Kredi alıcam yardım lütfen.

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar 1 hafta içinde kredi için başvuru yapıcam fakat sormak istediğim bir kaç şey var. Taşıt kredisi için başvuru yapıcam işbankasına % 1,20 faiz var kaskoyu yaptırmıycam "Kasko sigortası Bankamızdan yapılmayan 0 km. ve 2.el araçlar için bu oranlara % 0.05 puan eklenecektir." şimdi zannedersem %80 nini veriyor benim alacağım motor 2300 ytl buna plaka ruhsat filan eklendikten sonramı toplam miktarın kredisini çekicem(2300ytl+150plaka ruhsat) yoksa sadece 2300 mü çekicem plaka+ruhsat krediye dahil değilmi.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
orayı biliyorum okudum çok saol benim merak ettiğim motorun fiyatı 2300ytl ise 2300ytl kredimi çekicez yoksa 2300+150ytl plaka ruhsat için 2450ytl kredimi çekicez malum taşıt kredisi için aracın%80 ninin ücretini çekebiliyorsun bunun içinde plaka ruhsat ekleniyormu
 
Katılım
26 Tem 2005
Mesajlar
81
Kredi ödemesinde banka proforma faturayı baz alır.Yani sana düzenlenen proforma fatura bedeli neyse sana onun üzerinden %80 hesaplayıp ödeyecekler.Tabi koçbankta olduğu gibi kampanyalarda düzenlenerek faturalar birleştirilip ödeme yapılabiliyor.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
21
Öncelİkle Mrb Ben Garantİ Bankasin Da ÇalİŞİyorum Bİzde Oran 1.25 48 Ay Vadelİ Ama Gİnede Senİn Tercİhİn. DÜŞÜNÜYORSAN BANA MAİL ATABİLİRSİN.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst