Köy ve Ara Yollardan Sakarya Arayışları

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Birkaç gün önce yine köylerden ve ara toprak ve çamurlu yollardan rastgele giderek Sakarya'yı aradım,
İşte maceramdan fotoğraflar, yalnız fotoğraflar telefon çekimi, idare edin, fotoğraf makinemi okulda unutmuştum, bir sürü güzel manzara vardı, telefonla biryere kadar



bi toprak çamurlu yola saptım, ne yoldu be, daha doğrusu ne çamurdu, motoru devirmeden gidebildim çok şükür :)























































nihayet bi asfalt yol buluyorum








bu gölge fotoğrafları çok hoşuma gitmeye başladı bu aralar, gölgem hep dikkatimi çekiyor :)







Buralar neresi hiç bilmiyorum, bu köyler varmış gideceğim tarafta





yoö şimdilik asfalt, güzel








ya ne kadar güzel yerler varmış buralarda, çok mutluyum :)





Bu da panaroma çekimim :) telefonda neler varmış yahu :)


























Bi çeşme yanında durdum su içtim, çeşmenin içinde bi kurbağa, hiç kımıldamadan duruyor, biraz yaklaştım, yine tık yok, iyice dibine girdim , fotoğraf çektim, yine tık yok, put gibi duruyodu, elimi sürmeye cesaret edemedim yalnız :)












Burası bi göl, ama neresi hiç bilmiyorum, çok süper biyerdi, yalnız etrafı tel örgüyle çevriliydi





gün batmaya yakın çok süper manzaralar yansılamalar vardı fakat ah ah, telefonla bu kadar çekiliyor işte





rastgele bi çamurlu yola saptım yine, manzara güzel, yol süper














o da ne, sakarya nehrini buldum :)





ne fotoğraf oldu ama ya :)buraya fotoğraf makinemle aynı saatte yine gelmem lazım





sol taraftan gelen mudurnu çayıymış, Sakarya nehri ile birleşiyor







Bu da mudurnu çayı





Şu ağaçlar çok ilginç, gövdeleri kırmızı kırmızı




Bi tane daha





Hava kararmak üzere, ama ben habir durup fotoğraf çekiyorum, çünkü çok süper yerler, şu tarlaya bakın, çim tarlası herhalde, top sahası gibi :)





Bu da panaroması






Hava kararıyor ama ben hala sakaryaya gidecek bi yola çıkamadım




Nihayet buldum, buldum ki ne buldum, uzun ince bir yol,sürmesi acayip keyifli, birisine de sordum bu yol Adapazarına çıkarırmış beni









Bi sonraki gezide buluşmak üzere hoşçakalın
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Yine güzel biir paylaşımda bulunmuşsun teşekkürler.

Kle 500 bu yolları sever yanlız bir müddet sonra ağırlığını hissettiriyor. Sakın batma çamura tek başına çıkmıyor namussuz.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Selam yusuf hocam, sakarya ya ,henüz yaz gelmemiş anlaşılan, cep telefonu ile de olsa fotoğrafların iyi olmuş, senin anlayacağın işi bilen başka oluyor, emeğine sağlık yusuf hocam, istanbul sana yakın motosiklet fuarına gitseydin değişiklik olurdu,hem motorlada yol yapardın,kurbağa resmi çok iyiydi, sakarya nehri eskişehirden doğuyor taaa oralara kadar gidiyor,yüreğine sağlık yusuf hocam,saygılar. . .
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Yine güzel biir paylaşımda bulunmuşsun teşekkürler.

Kle 500 bu yolları sever yanlız bir müddet sonra ağırlığını hissettiriyor. Sakın batma çamura tek başına çıkmıyor namussuz.

teşekkürler, evet aynen öyle, bu yoldan korktum ama yerleşim yerlerine yakındım, batsa da yardım edecek birileri çıkardı :)


Selam yusuf hocam, sakarya ya ,henüz yaz gelmemiş anlaşılan, cep telefonu ile de olsa fotoğrafların iyi olmuş, senin anlayacağın işi bilen başka oluyor, emeğine sağlık yusuf hocam, istanbul sana yakın motosiklet fuarına gitseydin değişiklik olurdu,hem motorlada yol yapardın,kurbağa resmi çok iyiydi, sakarya nehri eskişehirden doğuyor taaa oralara kadar gidiyor,yüreğine sağlık yusuf hocam,saygılar. . .

teşekkürler Mesut hocam, fuara gittim, ama otobüsle, eşim de istanbula geldiğinden motorla gidemezdik, sakarya nehri oralardan doğuyor demekki, vay be, saygılar hocam


Manzaralar Süper bu arada :)

teşekkürler
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
149
Valla abi Sakaryalı olmama rağmen nerelere gittiğini anlayamadım. Bir orda söğütlü 3.organize yazıyor orayı biliyorum ama diğerleri sıfır. Gezdiğin yerlerin manzarası çok güzelmiş. Bir de dikkatimi çekti sen hep tek gidiyorsun yalnız takılıyorsun sanırım. Neyse uzatmayayım daha. Yine çok güzel bir gezi olmuş. Daha nice nice gezilere tekerin düz bassın. :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Valla abi Sakaryalı olmama rağmen nerelere gittiğini anlayamadım. Bir orda söğütlü 3.organize yazıyor orayı biliyorum ama diğerleri sıfır. Gezdiğin yerlerin manzarası çok güzelmiş. Bir de dikkatimi çekti sen hep tek gidiyorsun yalnız takılıyorsun sanırım. Neyse uzatmayayım daha. Yine çok güzel bir gezi olmuş. Daha nice nice gezilere tekerin düz bassın. :)

şeyhler köyü-sivritepe-Hacıkışla ,soğuksu köylerinden yeşilyurta ,oradan da sakaryaya gitmişim :) yalnız geziyorum çünkü tanıdıklarım arasında bana zamanı uyup da eşlik edebilecek ve benim gittiğim yerlere gelebilecek az kişi oluyor, istersen beraber gezebiliriz, keşke birkaç kişi olsa bana eşlik edebilecek. Yavaş yavaş tanışa tanışa zaman gösterecek, bakalım :)
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
149
şeyhler köyü-sivritepe-Hacıkışla ,soğuksu köylerinden yeşilyurta ,oradan da sakaryaya gitmişim :) yalnız geziyorum çünkü tanıdıklarım arasında bana zamanı uyup da eşlik edebilecek ve benim gittiğim yerlere gelebilecek az kişi oluyor, istersen beraber gezebiliriz, keşke birkaç kişi olsa bana eşlik edebilecek. Yavaş yavaş tanışa tanışa zaman gösterecek, bakalım :)

Aynen abi sen bu facedeki gruba üyemisin? Üyeysen perşembe buluşmalarına filan katılıyormusun? Ben üyeyim ama şimdiye kadar hiç gitmedim. Şimdi gitsem diyorum orda tek başıma tanıdık filan yok nasıl olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
gruba üyeyim, toplantıya iki kez gittim, bir kez de gezilerine katıldım, ben biraz uzak kalıyorum, sen bi git istersen duruma göre bakarsın tanışırsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

fotoğraflar gitmiş, tekrar yükledim




































































 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
149
Valla bilmiyorum ki abi ben şimdi giderim orda sap gibi kalırım ondan korkuyorum.
Hani çok fazla aktif biri değilim o yüzden söylüyorum.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Güzel bir gezi olmuş.Bol çamurlu.Resimlerde hoş.Güneş batımı resimleri daha hoşuma gitti
Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Valla bilmiyorum ki abi ben şimdi giderim orda sap gibi kalırım ondan korkuyorum.
Hani çok fazla aktif biri değilim o yüzden söylüyorum.

anladım, müsait bi zamanda bir gezi organizasyonunda tanışırız inşallah, gezeriz

Güzel bir gezi olmuş.Bol çamurlu.Resimlerde hoş.Güneş batımı resimleri daha hoşuma gitti
Paylaşım için teşekkürler

teşekkürler, evet, çok güzel manzaralar vardı, aslında zamanım olsaydı ve foto makinem de yanımda olsaydı çok daha iyi fotoğraflar ortaya çıkardı, biraz hızlıca oldu bu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst