KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bugün gaz kesen motorumu servisten aldım. Hava filtresi temizlemesi, akü şarjı, elektrik tesisatı kontrolü, ön balataların temizlenmesi ve önde birşeyin(ilk defa duyduğum için hatırlayamadım) düzeltilmesi yapılmış. 115tl'ye halloldu.
Havanın da güzel olmasını fırsat bilip az gezeyim dedim 120km yapmış buldum kendimi :mrgreen:
Sağolsunlar motoru temizlemiş ve zincirini yağlamışlar. Kirletmeden olmazdı :mrgreen:
602700_10151208055136903_889295616_n.jpg

546450_10151208059661903_322878105_n.jpg

548175_10151208055491903_15563113_n.jpg


Çamur pek yakışıyor kerataya, yolda baya temizledi kendini tabii :mrgreen: keşke bir de tutunabilse çamurda. Az daha saplanıyorduk dağ başında bir başına :mrgreen:

Şimdilik kalın sağlıcakla :king:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bugün gaz kesen motorumu servisten aldım. Hava filtresi temizlemesi, akü şarjı, elektrik tesisatı kontrolü, ön balataların temizlenmesi ve önde birşeyin(ilk defa duyduğum için hatırlayamadım) düzeltilmesi yapılmış. 115tl'ye halloldu.
Havanın da güzel olmasını fırsat bilip az gezeyim dedim 120km yapmış buldum kendimi :mrgreen:
Sağolsunlar motoru temizlemiş ve zincirini yağlamışlar. Kirletmeden olmazdı :mrgreen:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602700_10151208055136903_889295616_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/546450_10151208059661903_322878105_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/548175_10151208055491903_15563113_n.jpg

Çamur pek yakışıyor kerataya, yolda baya temizledi kendini tabii :mrgreen: keşke bir de tutunabilse çamurda. Az daha saplanıyorduk dağ başında bir başına :mrgreen:

Şimdilik kalın sağlıcakla :king:

KTM bu 200 ün endurosunu yapsa keske tipi ve boyutuda derbi terra advanture gibi olsa

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/43575-derbi-terra-125-a.html
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Kavrama olduğunu sanmıyorum. Öyle olsa anlık kesme yapmazdı herhalde. Elektrik herhalde ustaları gelmemişti o yüzden soramadım. 11 ocakta ulusanın KTM tanıtımı olacakmış oraya gidince yakalamak niyetindeyim bir sıkıntı çıkmaz da gidemezsem. Sen de gel la belki 690 görürük :mrgreen:

@GP500-1st Valla şu sıralar ben de keşke demekteyim de olmuş olsaydı vaktinde tercihim yine bundan yana olurdu herhalde. Kim ne bilsin toza toprağa karışmanın bu kadar zevkli olduğunu kullanmadan evvel :mrgreen:
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Ocağın sonuna doğru müsaitim ben, anca o zamana gidebilirim. Rider la işimiz bitti mi yani?
Memnun kaldın mı ulusandan aldığın hizmetten?

Yani devir artıyor ama çekişe yansımıyorsa kavramadandır diye düşünmüştüm.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Ya sonradan baktım da devir artmıyordu hiç. İlk seferinde yanlış gördüm diye tahmin ediyorum o yüzden.
Evet ben spormotoya sordum nereye bırakayım diye Ulusan'a dediler. Bazı aksaklıklar var tabii daha adamlar da tamamen alamamış mı sistemi mi oturtamamış nedir.
Ama genel olarak hizmet oldukça güzeldi. Yıkayıp vermişler en basitinden. Çetincan'da öyle bir uygulama olduğunu sanmıyorum. Tabii yansıtmışlar da 115tl nin 100'ü işçilik :mrgreen:
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
7
Şuan fazer kullanan biri olarak bir önceki motorum olan Yamaha XT 125x 'imden çok memnundum. Süspansiyonu harika ve yılan gibi kıvraktı, bilinçli olarak yoldaki çukurlara giriyordum :) Duke 125 ve 200 de çok keyiflidir diye düşünüyorum.Ama ben xt125x ile 130 km/s hatta otoban gibi stabil yollarda 135 km/s yaptığımı hatırlıyorum. Duke'lar biraz yavaş mı kalıyor, sınırlama mı var?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Şuan fazer kullanan biri olarak bir önceki motorum olan Yamaha XT 125x 'imden çok memnundum. Süspansiyonu harika ve yılan gibi kıvraktı, bilinçli olarak yoldaki çukurlara giriyordum :) Duke 125 ve 200 de çok keyiflidir diye düşünüyorum.Ama ben xt125x ile 130 km/s hatta otoban gibi stabil yollarda 135 km/s yaptığımı hatırlıyorum. Duke'lar biraz yavaş mı kalıyor, sınırlama mı var?

130 km nasıl yaptın xt 125 x le :sunny: bende kullandım düzde 119 km gecmedi ve sürekli o hızda gidemedim .
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
200ler 140'ta kesiciye giriyor ama önceki gönderileri okursanız 140la gidilecek bir motor da değil pek.
Hani tank slapper gibi tehlikeli hareketleri olmasa bile o hızlarda çok da güvenli hissettirmiyor. Belki rüzgardan belki de başka sebepten pek bilmiyorum 50km/sa üstü kullandığım tek motor olduğu için.
Ama oldukça kullanışlı ve eğlenceli bir motor.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Şuan fazer kullanan biri olarak bir önceki motorum olan Yamaha XT 125x 'imden çok memnundum. Süspansiyonu harika ve yılan gibi kıvraktı, bilinçli olarak yoldaki çukurlara giriyordum :) Duke 125 ve 200 de çok keyiflidir diye düşünüyorum.Ama ben xt125x ile 130 km/s hatta otoban gibi stabil yollarda 135 km/s yaptığımı hatırlıyorum. Duke'lar biraz yavaş mı kalıyor, sınırlama mı var?

kilo 50, boy da 160 cm heralde? ybr'den varyasyonu bir motoru var onun, dediğin hızlar ufacık tefecik değilsen imkansız geldi bana...
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Ben kışın normalde binmiyorum soğuk ve kayganlıktan dolayı fakat acil durumlarda bir kaç kez binmek durumunda kaldım; arka tekerin kontrolünü kaybettiğimde anında toparlayabiliyorum hatta bazen bilerek bırakıyorum ki Kaysın :) motoru toparlamak çok kolay çünkü, direksiyon,oturuş konumu ve özellikle ağırılığı itibariyle bana tam güven veriyor. Eski motorumla olsa ( fz6 ) kesin düştüm diyeceğim durumlarda ufak vücut hareketleriyle hemen toparlanıyor. Fakat hız isteyen bünyelere göre değil, 80 i geçtiğinizde muazzam rüzgar alıyor, 100-110 dan sonra da keyifli sürüş imkansız ama sollamalarda vs 130 (5. Vites ) a kolayca çıkabilmesi benim için kafi.

Birde park etmesi, arkasını kaldırıp oraya buraya kolayca atabilmek çok hoşuma gidiyor :)

Yalnız hız yapmıyor oluşu motorun güçsüzlüğünden değil, dişli oranlarından; zira 1. Ve 2. Vites tekeri patinaja düşürecek kadar güçlü, 1. de sadece debriyaj kullanarak ön tekeri yerden kesebilirsiniz.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
sadece beylikdüzü rampas aşağı 1 kere 122km gördüm motoryırtınıyordu bu hız bana fazla diye.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Duke ABS ler Avrupa'da satışa sunuldu, diagram ve parça numaraları servislerin ekranlarına düşmüştür. Bir giden olursa farklı olan parçaların maliyetini hesaplatabilir mi ?
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
7
130 km nasıl yaptın xt 125 x le :sunny: bende kullandım düzde 119 km gecmedi ve sürekli o hızda gidemedim .

3 sene öncesiydi yanılıyorda olabilirim ama öyle hatırlıyorum. Benim asıl öğrenmek istediğim sen xt125x ve ktm 200 kullandın sanırım dostum. 2 motosikleti kıyasladığında süspansiyon, frenleme vs.... nasıl?

kilo 50, boy da 160 cm heralde? ybr'den varyasyonu bir motoru var onun, dediğin hızlar ufacık tefecik değilsen imkansız geldi bana...

O kalıpla fazeri nasıl kullanayım dostum :) İddialaşmıyım ama öyle hatırlıyorum, sattığım arkadaşa bir sorayım tekrar ;)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
xt 125 x tek eksiği 10-15 hp yoksa satmazdım kıyaslama yaparsan xt 125 x süspansiyonnu duke de bulamassın çünkü daha sert duke frenlemede biraz daha iyi malzeme kalitesi dersen bence çok fark yok aralarında ilk kalkıştaki xt 125 x verdiği torku duke sana her viteste veriyor. vites oranları kısa o yüzden kendini drag yarışcısı gibi hissedebilirsin .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Duke ABS ler Avrupa'da satışa sunuldu, diagram ve parça numaraları servislerin ekranlarına düşmüştür. Bir giden olursa farklı olan parçaların maliyetini hesaplatabilir mi ?
Sonradan ABS takma niyetindesin sanırım. Beyin ve ön frenin(komple) değişmesi gerek diye tahmin ediyorum. Ciddi masraf gibi geliyor bana. Sanırım ER-6 için de araştırmıştık bu olayı kısaca ve az masraflı bişey olmadığına kanaat getirmiştik. Umarım sizin motorlarda o kadar zor değildir.

3 sene öncesiydi yanılıyorda olabilirim ama öyle hatırlıyorum. Benim asıl öğrenmek istediğim sen xt125x ve ktm 200 kullandın sanırım dostum. 2 motosikleti kıyasladığında süspansiyon, frenleme vs.... nasıl?

Duke öyle çukurlara girebilecek bir alet değil süspansiyon olarak. O konuda XT ile kıyaslanamaz. Sizin anlattığınıza göre XT nin süspansiyonları oldukça yumuşakmış, bu durumda duke'nin de yol tutuşu avantajlı demektir. Frenlemede ise Duke ile baş edebileceğini sanmıyorum XT'nin. Ve her nekadar XT yi kullanmamış olsam da ~11 hp lik hem de enduro dişli oranlarına sahip bir motosikletin ~130 km/h hızlara çıkması mümkün değil. Bunlar hep o sapma yapan göstergelerin bizlere yaşattığı heyecanlar işte :) Iddialasmadiginizi biliyorum yoksa :wiinkk:
 
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
13
spor motoyla telefonla görüştüm,2013 model duke 125 ve 200 abs li modeller,mart ayında büyük olasılıkla gelecekmiş,fiyatlarıda mevcut fiyarlardan yaklaşık 500 eur fazla olacakmış,benim gibi ilgilenen arkadaşlar için güzel bi haber,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst