KTM 1290 Super Duke GT (Fotoğraf Galerisi)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gagayi sevmedim. Ama eminim uzun yolda Superduke 1290 R'dan rahattır. Zaten ben 1290 R'ın da tipini çok sevmiyorum. Bir CB1000R hepsinden güzel bence.

Sonuç olarak daha zevkli bir Multistrada olacak muhtemelen, tipi daha kötü olsa, o kadar rafine olmasa da. KTM'in bu atakları Ducati'yi düşündürüyor olmalı. Monster'dan sonra Multistrada'ya da rakip geldi. Hatta naked alanında KTM superduke 1290 R ile Monster'ı ezdi resmen.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ön far sanki fil ve mamut suratı gibi çok kaba ve büyük kalmış. Birazdaha estetik ve iddialı olmalıydı. alamak isteyeni vazgeçmeyi düşündürecek kadar kaba...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst