Ktm 1190 Adv'nin kum ile sınavı!

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba arkadaşlar,

1 haftadır işe araba ile gidip geldiğim için motordan uzak kalmıştım.Motor kullanmayı iyice özledim.Heleki Dakar yarışı da başlayınca daha da tetiklendi motor hasretim.Bugün bir fırsat yaratıp çevirdim kontağı.Ne zamandır aklımda olan kum'a girme işini biraz yaptım.Çok zor bu motor ve lastikler ile.Bir yerde de saplandım 10 dk da sanırım kurtulabildim.Hiç yoktan fikrim var artık.Çok keyifli idi.Bir dahakine daha aksiyonlu bir sürüş yapabilmek niyetim.Bir kaç fotoğraf ve hazırladığım videoyu beğenilerinize sunarım.

http://www.youtube.com/watch?v=-ET_PFwW5Lo&feature=youtu.be

Bu resimi beğendim.






Virajı sel basmış resmen.


Tesadüf gördüğüm bir yol.Bir sonraki seferde oraya gideceğim.

 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Çok güzel tekerin düz bassın.

Benim merak ettiğim MSC nin faydalarını görüyor musun? Yani bir virajda MSC olmasa kesin düşerdim dediğin bir an var mı?

Bir sonraki motor olarak aksilik olmazsa Duke 390 alıyorum :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerine sağlık Tayfun'cum. :cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler hepimizin.
Faydalarını görüyorum kesinlikle.Evet düşermiydim bilmiyorum ama virajda önüme kırıp fren yapan bir araç sebebi ile panik fren yapmak zorunda kalmıştım.Motorun çizgisi hiç bozulmadan kontrollü bir şekil de yavaşladım diyebilirim.Çok şaşırmıştım fren sisteminin performansına.
Ktm390 ı ben çok beğeniyorum:)

Çok güzel tekerin düz bassın.

Benim merak ettiğim MSC nin faydalarını görüyor musun? Yani bir virajda MSC olmasa kesin düşerdim dediğin bir an var mı?

Bir sonraki motor olarak aksilik olmazsa Duke 390 alıyorum :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------

Güven ağabey'cim çok teşekkürler:)

Ellerine sağlık Tayfun'cum. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst