KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
4
Zaten 6 dan 1' e direkt olarak geçirebileceğin bir teknoloji henüz yok manuel viteslerde :) motosiklette bilindiği gibi şanzuman ayrı bir yerde değil ve motor yağıyla yağlanıyor, bu yüzden rölanti haricinde ve hareket halinde vitesin daha kolay geçmesi normaldir. Genellikle her motor rölantide çalışırken yüksek viteslerden kalkış vitesine zor geçer kafanı takma. durmadan önce kademeli olarak vitesi düşürmen gerekir, yüksek viteste durmak zorunlu kalırsan da her vites düşürmende gaz kolunu çevirki şanzuman yağlama yapsın, yine geçmezse her vites arasında debriyajı hafifçe bırak...

'6'dan direkt 1'e düşürmek istiyorum ne olur yardımcı olun' şeklinde anlaşılmam tuhaf.

söylediğinizi denedim, bu şekilde daha hızlı düşürebiliyorum vitesi, teşekkürler
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Yıllar önce kaybettiğim ikizim?
:mrgreen: MT.net yönetimine en yürekten teşekkürler :mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Yav bu hindistanlılar her hafta orange day düzenliyo, sürekli geziyolar(Kıskanıyorum namıssızları:)) E tabi ucuz olunca peynir ekmek gibi duke satılıyor orda gerçi onunda anlamı kalmaz. Herkeste duke olursa ortalıkta cbf gibi...Düşünsenize :D
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Yav bu hindistanlılar her hafta orange day düzenliyo, sürekli geziyolar(Kıskanıyorum namıssızları:)) E tabi ucuz olunca peynir ekmek gibi duke satılıyor orda gerçi onunda anlamı kalmaz. Herkeste duke olursa ortalıkta cbf gibi...Düşünsenize :D

biz daha bir pazar günü buluşamadık bırak her hafta turunçu günleri .
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
yeni alanlar ve almayi dusunenler icin soyle birsey soyliyim. hasanpasadaki spormoto icin konusuyorum: serviste calisan elemanlar mukemmel, yardimsever, iyi niyetli ama firmanin pazarlama-satis politikasi rezalet. soyle aciklayayim; servisin elinden geldigi herseyde sasirtici bir memnuniyet duyuyorum ama ne zaman bir parca ithal edilecek, ne zaman diger elemanlara isiniz dusecek, hayal kirikligi yasayacaksiniz. ruhsat 2 haftada cikti, kartla, kod numarasiyla da gitseniz, yedek anahtari getirmiyorlar, 139 hiz siniri olan motoru satarken 160 yaptigini iddia ediyorlar falan ama dusup pegi kirdiginiz aksam, servis 20 dakikada gelip motoru aliyor ve ertesi gun oglene kadar tamir edip teslim ediyor ve gercekten cok iyi niyetli ve yardimseverh insanlar. diger calisanlari suclamak istemiyorum ama aldigim hizmet rezalet.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
yeni alanlar ve almayi dusunenler icin soyle birsey soyliyim. hasanpasadaki spormoto icin konusuyorum: serviste calisan elemanlar mukemmel, yardimsever, iyi niyetli ama firmanin pazarlama-satis politikasi rezalet. soyle aciklayayim; servisin elinden geldigi herseyde sasirtici bir memnuniyet duyuyorum ama ne zaman bir parca ithal edilecek, ne zaman diger elemanlara isiniz dusecek, hayal kirikligi yasayacaksiniz. ruhsat 2 haftada cikti, kartla, kod numarasiyla da gitseniz, yedek anahtari getirmiyorlar, 139 hiz siniri olan motoru satarken 160 yaptigini iddia ediyorlar falan ama dusup pegi kirdiginiz aksam, servis 20 dakikada gelip motoru aliyor ve ertesi gun oglene kadar tamir edip teslim ediyor ve gercekten cok iyi niyetli ve yardimseverh insanlar. diger calisanlari suclamak istemiyorum ama aldigim hizmet rezalet.

ruhsatı benim gibi kendin halletseydin 2 günde alırdın . ve 269 tl masraf ederdin .yedek anahtarı sana vermedilermi ?
diğer elemanlara işiniz düşecek derken tahmin ettiğim kişi acaba herkessin şikayet ettiği isminin baş harfi serter olan şahıs mıdır.
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
yedek anahtari verdiler. bunu kaybedersen sorun degil ama kartin bagli oldugu anahtari kaybetme cok masrafli olur dediler. neyse sorun olmaz denileni kaybettim ve karta takili anahtarla gittim, dukelerin anahtarlari gelmiyor dediler. git bir oto anahtarcida yaptir dediler. isim verip kimseyi suclamak istemiyorum, bana daha cok distributor firmanin sorunu gibi geliyor.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
yedek anahtari verdiler. bunu kaybedersen sorun degil ama kartin bagli oldugu anahtari kaybetme cok masrafli olur dediler. neyse sorun olmaz denileni kaybettim ve karta takili anahtarla gittim, dukelerin anahtarlari gelmiyor dediler. git bir oto anahtarcida yaptir dediler. isim verip kimseyi suclamak istemiyorum, bana daha cok distributor firmanin sorunu gibi geliyor.
gelmiyor demelerin sebebi uğraşmak istememişlerdir ve getirtmek maliyet olarak sana daha fazla yansır en ucuz yolu göstermişler .isim verip
suçlamak değil ben kimle konuştuysam hep aynı kişiden şikayetciler ben duke spormotodan almadım sadece o kişinin tavrı yüzünden benim gibi bir kaç kişide benim gibi onlardan almadı o kişinin tavırları yüzünden.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
biz daha bir pazar günü buluşamadık bırak her hafta turunçu günleri.
Yani tabi sizin buluşmanızda zor milletin işi oluyo biri gelse öbürü gelemiyo, mesafeler uzak bide hepi topu kaç kişisiniz şurda tanışıklığı olan duke cüler
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Çarşamba günü 900km deki motorumun bakımını yaptırıp sonraki gün de Manisa'dan Ankara'ya geldim.
10.5 lt kapasiteli depo tamamen dolu, yol bilgisayarı 2.7lt tüketim gösteriyor ama motor 200 km falan sonra dur kalk olmadan gitmeme rağmen yedek depoya düşüyor.
Düşünüyorum hadi 3 yaksa yedeğe düşmeden 300 km'e yakın gitmeli. 600km lik yolda 3 kere tamamen dolan depo yine yedek depoya düşmüş halde geldi eve :silent:

Ben mi yanlış kullanıyorum, motor mu yanlış hesaplıyor bilemedim :silent:
Bu arada bakımda da servis km sayacı sıfırlanmamış acaba unuttular mı benim bakımı dedim ama aldığımda motorun tepkileri falan baya değişmişti ondan bu ihtimal üzerinde pek durmadım
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
10,5 lt yedek depoyla beraber zaten sen yedek depoya geçince benzin alıyosan benim gibi 7 - 8 lt benzin alması lazım o da sürekli 130 140'la gidince zaten 4 lt yakıyor ve 200 km olmadan tekrar yedeğe düşüyor. Eğer sakin kullanıyorsan ortalama 3 lt yakması lazım sakinden kastım da 100 110 gidersen 3 lt yakıyo o zaman da 250km felan yapman lazım. bence değerlerin normal. Ben sürekli 7,5 lt felan benzin alıyorum ve 180 km de felan düşüyo yedek depoya

Şu km sayacını sanırım pc ile bağlanıp sıfırlıyorlardı belki atlamışlardır.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bilgisayarın 2.7 göstermesi kurcaladı benim de kafamı. 130 falan da 2-3 kere falan gördüm zaten ortalama hıza 80 diyordu. Normalde de 110la falan gittim en fazla :-/ Neyse bi fullediğimde tripmetreyle hesaplayayım bakalım ne diyecek

Evet öyle oldu büyük ihtimalle onu Rider'da toparlatacağım artık bir ara
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
bugün ortaköyde makrocenterın önünde bir bayanın u dönüşü yapılmaması gerektiği halde yaptığı ve beni gördüğü halde hemen önümdeki araca yol verip benim yoluma atlaması sonucu ani bir frenle kayayarak düştüm vites pegim ve suspansiyon keçem patladı Allah'a şükür bende bişi yok ama cidden sabahtan beri içim içimi yiyor kadın indiğinde hala görmedim seni napabilirim sabaha kadar çocuğumu sallıyorum falan deyip bağırdı ve senin amacın ne paramı koparmaya çalışıyosun gibi imalarda bulundu komplo falan bu gibisinden anlamsız laflar edip güzel orada bulunan bir cafeye gitti bende polis çağırdım özür dilese cidden sesimi çıkarmıcaktım basıp gidicektim 2. viteste eve fakat bu tavrı cidden kanıma dokundu ve işin kötü yanı 4 senedir dayıyım çocuğuna acıyarak ailecek cafeye gelmişler rahatlarını bozmiyim dedim şikayetimi geri çektim ama içim içimi kemiriyor paylaşmak istedim Allah çoluğundan çocuğundan uzak etsin ama cidden bu mantıktaki k*ltaklar Allah'ından bulsun.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Geçmiş olsun.sıkma canını allah daha beterinden saklamış.
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
Ön fren müşürümde bir sorun var sanırım, ön freni sıktığımda stop lambam yanmıyor. Bununla ilgili spormotoyu aradım ve elimizde yok sipariş verdik 3 haftaya gelir cevabıyla karşılaştım. Özellikle satış bölümünün çok ilgisiz ve umursamaz olduğunu düşünüyorum, insanla dalga geçer gibi konuşuyorlar. Eğer böyle bir problem yaşamak istemiyorsanız yerli motor aldaydınız gibi küstah cevaplar veriyorlar. 2-3 euro luk parça diyip geçiştirdikleri parça için beni 3 hafta bekletebiliyorlar. Umarım ciddi bir sorun yaşamam benim spormotoya bakış açım cok karamsar. Bu arada flashock çok geçmiş olsun.
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
227
bugün ortaköyde makrocenterın önünde bir bayanın u dönüşü yapılmaması gerektiği halde yaptığı ve beni gördüğü halde hemen önümdeki araca yol verip benim yoluma atlaması sonucu ani bir frenle kayayarak düştüm vites pegim ve suspansiyon keçem patladı Allah'a şükür bende bişi yok ama cidden sabahtan beri içim içimi yiyor kadın indiğinde hala görmedim seni napabilirim sabaha kadar çocuğumu sallıyorum falan deyip bağırdı ve senin amacın ne paramı koparmaya çalışıyosun gibi imalarda bulundu komplo falan bu gibisinden anlamsız laflar edip güzel orada bulunan bir cafeye gitti bende polis çağırdım özür dilese cidden sesimi çıkarmıcaktım basıp gidicektim 2. viteste eve fakat bu tavrı cidden kanıma dokundu ve işin kötü yanı 4 senedir dayıyım çocuğuna acıyarak ailecek cafeye gelmişler rahatlarını bozmiyim dedim şikayetimi geri çektim ama içim içimi kemiriyor paylaşmak istedim Allah çoluğundan çocuğundan uzak etsin ama cidden bu mantıktaki k*ltaklar Allah'ından bulsun.

Bence vazgeçmeseydin şikayetinden keşke,böyle mallara haddini bildirmek lazım
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Geçmiş olsun.Sen ne kadar düzgün sürsen de trafikte abuk subuk sürenler çok. O yüzden dikkat edin.
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
4
Selam,
1 haftalık duke 200 , 10 dakikalık forum kullanıcısıyım. vitesli motor ilk defa kullanıyorum. daha önce 1,5 yıl kadar scooter kullandım.

Benim acemiliğimden midir? motorun yeni oluşu ile mi ilgilidir bilemiyorum ancak yoğun trafikte mecidiyeköy'den taksime gelene kadar motorun hararet göstergesi ilk barın sondan 1 önceki çizgisine dayanıyor.

içinizde fazla ısınma problemi yaşayan var mıdır ? Yada bu kadar ısınma normal midir ?

diğer forumlarda

" Re: ktm duke 200- from first impressions to ownership
Quote:
Originally Posted by darxide
@ grazd, the over heating "problem" is the same even with my other bike which is a 1200 cc / 4 cylinder, high strung monster as shown in the pics posted here. riding around in heavy traffic takes the engine temp. gauge all the way to the third or second last bar on both the ktm & kawasaki. and the hot waves make me nervous that something in the engine is gonna get fried and breakdown .

but i've owned a few bikes over the years, all with liquid cooled engines and they all behaved the same way but nothing ever broke or blew up or showed obvious signs of heat stress damage. i recommend that initially you should try to avoid packed streets, switch off the engine at long traffic stops(but wait if the radiator fan is running until it stops by itself) and run-in your bike at varying speeds in the evenings.
Rightly Said there, It feels like its getting hot when you are riding and the fan starts blowing warm air under your thighs, but be rest assured, that it ain't a problem, The Radiator gets Switched on at 96'C and it cools down the engine to 89'C withn in 01:30 Minutes, in standard road/traffic conditions."


diye birşeye rastladım ama emin olamadım.

Firkri bilgisi olan var mıdır ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst