Ktm 125 duke fiyatını belirledi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben daha önce de yazmıştım şimdi de yazıyım buraya ,Ktm hayatının hatasını yaptı gibi geliyor 20-25 kişi alırsa mutlu olurlar daha da alan çıkmaz.

http://www.spormoto.com/pinfo.asp?pid=283
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
adamlar resmen "parası olan işine gelen alsın benim malımı bilen bilir" modunda :) şahsen işim olmaz 9300'e 125'lik makinayla ve birçok insanın da benimle aynı düşüncede olduğunu sanıyorum, alan çıkmaz mı, mutlaka çıkar ama kaç kişi :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Salı günü 36 tane motor geldi, bugün saat 4'e kadar sanırım 30'u satılmış. Bir sonraki parti bir hafta sonra gelecek, o da 30 küsür tane olacakmış. Bu yıl 100'e yakın Duke satılabilir. Kıyas için, Honda CBR125 senede 350 adet civarı satıyor yanlış hatırlamıyorsam.

Bence de hayatta tutmaz bu motor.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
ben alırdım şaka maka :) biraz daha kalıp fena olmazdı sanki azıcık küçük geldi gözüme.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
makina fotolarda küçük gözüksede hiçte küçük değil..
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
gayet mantıklı bi fiyatı var bence sonuçta ktm ve 250liklere taş çıkartıcak bi 125lik öle cbr 125 sanmayın bunu
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
valla dizaynina gicik oldum dimdizlak motor.ama satilmaz diye birsey de yok.. illaki satilir .alana da hayirli olsun demek duser bize..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
gönül isterdiki cbr125 ile aynı fiyattan satılsın ama 125cc lik bir oyuncak için çok para
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aldınızmı ktm i ?
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
39
performans olarak henüz test etmedim1000 km rodajım var. 7500 rpm i geçirmedim henüz.
Handling çok güzel.Performans olarakta Akropoviç gelip map atılınca ben ümitliyim.Enjeksiyonlu ve 12.8:1 sıkıştırma oranlı bir makinede ileride bigbore kit gelceğine eminim.En olmadı KTM duke 300 bu şaseye tasarlanıra ben zaten 300 yaparım :) limitör 100 diyorlar ben denemedim. Ama fabrikadan gelicek map ile limitörün kaldılacağının bilgisini verdiler servisten. Ama önü açık bir motor olduğuna eminim. Hem ktm hem twin cam. açıkcası bir ara bu şaseye 505 otururmu diye etüd etmedim değil :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst