KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
249 cc üzeri olduğu için ötv %8den %22ye kıcağından bence fiyat 6500-7000€ dan düşük olmaz. 390 duke tabi Türkiyeye gelirse.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
249 cc üzeri olduğu için ötv %8den %22ye kıcağından bence fiyat 6500-7000€ dan düşük olmaz. 390 duke tabi Türkiyeye gelirse.
15 euroluk hava filtresine 45 euro fiyat ceken mantık, 7500 euro dan aşağı istemez bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

yalnız ABS li duke200 ve duke390'ın fiyatları şaka gibi 4.700 ve 5300 e

373cc den çıkan 44 hp de çok iyi ve 139 agırlıkta öyle...

690 duke daha cazip 149.5 kg 68 hp yaklaşık 10 kg fark 24 hp daha güçlü.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
çok güzel motorlar hele 390lığa bakıldım fakat sağolsun spormotonun fiyatları şimdiden hayal olarak kalmasına sebep oldu. Fakat olurda 14 milyara falan satılırsa peynir ekmek gibide gider 390 duke orasıa apayrı bir mevzuu.

Birde ufak bir bilgi fakat benşm için önemli bir ayrıntı 390 duke metzellerin lastikleriyle gelecekmiş ön 110 arka 150 gayet güzel ayrıntılar bunlar.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
çok güzel motorlar hele 390lığa bakıldım fakat sağolsun spormotonun fiyatları şimdiden hayal olarak kalmasına sebep oldu. Fakat olurda 14 milyara falan satılırsa peynir ekmek gibide gider 390 duke orasıa apayrı bir mevzuu.

Birde ufak bir bilgi fakat benşm için önemli bir ayrıntı 390 duke metzellerin lastikleriyle gelecekmiş ön 110 arka 150 gayet güzel ayrıntılar bunlar.
14 binlira rüya olur ancak %29 ötv daha fazla binecek :pale: al nc 700 x ni rahat et :)
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Alıcamda satamadım motorumu hala :) satabilsem ben neler yapıcam :) Fakat cidden 390 mükemmel bir ara geçiş motoru olmuş ve hiçbir firmanın böyle aralıkta bir motoru yok herhalde.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Alıcamda satamadım motorumu hala :) satabilsem ben neler yapıcam :) Fakat cidden 390 mükemmel bir ara geçiş motoru olmuş ve hiçbir firmanın böyle aralıkta bir motoru yok herhalde.

belki duke 200 almış olsaydın değiştirmeyi düşünmezdin . ben değiştirmeyi düşünmüyorum piyangodan para cıkarsa :cherry: yanına ducati monster alırım başka motorda almam benim ihtiyaclarıma cevap veriyor.
 
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
7
Sonunda orjinal fabrika çıkışı lastiklerden kurtuldum. Michelin Pilot Road 2 aldım. 120/70/17 ön ve 150/70/17...Lastikler gayet güzel oldu; motorun gidişi oldukça iyileşti. Herkeze tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Benim tek isteğim ABS, yoksa dediğin gibi şehir içi "lan biraz daha iyi gitse" dedirtmiyor.
Şu 2013 abs li duke ler gelsin, parça numaraları dökülsün, araştıracağım mevcut duke lere ABS yi.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Aslında bende duke 125'imi çok seviyorum ve hızı falanda yetiyor zaten yepyeni motor daha sıfır gibi ama ABS'li bir motor gerekliliği hisettim güvenlik açısından birde nc700x baya baya aklımı çeldi hoş motor nihayetinde. Ama eğer satamazsam motorumu 390 duke'un fiyatıda makul olursa alabilirim sonuçta nc ile aynı beygirde hemen hemen ve torku falanda aynıdır öyle düşünüyorum. Birde lütfücüğümün dediği gibi sonradan uyarsa abs takabilirmiyiz motora? eğer takılabilirse vallaha bende satmam ne işim var. :D
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Aslında bende duke 125'imi çok seviyorum ve hızı falanda yetiyor zaten yepyeni motor daha sıfır gibi ama ABS'li bir motor gerekliliği hisettim güvenlik açısından birde nc700x baya baya aklımı çeldi hoş motor nihayetinde. Ama eğer satamazsam eğer motorumu 390 duke'un fiyatıda makul olursa alabilirim sonuçta nc ile aynı beygirde hemen hemen ve torku falanda aynıdır öyle düşünüyorum. Birde lütfücüğümün dediği gibi sonradan uyarsa abs takabilirmiyiz motora? eğer takılabilirse vallaha bende satmam ne işim var. :D

İlla takılır da maliyeti önemli, mesela ben 1000 lira veririm ABS ye de jantlar, göbekler falan da değişecekse satıp abs lisini almak daha ekonomik olur.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Ufak bir sünspansiyon keçesinden bile 45 euro isteyen Spor moto'da o işi 1000tl'ye halletmek hayal ötesi birşey. :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Avusturya sitesine bakıyorum... Duke 125 in fiyatı 4,200€. Bilmiyorum ABS li fiyatı mı ama hadi 200€ su da ABS fiyatı olsun, yani Duke125 4000€ dan satılıyor. Ee, TR de Distribitörün satış fiyatı da 4000€.. Tabi insan hevesleniyor böyle olunca. Ancak sonraki modellerde olay çığrından çıkıyor nedense... Duke200 şuanda Spormoto sitesinde bulunmuyor, fiyat gözükmüyor. Ama Avusturya sitesinde 4,700€(ki bu ABS li fiyatı, baz fiyatını 4500€ olarak sayalım). TR de 500 € daha pahalıdan, 5000€ dan satıldı bu Duke200 ler yanlış mıyım? (200cc olduğu için ÖTV artışına da uğramadı)

Sonra 690 Duke'e bakıyorum... Avusturya fiyatı; 8,700€. TR de ise tam 12,400€ !!! Bu fiyat farkının Ötv ile Kdv ile bir alakası yok. Duke125 %18 KDV + %8 ÖTV ye rağmen Avusturya ile aynı paraya satılıyorsa... Duke 690 için ÖTV %8 den %37'ye çıktığında motorun fiyatı 8700 den 12400 e fırlamaz arkadaş. Matematik diye bişey var... (%37 ÖTV ile yaklaşık olarak 11,000€ civarında olması lazım...)

Söylemeden edemiycem, bu adamlar gerizekalı galiba... Daha çok motor satmaktansa daha pahalıya daha az motor satma peşindeler... Halbuki ilk alternatif herzaman daha karlıdır...

Daha fazla toz girer dedin ya; Hacı şimdi saç kurutma makinesi gibi rüzgar gücü üreten bi fan var, önüne toz toprak vs koyabiliyorsun; sonra filtreleri oturttuğun yer var, kapalı şeffaf bir kutu, kutunun içinde de top var geçen havanın gücünü karşılaştırabilmek için.
Önündeki tozla birlikte fanı açtığında stock filtreye göre k&n in topu daha fazla oynattığını ve kutuya daha az toz girdiğini kendi gözünle görebilirsin.
Kutuyu da gösterecektim de şeklini görebilmen için, cepten giriyorum, net fazla hızlı değil youtube linki bakamadım.
Testlerin böyle olduğunu bilmiyordum cidden, bilgilendirme için teşkür ederim lütfü :) Şu performans konusunu da sonra konuşalım bir ara :wiinkk:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Sonunda orjinal fabrika çıkışı lastiklerden kurtuldum. Michelin Pilot Road 2 aldım. 120/70/17 ön ve 150/70/17...Lastikler gayet güzel oldu; motorun gidişi oldukça iyileşti. Herkeze tavsiye ederim.
Hayırlı olsun darısı başımıza.
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
Sonunda orjinal fabrika çıkışı lastiklerden kurtuldum. Michelin Pilot Road 2 aldım. 120/70/17 ön ve 150/70/17...Lastikler gayet güzel oldu; motorun gidişi oldukça iyileşti. Herkeze tavsiye ederim.

orjinal boyutlar 110/7017 150/60/17 yanlış hatırlamıyorsam ben de sizin taktırdığınız ölçülerde pilod road 3 taktırmak istiyorum o yüzden sıkıntı yaratmamasına sevindim. belli bir süre kullandıktan sonra bir değerlendirme yaparsanız sevinirim. bence motorun en çok tartışılması gereken güven vermeyen tarafı lastikleri.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Ufak bir sünspansiyon keçesinden bile 45 euro isteyen Spor moto'da o işi 1000tl'ye halletmek hayal ötesi birşey. :D

distribütör firmanın kısa yoldan daha fazla kazanma hırsı diyelim buna motoru aldığıma çok memnunum ama servis fiyatları araba bakım fiiyatları istiyorlar kendim işimi kendim hallederim motor ve diğer parcaların pdf dosyalarını indirdim hangi parca lazım bana bakarım ebay veya diğer parca sitelerinden istediğim herşeyi onların vereceği fiyattan daha ucuza alırım .yaptığım iş zaten daha cok revizyon endüstriyel mutfak cıhazları üzerinde, hergün arızalı parca tespiti değiştirmek veya tamir etmek elimiz takım tutuyor çok şükür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

k&n hava filtresi siparişi bende verdim bakalım hangimiz önçe takıp test edecek. Lütfücüğüm
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
distribütör firmanın kısa yoldan daha fazla kazanma hırsı diyelim buna motoru aldığıma çok memnunum ama servis fiyatları araba bakım fiiyatları istiyorlar kendim işimi kendim hallederim motor ve diğer parcaların pdf dosyalarını indirdim hangi parca lazım bana bakarım ebay veya diğer parca sitelerinden istediğim herşeyi onların vereceği fiyattan daha ucuza alırım .yaptığım iş zaten daha cok revizyon endüstriyel mutfak cıhazları üzerinde, hergün arızalı parca tespiti değiştirmek veya tamir etmek elimiz takım tutuyor çok şükür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

k&n hava filtresi siparişi bende verdim bakalım hangimiz önçe takıp test edecek. Lütfücüğüm

Servis fiyatlarını ben makul buluyorum, yanlış hatırlamıyorsam 110 liraydı 1000km bakımı; bu parayı sadece parça ve işçilik olarak bakmayın, garantiye de taksit taksit ücret ödüyorsunuz. Bakımdan 100 lira kısacağım diye motorumu garanti dışı bırakamam, olur da bir problem çıkarsa attığım taş ürküttüğüm kurbağaya değmez :)

Hava filtresinin 1hp bile performans vereceğini sanmıyorum, altı üstü 200cc makine ama daha temiz ve bol hava vereceğinden standarta göre sağlıklı olduğuna eminim, bir de hafiften tok bir ses verirse tadından yenmez :)

Ktm ye mi verdin siparişi yoksa ebay vs mi?
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
Servis fiyatlarını ben makul buluyorum, yanlış hatırlamıyorsam 110 liraydı 1000km bakımı; bu parayı sadece parça ve işçilik olarak bakmayın, garantiye de taksit taksit ücret ödüyorsunuz. Bakımdan 100 lira kısacağım diye motorumu garanti dışı bırakamam, olur da bir problem çıkarsa attığım taş ürküttüğüm kurbağaya değmez :)

Hava filtresinin 1hp bile performans vereceğini sanmıyorum, altı üstü 200cc makine ama daha temiz ve bol hava vereceğinden standarta göre sağlıklı olduğuna eminim, bir de hafiften tok bir ses verirse tadından yenmez :)

Ktm ye mi verdin siparişi yoksa ebay vs mi?

110 liraya kimsenin bişey dediği yok zaten ama 5.000 bakımı için 360 tl nedir ya, hala şaka olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Evet 5000 km bakımı icin istenen 360 Tlf abartı bir rakam. 5000 km de hangi işlemleri yapıyorda o
kadar para istiyor


Yapacağı işlemler belli
1-yağ değişimi. 45 tl
2-yağ filtresi. k&n Olsa 20 Tl
3-Hava filtresi yurt dışında 15 euro onlarda 45 Euro
4-buji yurtdışı fiyatı 17 euro
Toplayalım euro 2500 tl olsun 15 euroda kargo parası 125+65=190 tl -360=170 tl fazla değilmi? Ve Yurdışından bizim alacağımız fiyattan daha uygun alacağı kesin.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Evet 5000 km bakımı icin istenen 360 Tlf abartı bir rakam. 5000 km de hangi işlemleri yapıyorda o
kadar para istiyor


Yapacağı işlemler belli
1-yağ değişimi. 45 tl
2-yağ filtresi. k&n Olsa 20 Tl
3-Hava filtresi yurt dışında 15 euro onlarda 45 Euro
4-buji yurtdışı fiyatı 17 euro
Toplayalım euro 2500 tl olsun 15 euroda kargo parası 125+65=190 tl -360=170 tl fazla değilmi? Ve Yurdışından bizim alacağımız fiyattan daha uygun alacağı kesin.

Parça fiyatları tamam ama işçilik yazmamışsınız, ucuz veya pahalı tartışmasına girmiyorum ama bu işlemi kaç saatte yaptıkları ve kaç saatte yapılabileceği önemli.

Tr deki ilk motorum, diğer firmalar saatlik işçilik ücreti ne alıyorlar bilmiyorum ama Audi, Vw, Mercedes ve bmw yetkili servisleri saatine minimum 60lira + KDV alıyorlar, tabi pazarlığa ve servisin tanıdık olmasına tabii bu ücretler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Yurtdışında yamaha da servis ücreti saatlik 47€ du, Volkswagen Servisi'nin saatlik işçilik ücreti de 95€.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Performans Beklettim yok sadece her hava filtresi değişimi Deyip 45 eurocuk istemesinler diye alıyorum. .gittim servis bayisi onlara söyledim. Ama söylemedi deme 1ayda ancak gelir getiren firma öyle dedi Ridersde onlardan alıyor sordum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst