Gagayi sevmedim. Ama eminim uzun yolda Superduke 1290 R'dan rahattır. Zaten ben 1290 R'ın da tipini çok sevmiyorum. Bir CB1000R hepsinden güzel bence.
Sonuç olarak daha zevkli bir Multistrada olacak muhtemelen, tipi daha kötü olsa, o kadar rafine olmasa da. KTM'in bu atakları Ducati'yi düşündürüyor olmalı. Monster'dan sonra Multistrada'ya da rakip geldi. Hatta naked alanında KTM superduke 1290 R ile Monster'ı ezdi resmen.