kros dag aslanları

Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
44
çok güzel gezi olmuş ya özellikle yagmurda ve karda motora binip arazide gezmeyi severim ama bir konu çok üzücü ki eger önlemini almadıysanız videodada belirtildiği üzere yolda iken benzinin bitmesi :(( paylaşım için teşekkürler ...
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
çok güzel bir gezi olmuş ama kar olayını biraz abartmışlar :) afrika twinde süper sesi bile bi hoş geliyor insana :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst