Krom sinyal kaşları

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
olay budur işte herşeyi hazır satın alayım , 2 misli para vereyim olmuyor ,orjinal aksesuar bile olsa insan gün geliyor orjinali bile istediğiniz gibi olamayabiliyor , sonuçta kafa karıştırmasın orjinallik meselesi başka,aynı kalitede benzer orjinal ürün kimbilir kaçadır? orjinal dendiği zaman kawasakı,yada suzukı her neyse tümünde aynı demektir ,bu standardın dışına çıkma şansınız yok :)


belki ben orjinalini beğenmiyorum ,yada benim hoşuma gitmiyor , kaliteli motosiklete de dandik aksesuar takmak , hem zevk sahibine hemde manevi yönden taktığınız motosiklete yazık olur diye düşünüyorum , artı olarak kendi tasarlamış ve hayata geçirip kullanmanın keyfini kaç paraya satarsınız ????


işte güzel hatta süper bir olay orjinali olsa bu kadar olurdu yani gürol abim çok orjinal olmuş lazer kesim konusunda katılıyorum ,

cabbarımada ne çok yakışmıştır şimdi :):cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olay budur işte herşeyi hazır satın alayım , 2 misli para vereyim olmuyor ,orjinal aksesuar bile olsa insan gün geliyor orjinali bile istediğiniz gibi olamayabiliyor , sonuçta kafa karıştırmasın orjinallik meselesi başka,aynı kalitede benzer orjinal ürün kimbilir kaçadır? orjinal dendiği zaman kawasakı,yada suzukı her neyse tümünde aynı demektir ,bu standardın dışına çıkma şansınız yok :)


belki ben orjinalini beğenmiyorum ,yada benim hoşuma gitmiyor , kaliteli motosiklete de dandik aksesuar takmak , hem zevk sahibine hemde manevi yönden taktığınız motosiklete yazık olur diye düşünüyorum , artı olarak kendi tasarlamış ve hayata geçirip kullanmanın keyfini kaç paraya satarsınız ????


işte güzel hatta süper bir olay orjinali olsa bu kadar olurdu yani gürol abim çok orjinal olmuş lazer kesim konusunda katılıyorum ,

cabbarımada ne çok yakışmıştır şimdi :):cat:

Buda işin farklı bir boyutu.
Fakat olayın özünde bir sanat var, buda zaten benim için en önemli unsurdur.

Meslek haline getirmedigi halde, daha önce hiç bir tecrübesi ve deneyimi olmadıgı halde ortaya böyle bir sanat eseri çıkaran insanlara her zaman gıpta ile bakmışımdır.

Belki ortaya çıkan ürün bazı arkadaşlarımız için uğraşmaya değmeyecek bir ürün, bu başlıgı okuyup ''Hocam ne ugrastin bu kadar ya? para verip alsaydin ya!'' nidalarini içlerinden geçirenler olmuştur muhtemelen.

Fakat para ile alinan hiç bir ürün sizin sanatinizin ve el becerinizin üzerine birşey eklemez. Aksine daha cok tüketen bi toplumun bireyini olusturur :)

İşte bu nedenle kafa patlatip ortaya ufakta olsa birseyler cikartan insanlarin yaptiklari, benim için en orjinal aksesuarlardan daha kiymetlidir.

Şahsim adina bu forumda böyle insanlarin varliklarini bilmek benim icin gurur verici bisey.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi.

Osman abinin shadow'unda ekstra ışıklandırmalar var sanırım.
Hazır elin değmişken sende öyle bişey düşünsen fena olmaz aslında.
Bu motora böyle aksesuarlar çok yakışıyor.

Sinan kopya çekme işlemlerine çoktan başladık Osman abimle
almanya louis ten malzeme listemizi yapıyoruz,mallar gelsin hele sürprizlerimiz sürecek

bu arada ben yan çanta çizimlerini bitirdim çantaları yaptığımda esas sürpriz olacak ama zaman meselesi işte boş vakit yok
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Sinan kopya çekme işlemlerine çoktan başladık Osman abimle
almanya louis ten malzeme listemizi yapıyoruz,mallar gelsin hele sürprizlerimiz sürecek

bu arada ben yan çanta çizimlerini bitirdim çantaları yaptığımda esas sürpriz olacak ama zaman meselesi işte boş vakit yok

bunlar mct ye olurmu hıc bılgınız varmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst