Abi benden size güzel bir tavsiye ne yapın ne edin bu tavsiye yye uyun hiç bir zaman sanal kart dışında alış veriş yapmayın kartınızda her zaman 3d ve mobil güvenlik onayı olmalıdır yoksa 3d sec de olsa kırılıp geçiriliyor ama 3d ye ek mobil den sesli onay alınırsa o işlem yapılamaz ve bu olaya düşenler kartı iptal edip sadece karşı DAVA ACSİNLAR NE OLURSA OLSUN BU DAVA Yİ ACİN affetmeyin hic bir zaman sizin çalınan kartlar yurt dışında yada yurt içinde bazı siteler aracılı ile 0.50 $ ile 50.00$ arası satışa sunuluyor bunları biliyorum çünkü bilgisiyar ile aram iyi ve dikkate alin bu küçük kardeşinizi tekrar geçmiş olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
Kırmızı bir tuşa basmadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------
Çok korktum, şimdi kartı kopyaladılarmı?
Keşke peşin verseydim.
merak etme o işlem pos cihazın izni yani kart sahibi ve kart ile birlikte yapilan bir işlem yuksek miktara izin vermez o işlem neden kullanilir ve fis de "şifre kullanılmamıştır" ibaresi vardır
1-Kredi kart kısmı bozuktur
2-kart okumamıştır(anlık veya çizik ca)
3-bu işlem genelde banka kartı denilen chipsiz kartlar için var