoru akü bitti, debriyaj yandı. Soğuyunca bunlar toparladı sonra. gittim gayet normal. Bi 10 km falan sonra yıkattım motoru çamurlar gitsin diye.
Sonra da bi 3-4 km kullanıldı açık havada bekledi 1-2 saat.
Ondan sonra da bi 5-6 km yaptım ki eve giderken arıza uyarı ışığı yandı motorun, sesi değişti.
Öyle 3 hafta şehir dışında olduğum için brandasıyla kapalı garajda yattı sonra da aynı ışık eşliğinde servise bıraktım. Durum bundan ibaret.
...Ktm Duke....390 ...Tahmini fiyatı bence 6bini geçmez...
duke200 5000 iken nasıl 6bini geçmiyecek? Zaten geçen sayfalarda bulabilirsin, bir ara fiyatı açıklanmıştı. XJ6 dan ~1000 TL daha ucuz gibi bişeydi...:farao: Sonra kaldırdılar fiyatını sanırım
Debriyaj yandı deyince bişey sanacaklar, yazma öyleÇok ısınınca yapışmıştı, o sırada aklıma gelmedi, o yüzden debriyajı çeksen de bıraksan da ayıramadık balataları. Yanlız o akünün okadar kısa sürede tekrar kendini nasıl topladığını hala anlayamadım :silent:
Benim motorun üzerinde yuasa akü ile geldi, bugüne kadar akü beni şaşırttı doğrusu. sonra baktım yuasa az biraz pahalı bir markaymış daha da şaşırdım![]()
duke200 5000 iken nasıl 6bini geçmiyecek? Zaten geçen sayfalarda bulabilirsin, bir ara fiyatı açıklanmıştı. XJ6 dan ~1000 TL daha ucuz gibi bişeydi...:farao: Sonra kaldırdılar fiyatını sanırım
Bugün Full trafik içinde geçen 70 km ortalaması; 3,1 L/100km.
Ne zaman çıkıp biraz dolaşsam satmaktan vazgeçiyorum, motor gücü çok hoşuma gidiyo; tapagaz gidebilecek kadar güçsüz, patinaja düşecek kadar güçlü![]()
Durmuş trafikte manevra çok kolay, hatta yokuş aşağı dururken bile zorlanmadan geri geri bir kaç adım gidip manevra yapabiliyorum.
Tüketimi inanılmaz ekonomik.
Hava karardıksan sonra ışıklarda yanıma gelen envayi çeşit motora kıyasla Farları çok güzel aydınlatıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
16.500 diye hatırlıyorum.
Debriyaj yandı deyince bişey sanacaklar, yazma öyleÇok ısınınca yapışmıştı, o sırada aklıma gelmedi, o yüzden debriyajı çeksen de bıraksan da ayıramadık balataları. Yanlız o akünün okadar kısa sürede tekrar kendini nasıl topladığını hala anlayamadım :silent:
Benim motorun üzerinde yuasa akü ile geldi, bugüne kadar akü beni şaşırttı doğrusu. sonra baktım yuasa az biraz pahalı bir markaymış daha da şaşırdım![]()
Hava karardıksan sonra ışıklarda yanıma gelen envayi çeşit motora kıyasla Farları çok güzel aydınlatıyor.
Bence 390 altı hepsinin hakkı 1000'er aşağısı fiyatlarının ama piyasadaki konumları doğru.Sizce hakkı ney Duke 390nın ?
Geçen elemana jel akü var bunlarda dediler Çetincanda. Ama benim aküye su kondu :silent: Adam özel akü alsa jel akü oluyo da demezler heral. İsyanım yaradana.
La sen ne ara geliyon angaraya. Şu benim çamurluğu bi alam artık :mrgreen:
Işık gücü güzel ama çok önü aydınlatıyor ya alan az. Ona bir çare bulmak gerek ben şikayetçiyim biraz o durumdan.
Bence 390 altı hepsinin hakkı 1000'er aşağısı fiyatlarının ama piyasadaki konumları doğru.
Gp1 250 max hızı 130 km iydi şehir içi seri hızlı atik bir motordu,ben trafikte biraz macera arayanlardanım bu yüzden 200lüğün bana yetmiceğini düşünüyorum...