Ktm 1190 Adventure,Ktm 990 Smt Turlaması

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba,

Kardeşim Yıldırım ile birlikte motorlar ile yaptığımız ufak turlamadan bir derleme,

İyi seyirler:king:

Not:Youtube kapalı olsada Türk Gençliği damarlarındaki asil kan sayesinde böyle IQ'su düşük engellere takılmaz diye düşünüyoruz:wiinkk:

 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Abi bukotu olmus ya ....:queen: dun duydum cok guldum

Belediyelerin Yunan gumulcine sehir meydani iskece yada free youtube yani beles . Bu sanirim avrupa da cok yaygin

Hepsi pisliklerini kapat maca
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
görüntüler güzel :cat: yanlız hem arazi hem asfatl lastik işini nasıl hallediyorsunuz?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Yıldırıma bir adam gibi spesyal bir makina alda takılalım artık :)
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
O aletlerle zevki olmaz ya 300 lük hafif bi cross ktm olcak mis gibi (arazi için diyorum)
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Çamur yada tahlil edilemeyen zeminlerin haricinde videoda ki arazi şartları için lastik değişimi gerekmez.Tabi bu fazla atraksiyona girilmeyecek bir sürüş için geçerli.Genel olarak asfaltta sürdüğüm için arazide fazla şımarmadan eğlenceme bakıyorum :) Bu arada teşekküler .


görüntüler güzel :cat: yanlız hem arazi hem asfatl lastik işini nasıl hallediyorsunuz?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Aynen aşağılık yönetimler yüce toplumlarda ancak yasalarla hukmedeceklerine inanıyorlar.

Abi bukotu olmus ya ....:queen: dun duydum cok guldum

Belediyelerin Yunan gumulcine sehir meydani iskece yada free youtube yani beles . Bu sanirim avrupa da cok yaygin

Hepsi pisliklerini kapat maca


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

:) sagol.Oyle girdik çıktık lastiğe gerek yok.

görüntüler güzel :cat: yanlız hem arazi hem asfatl lastik işini nasıl hallediyorsunuz?
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Hep kıyısından köşesinden geçtik ama önümüzdeki sene maksadı sadece hobi olan bir sm ile yarışlara katılmak istiyorum.Muhtemelen 450 exc olur bir takımda enduro jant lastiğim olur o zaman deliririz :)

Yıldırıma bir adam gibi spesyal bir makina alda takılalım artık :)
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
Youtube u mobil olarak ister android ister ios freedome isimli uygulamayı indirerek mis gibi izleyebilirsiniz mavi resimli .
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
Yok istediğiniz motoru alabilirsiniz tabi bana mi kaldi size motoru belirlemek sadece diyorumki bence arazi için 350 exc f sx days gibi bir alet daha keyifli olur.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Arkadasim daha önceki motorlarım imzamda yazıyor. Motor önerip durma sürekli.Taktin araziye.Bira içtik yarışlara katılmadık. Dakar a gitmedik Aydos ormanı!
Yok istediğiniz motoru alabilirsiniz tabi bana mi kaldi size motoru belirlemek sadece diyorumki bence arazi için 350 exc f sx days gibi bir alet daha keyifli olur.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
imzalar herzaman görünmüyor sitede nedense, sen söyleyene kadar bende görmemiştim imzandaki motorları. tabi düşük cc daha kıvrak olur ama süren 1190 la da arazide cirit atıyor yani. 1190 çok atik bir makina ya diğer 1200 lüklerle karşılaştırmamak lazım bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst