- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 687
- Konu Yazar
- #1
>> Kredi kartları hepimizin hayatının bir parçası
>> haline geldi. Kredi
>> kartlarının yüksek faiz uygulamalarıyla yapılan
>> savaşlar hala devam
>> ederken aslında bir çoğumuzun dikkat bile
>> etmediği ve yasal zannettiğimiz
>> asıl vurgun KART AİDATI veya ÜYELİK ÜCRETİ
>> adı altında bankaların bizden
>> aldığı ücretlerle devam etmekte.
>>
>> Geçen ay World Card ekstremde ÜYELİK ÜCRETİ
>> adı altında benden 25 YTL
>> ödeme yapmam istendiğini gördüm. Müşteri
>> temsilcisiyle yaptığım görüşmede
>> bunun ne için alındığını sordum cevap o kadar
>> komik ve mesnetsizdi ki. Bu
>> ödeme kart ücreti değil sadece o kartı
>> kullandığım için yıllık ödemem
>> gereken bir paraymış. Yani ben o kartı kullanarak
>> o bankaya zaten para
>> kazandırırken banka kazandırdığım parayı
>> yeterli görmeyip benden yıllık 25
>> YTL daha para alıyormuş anlayacağınız.
>> Üşenmedim bankaya bir mail yazdım
>> benden kendi kredi kartlarını kullanmamdan dolayı
>> bir ceza olarak
>> aldıkları parayı iptal etmezlerse kartımı iptal
>> edeceğimi söyledim ve bir
>> sonraki ay ekstremde bu ücreti iptal ettiklerini
>> gördüm.
>>
>> Daha bitmedi duruuuun.
>>
>> Bu ay da Bonus Kart ekstremde KART AİDATI adı
>> altında 25 YTL ödeme geldi.
>> Tabi ben aynı hızla müşteri temsilcisiyle
>> görüştüm arkadan mail yazdım.
>> Şikayet hattından beni arayan görevli Bonus Kart
>> kullanıcılarının yıllık
>> 7.500YTL( o kadar sinirlendimki rakamı tam
>> hatırlamıyorum 5.500YTL . de
>> olabilir ) altında harcama yapanlarından bu
>> paranın alındığını ifade etti.
>> Ben kartı alırken imzaladığım sözleşmede
>> böyle bir taahhütte bulunmadığımı
>> bunun yasal bir dayanağının olmadığını ve
>> haksız kazanç sağladıklarını
>> ifade ettim. Görevli bu parayı iptal
>> edemeyeceklerini söyleyince de
>> kartımı iptal ettireceğimi söyledim ve iptal
>> işlemimi yaptırdım. İptal
>> gerekçesi olarakta özellikle KART AİDATINI kabul
>> etmediğimi belirttim.
>> Ayrıca bu konuyu çevremde ulaşabildiğim tüm
>> kart sahiplerine anlatacağımı
>> herkesi uyaracağımı hatta Tüketiciyi Koruma
>> derneğinede şikayette
>> bulunacağımı ifade ettim.
>>
>> Ve bilin bakalım ne oldu?????
>>
>> Bu sabah erkenden Garanti Bankası Genel
>> Müdürlüğünden arayan bir yetkili
>> bana bu konuda esneklik tanıyacaklarını bu
>> ücreti iptal ettiklerini ve
>> bir sonraki ekstremde iptal işlemini göreceğimi
>> söyledi ve kartımı aktif
>> hale getirdi.
>>
>> Evet arkadaşlar ne yazık ki bu memlekette
>> hakkımızı aramadığımız sürece
>> soyulmaya devam edicez. Düşünsenize sadece Bonus
>> Kartın 9 milyon müşterisi
>> varmış hadi bunun 1 milyonu yılda 7.500 YTL
>> üzerinde harcama yapıyor olsun
>> 8 milyon kart sahibinden bu ücret alınsın
>> 200.000.000.YTL yapıyor korkunç
>> bir rakam. Lütfen kendinizi soydurmayın.
>> Bankaların kredi kartı
>> sahiplerinden aldığı bu ücretlerin hiçbir yasal
>> dayanağı yok. Aksi
>> taktirde biraz sesimi çıkardığımda bu ücreti
>> iptal etmezlerdi. sadece
>> sözünü ettiğim bankalar için değil tüm
>> bankalar için geçerli bu. Sahip
>> olduğunuz kartlar için bu ödeme talebi
>> yapıldığında mutlaka itiraz edin.
>> Ama yok benim çok param var bana dokunmaz
>> diyorsanız siz bilirsiniz. O
>> zaman hiç olmazsa ulaştırabildiğiniz kadar çok
>> kişiye mailimi ulaştırınki
>> belki onların arasında soyulmak istemeyenler
>> vardır.
>>
>> Sağlıklı ve Mutlu Günler
>>
>> Ülker ERÇIN
>> haline geldi. Kredi
>> kartlarının yüksek faiz uygulamalarıyla yapılan
>> savaşlar hala devam
>> ederken aslında bir çoğumuzun dikkat bile
>> etmediği ve yasal zannettiğimiz
>> asıl vurgun KART AİDATI veya ÜYELİK ÜCRETİ
>> adı altında bankaların bizden
>> aldığı ücretlerle devam etmekte.
>>
>> Geçen ay World Card ekstremde ÜYELİK ÜCRETİ
>> adı altında benden 25 YTL
>> ödeme yapmam istendiğini gördüm. Müşteri
>> temsilcisiyle yaptığım görüşmede
>> bunun ne için alındığını sordum cevap o kadar
>> komik ve mesnetsizdi ki. Bu
>> ödeme kart ücreti değil sadece o kartı
>> kullandığım için yıllık ödemem
>> gereken bir paraymış. Yani ben o kartı kullanarak
>> o bankaya zaten para
>> kazandırırken banka kazandırdığım parayı
>> yeterli görmeyip benden yıllık 25
>> YTL daha para alıyormuş anlayacağınız.
>> Üşenmedim bankaya bir mail yazdım
>> benden kendi kredi kartlarını kullanmamdan dolayı
>> bir ceza olarak
>> aldıkları parayı iptal etmezlerse kartımı iptal
>> edeceğimi söyledim ve bir
>> sonraki ay ekstremde bu ücreti iptal ettiklerini
>> gördüm.
>>
>> Daha bitmedi duruuuun.
>>
>> Bu ay da Bonus Kart ekstremde KART AİDATI adı
>> altında 25 YTL ödeme geldi.
>> Tabi ben aynı hızla müşteri temsilcisiyle
>> görüştüm arkadan mail yazdım.
>> Şikayet hattından beni arayan görevli Bonus Kart
>> kullanıcılarının yıllık
>> 7.500YTL( o kadar sinirlendimki rakamı tam
>> hatırlamıyorum 5.500YTL . de
>> olabilir ) altında harcama yapanlarından bu
>> paranın alındığını ifade etti.
>> Ben kartı alırken imzaladığım sözleşmede
>> böyle bir taahhütte bulunmadığımı
>> bunun yasal bir dayanağının olmadığını ve
>> haksız kazanç sağladıklarını
>> ifade ettim. Görevli bu parayı iptal
>> edemeyeceklerini söyleyince de
>> kartımı iptal ettireceğimi söyledim ve iptal
>> işlemimi yaptırdım. İptal
>> gerekçesi olarakta özellikle KART AİDATINI kabul
>> etmediğimi belirttim.
>> Ayrıca bu konuyu çevremde ulaşabildiğim tüm
>> kart sahiplerine anlatacağımı
>> herkesi uyaracağımı hatta Tüketiciyi Koruma
>> derneğinede şikayette
>> bulunacağımı ifade ettim.
>>
>> Ve bilin bakalım ne oldu?????
>>
>> Bu sabah erkenden Garanti Bankası Genel
>> Müdürlüğünden arayan bir yetkili
>> bana bu konuda esneklik tanıyacaklarını bu
>> ücreti iptal ettiklerini ve
>> bir sonraki ekstremde iptal işlemini göreceğimi
>> söyledi ve kartımı aktif
>> hale getirdi.
>>
>> Evet arkadaşlar ne yazık ki bu memlekette
>> hakkımızı aramadığımız sürece
>> soyulmaya devam edicez. Düşünsenize sadece Bonus
>> Kartın 9 milyon müşterisi
>> varmış hadi bunun 1 milyonu yılda 7.500 YTL
>> üzerinde harcama yapıyor olsun
>> 8 milyon kart sahibinden bu ücret alınsın
>> 200.000.000.YTL yapıyor korkunç
>> bir rakam. Lütfen kendinizi soydurmayın.
>> Bankaların kredi kartı
>> sahiplerinden aldığı bu ücretlerin hiçbir yasal
>> dayanağı yok. Aksi
>> taktirde biraz sesimi çıkardığımda bu ücreti
>> iptal etmezlerdi. sadece
>> sözünü ettiğim bankalar için değil tüm
>> bankalar için geçerli bu. Sahip
>> olduğunuz kartlar için bu ödeme talebi
>> yapıldığında mutlaka itiraz edin.
>> Ama yok benim çok param var bana dokunmaz
>> diyorsanız siz bilirsiniz. O
>> zaman hiç olmazsa ulaştırabildiğiniz kadar çok
>> kişiye mailimi ulaştırınki
>> belki onların arasında soyulmak istemeyenler
>> vardır.
>>
>> Sağlıklı ve Mutlu Günler
>>
>> Ülker ERÇIN