- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
1 haftadır işe araba ile gidip geldiğim için motordan uzak kalmıştım.Motor kullanmayı iyice özledim.Heleki Dakar yarışı da başlayınca daha da tetiklendi motor hasretim.Bugün bir fırsat yaratıp çevirdim kontağı.Ne zamandır aklımda olan kum'a girme işini biraz yaptım.Çok zor bu motor ve lastikler ile.Bir yerde de saplandım 10 dk da sanırım kurtulabildim.Hiç yoktan fikrim var artık.Çok keyifli idi.Bir dahakine daha aksiyonlu bir sürüş yapabilmek niyetim.Bir kaç fotoğraf ve hazırladığım videoyu beğenilerinize sunarım.
http://www.youtube.com/watch?v=-ET_PFwW5Lo&feature=youtu.be
Bu resimi beğendim.






Virajı sel basmış resmen.


Tesadüf gördüğüm bir yol.Bir sonraki seferde oraya gideceğim.


1 haftadır işe araba ile gidip geldiğim için motordan uzak kalmıştım.Motor kullanmayı iyice özledim.Heleki Dakar yarışı da başlayınca daha da tetiklendi motor hasretim.Bugün bir fırsat yaratıp çevirdim kontağı.Ne zamandır aklımda olan kum'a girme işini biraz yaptım.Çok zor bu motor ve lastikler ile.Bir yerde de saplandım 10 dk da sanırım kurtulabildim.Hiç yoktan fikrim var artık.Çok keyifli idi.Bir dahakine daha aksiyonlu bir sürüş yapabilmek niyetim.Bir kaç fotoğraf ve hazırladığım videoyu beğenilerinize sunarım.
http://www.youtube.com/watch?v=-ET_PFwW5Lo&feature=youtu.be
Bu resimi beğendim.






Virajı sel basmış resmen.


Tesadüf gördüğüm bir yol.Bir sonraki seferde oraya gideceğim.

