- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Birkaç gün önce yine köylerden ve ara toprak ve çamurlu yollardan rastgele giderek Sakarya'yı aradım,
İşte maceramdan fotoğraflar, yalnız fotoğraflar telefon çekimi, idare edin, fotoğraf makinemi okulda unutmuştum, bir sürü güzel manzara vardı, telefonla biryere kadar
bi toprak çamurlu yola saptım, ne yoldu be, daha doğrusu ne çamurdu, motoru devirmeden gidebildim çok şükür







nihayet bi asfalt yol buluyorum

bu gölge fotoğrafları çok hoşuma gitmeye başladı bu aralar, gölgem hep dikkatimi çekiyor

Buralar neresi hiç bilmiyorum, bu köyler varmış gideceğim tarafta

yoö şimdilik asfalt, güzel

ya ne kadar güzel yerler varmış buralarda, çok mutluyum

Bu da panaroma çekimim
telefonda neler varmış yahu 




Bi çeşme yanında durdum su içtim, çeşmenin içinde bi kurbağa, hiç kımıldamadan duruyor, biraz yaklaştım, yine tık yok, iyice dibine girdim , fotoğraf çektim, yine tık yok, put gibi duruyodu, elimi sürmeye cesaret edemedim yalnız


Burası bi göl, ama neresi hiç bilmiyorum, çok süper biyerdi, yalnız etrafı tel örgüyle çevriliydi

gün batmaya yakın çok süper manzaralar yansılamalar vardı fakat ah ah, telefonla bu kadar çekiliyor işte

rastgele bi çamurlu yola saptım yine, manzara güzel, yol süper



o da ne, sakarya nehrini buldum

ne fotoğraf oldu ama ya
buraya fotoğraf makinemle aynı saatte yine gelmem lazım

sol taraftan gelen mudurnu çayıymış, Sakarya nehri ile birleşiyor

Bu da mudurnu çayı

Şu ağaçlar çok ilginç, gövdeleri kırmızı kırmızı

Bi tane daha

Hava kararmak üzere, ama ben habir durup fotoğraf çekiyorum, çünkü çok süper yerler, şu tarlaya bakın, çim tarlası herhalde, top sahası gibi

Bu da panaroması

Hava kararıyor ama ben hala sakaryaya gidecek bi yola çıkamadım

Nihayet buldum, buldum ki ne buldum, uzun ince bir yol,sürmesi acayip keyifli, birisine de sordum bu yol Adapazarına çıkarırmış beni


Bi sonraki gezide buluşmak üzere hoşçakalın

İşte maceramdan fotoğraflar, yalnız fotoğraflar telefon çekimi, idare edin, fotoğraf makinemi okulda unutmuştum, bir sürü güzel manzara vardı, telefonla biryere kadar
bi toprak çamurlu yola saptım, ne yoldu be, daha doğrusu ne çamurdu, motoru devirmeden gidebildim çok şükür







nihayet bi asfalt yol buluyorum

bu gölge fotoğrafları çok hoşuma gitmeye başladı bu aralar, gölgem hep dikkatimi çekiyor

Buralar neresi hiç bilmiyorum, bu köyler varmış gideceğim tarafta

yoö şimdilik asfalt, güzel

ya ne kadar güzel yerler varmış buralarda, çok mutluyum

Bu da panaroma çekimim




Bi çeşme yanında durdum su içtim, çeşmenin içinde bi kurbağa, hiç kımıldamadan duruyor, biraz yaklaştım, yine tık yok, iyice dibine girdim , fotoğraf çektim, yine tık yok, put gibi duruyodu, elimi sürmeye cesaret edemedim yalnız


Burası bi göl, ama neresi hiç bilmiyorum, çok süper biyerdi, yalnız etrafı tel örgüyle çevriliydi

gün batmaya yakın çok süper manzaralar yansılamalar vardı fakat ah ah, telefonla bu kadar çekiliyor işte

rastgele bi çamurlu yola saptım yine, manzara güzel, yol süper



o da ne, sakarya nehrini buldum

ne fotoğraf oldu ama ya

sol taraftan gelen mudurnu çayıymış, Sakarya nehri ile birleşiyor

Bu da mudurnu çayı

Şu ağaçlar çok ilginç, gövdeleri kırmızı kırmızı

Bi tane daha

Hava kararmak üzere, ama ben habir durup fotoğraf çekiyorum, çünkü çok süper yerler, şu tarlaya bakın, çim tarlası herhalde, top sahası gibi

Bu da panaroması

Hava kararıyor ama ben hala sakaryaya gidecek bi yola çıkamadım

Nihayet buldum, buldum ki ne buldum, uzun ince bir yol,sürmesi acayip keyifli, birisine de sordum bu yol Adapazarına çıkarırmış beni


Bi sonraki gezide buluşmak üzere hoşçakalın


































