MCT250den sonra, ilk cross motorum skygo 200 idi. 2008den beri dişli lastik üzerindeyim, yaz kış motor üstünden inmeyen birisiyim, kışın ayda 1000-1500km arası yazında 1500-2500arası yol yapıyorum. hafta sonları arazide, hafta içleri asfalttayım, kuru zeminde de yağışlı zeminde de(asfaltta) motor kullanıyorum. şakır şakır yağmurda donuma kadar ıslanmışlığım çoktur.
ıslak zeminde limitlerinizi bilirseniz; yani gazı fazla açmaz, virajlarda fazla yatmaz, arka yada önfreni köklemez tatlı tatlı sıkarsanız(ki bu söylediklerim asfalt lastikli bir motorda da yapmanız gerekenlerdir) bir sorun yaşamazsınız.