- Katılım
- 1 Ağu 2010
- Mesajlar
- 1,453
- Konu Yazar
- #1
Bazen canım cekmıyorda degıl, kros alıp dere tepe gezmek ıstıyorum
bazende ne ısın var dagda tasta, kroscuların vıdeosu hosuma gıttı
karda ozgurluk, baska vıdeo varsa paylasırsanız sevınırım
http://www.dailymotion.com/video/x8skxa_yayla-gezisi_auto
bazende ne ısın var dagda tasta, kroscuların vıdeosu hosuma gıttı
karda ozgurluk, baska vıdeo varsa paylasırsanız sevınırım
http://www.dailymotion.com/video/x8skxa_yayla-gezisi_auto