KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Lan adam 2.7 yakıyormuş.. Kimin içerlemesi gerek ben anlamadım ki...
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
arkadaşlar termal içlik kullanan ve tavsiye edebileceği ürün olan var mı acaba?
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
On ve arka dişliler değişirse son hızda yüksek devir çevirmez bence. Oturuş çok dik. Çanta baglanmiyor. Bu iki şey olmazsa çok hoş motur.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
arkadaşlar termal içlik kullanan ve tavsiye edebileceği ürün olan var mı acaba?

prohel marka termal içlik kullanıyorum çok soğuk havarlarda ilave olarak alt içlik cold killer kullanıyorum termaform içliğide var bende ama prohel daha güzel..decathlon mağazasında kaliteli içlikler var birde oraya bakmanı tavsiye ederim .
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Motor montu olarak değilde Columbia markası çom tuttuğum bir marka özellikle botları kışın karda motor kullanırken bile üşütmüyor.
 
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
46
Bir iki marka dısında turkiyede motorsiklete ozel guzel bir termal iclik ben gormedim. Bende decathlon ve mark spencer oneriyorum. Bu arada ben elcik ısıtma hakketen motorda titremeden kullanmaya etken bir urun, kask icinden gogus altına kadar inen kesinlikle ruzgar gecirmeyen gogusluklerde olmazsa olmaz. ixs ve bering de guzel modeller var. 5 derece altıda 1-2 saati gececek surusler icin ben zippo cep sobası ve termal ped kullanıyorum incelemenizde fayda var.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Almasına alacağım da güvenemedim, tam oturmaz gözüme hoş gözükmezse istediği kadar rahat olsun kullanılmaz.
Adam gibi resim koymamışlar, anlayamadım br türlü şeklini şemalini.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Valla öyle tam oturacak gibi görünmüyor doğrusu :silent:
Şurada birşeyler var gibi amasitenin adını ilk defa duyuyorum ben. Güvenilir mi muamma.

Ama her şekilde sabitleme gibi bir durum yok gibi. Yanımızda mı taşıyacakmışız bunu pek anlamadım.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Oha shipping 40$ mış, olmaz o linkteki ürün.
Shipmentı ucuz bir ürün alıp Ortaya 15 15 atar alırız çöpe giderse de 25tl gider. Olma mı?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Evet sadece fiyatına baktım ben onda.
Olabilir aslında o dediğin ya. Yoksa uzun yol yapamayacağız :mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
11
Arkadaşlar aramızda turuncu modeller için üretilen sticker temin edebilmiş olan var mı bilmiyorum ama ben motoru aldığımdan beri yani 4aydır bekliyordum fakat bu akşam artık yeter dedim kendim birkaç tasarım yaptım. Renk uyumu konusunda ufak tefek soru işaretleri var kafamda bu yüzden yorumlarınızı almayı istedim. Diğer modellerin son rötuşlarını yaptıkça ekliyeceğim. Teşekürler

duke125200decals.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Valla benim gözde canlandırma yeteneğim pek yoktur :-/ Photoshop'la üzerinde bi resmi olsa daha yardımcı olur ama sanki
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
arkasaşlar 2 saat önce birkezdaha edirneye geldim, 240 km sonunda 33 tllik benzin aldım bir mola verdim yaklaşık 20 dakika toplamda 170 dakikada ulaştım. kalça ağrısı da yaşamadım. 130 kmde durdum o da soğuktan:)) bu arada prohell termal içlik takımının da pek bi artısını göremedim.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Ankara rider da chrome sticker seti mevcut, ilk sayfalarda bulunan tayfunbora ınn yaptırdığı stickerlar da üretilmiyor anladığım kadarıyla, fakat yabancı ( çoğunlukla İngiltere ) sitelerde satışı mevcut.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla öyle tam oturacak gibi görünmüyor doğrusu :silent:
Şurada birşeyler var gibi amasitenin adını ilk defa duyuyorum ben. Güvenilir mi muamma.

Ama her şekilde sabitleme gibi bir durum yok gibi. Yanımızda mı taşıyacakmışız bunu pek anlamadım.

Yok ya, benim gördüğüm kadarıyla bir ip gibi bişey var, oradan seleye, selenin altına felan bağlıyorsun sanırım. Olmadı sen kendin bişey diktirirsin, seleyi söker seleye dolarsın. Ne de olsa jel malzeme, dikiş felan sorun olmaz kılıfına.

O diğer, airhawkları da pahalı diye biliyorum ben....

arkasaşlar 2 saat önce birkezdaha edirneye geldim, 240 km sonunda 33 tllik benzin aldım bir mola verdim yaklaşık 20 dakika toplamda 170 dakikada ulaştım. kalça ağrısı da yaşamadım. 130 kmde durdum o da soğuktan:)) bu arada prohell termal içlik takımının da pek bi artısını göremedim.

Hocam şöyle anlayabileceğimiz şekilde, ortalama kaçla gittiniz, kaç litre yaktınız felan yazabilir misiniz? Bir de rüzgar arttıkça termal içlikler işe yaramaz, 10 kat kumaş giyseniz rüzgar yine içinden geçer. İlla rüzgar geçirmeyen bişey olması gerek, ozaman bir nebze daha az üşüyorsunuz ve en azından eklem yerlerine rüzgar girmemiş oluyor...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst