Kötü Bir oLay

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Arkadaşlar Doğru Sölüonuz Biraz Yavaş Gitmem Lazımdı ama ;

- Birincisi Makazlara girmedimmi motor kullanmanın hiç bi anlamı yok

- İkinci Olarak 120 Km Bana az geldiği için motoru satılığa çıkardım yenisini alacam

- Ücüncüsü Motora Biniyosan Ölümü Göze Alcan

Tayyip Erdoğanın Dediği Gibi YoLa Devam DuRmak Yok :)


İntiharın başka yollarıda var arkadaşım hemde başkasına zarar vermeden tertemiz iş çıkarırsın.


Bu sitede bugüne dek gördüğüm en saçma cümlelerden bir demet oluşturmuşsun. Bunu hemen saklamam lazım. Yarın öbür gün yaptığın kaza ile ilgili açılan başlıkta kullanırım bunları..

Allah, allah... Demek böyle sağduyu yoksunu insanlarla aynı sitedeyim... Hatta aynı yollarda motor sürüyorum...

LANET OLSUN...!


Sayın hocam,fazla süreceğini düşünmüyorum.İnşallah yakınlarında bulunma şanssızlığına uğramazsınız.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
- Birincisi Makazlara girmedimmi motor kullanmanın hiç bi anlamı yok

- İkinci Olarak 120 Km Bana az geldiği için motoru satılığa çıkardım yenisini alacam

- Ücüncüsü Motora Biniyosan Ölümü Göze Alcan

Tayyip Erdoğanın Dediği Gibi YoLa Devam DuRmak Yok :)

Şahsen bu maddelerin hiç birine katılmıyorum ve özellikle 3.yü şiddetle reddediyorum. Eğer başbakan da bu şekilde yol almayı kastediyorsa hemen devirmek lazım onu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz Motorun Üzerinde Kendinizi Ölümsüz Mü Sanıyonuz Anlamıom ki Nedir ? Motorda Ölüm Oranı Çok Yüksektir

Aynı dili konuşmuyoruz ki anlamazsın tabi. Biz ölümsüzüz mü dedik
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Motorda ölüm oranı çok yüksek değildir. Motorda kaza riski çok yüksektir. Eğer sen bütün korumalarınla aklı başında, senin tabirinle "makas atmadan" ve hız limitlerini aşmadan, kurallara uyarak maksimum dikkatle kullanırsan zaten kaza yapma oranın da çok düşüktür. Tüm bunlara uymana rağmen kaza yapıp ölüyorsan(Allah korusun!) da bu kaderdir! Nasıl kullanıyorsun demek ki makineyi sen, bu şekilde düşünmene sebep oluyor. Evet motorda ölüm oranı daha yüksektir, ama sadece ve sadece sen ve senin gibi kullananlar için. Bilmem anlatabildim mi?
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Siz Motorun Üzerinde Kendinizi Ölümsüz Mü Sanıyonuz Anlamıom ki Nedir ? Motorda Ölüm Oranı Çok Yüksektir

senin beynin nerende arkadaşım millet ne yazmış sen ne yazmışın nerenle okuyorsun o yazıları

bak güzel kardeşim milletin demek istediği git nerde nasıl ölürsen öl kimsenin umrunda olmaz ama yapacağın hatayıda başkalarına maletme vurduğun kişi veya kendini öldürttüğün kişiyi neden yakacaksın onada tamam ama bizim ne suçumuz var adımız serseriye çıksın senin yüzünden kimse sıkıntı çekmek zorunda değil güzel güzel bin binmeyeceksen bırak gitsin

ünlü düşünürüm ne demiş ''ya bu deveyi güdeceksin yada bu diyarı terk edeceksin''
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Arkadaşlar Doğru Sölüonuz Biraz Yavaş Gitmem Lazımdı ama ;

- Birincisi Makazlara girmedimmi motor kullanmanın hiç bi anlamı yok

- İkinci Olarak 120 Km Bana az geldiği için motoru satılığa çıkardım yenisini alacam

- Ücüncüsü Motora Biniyosan Ölümü Göze Alcan

Tayyip Erdoğanın Dediği Gibi YoLa Devam DuRmak Yok :)

- Birincisi sen motorun zevkini anlamamışsın, hatta motordan hiçbir şey anlamamışsın.

- İkincisine katılabilirim ama birincisi yüzünden katılmıyorum.

- Üçüncüsü motora biniyorsan ölme riskini göze alacaksın, ama "ölümü" değil.

Tayyip Erdoğan'ın dediği gibi "burası sakatatçı değil kardeşim"
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Valla Yarı Baygındı Ama Kendindeydi Hayati Bi Durum Olduğunu Sanmıyorum Elimden Gelse Hastane ye Ziyaretine Gitmek İsterim ama Nereye Kaldırdıklarını Bilmiyorum


Yarı baygının ne anlamlar taşıyabileceğini bir bilseydin bukadar basit karşılamazdın bu olayı!
Yarı baygının en basit ve aynı zamanda en tehlikelisi olabilecek Beyin travması olabilir! yani beyinde oluşan bir ödem (kanama) kendinde olabilir ama saatler sonra ( 8-10-12 Saat sonra ) hayatını kaybetme olasılı var.
Siz, siz olun, vucudun en önemli,en sağlam kemik yapısına sahip olsada, kafanızı sert çarptığınızda,darbe aldığınızda baygınlık durumlarında MUTLAKA bir hastaneye giderek röntgen ve tomografi çektirin.Üşenirde evinize gidecek olursanız evdekilere sizi her 1-2 saatte bir uyandırmasını, simultane el-kol hareketleri yaptırmalarını,size adınızı soyadınızı sormalarını ve kendilerini kuracağı uzunca bir cümleyi tekrarlamanızı istemelerini İSTEYİN,size el - parmak göstereke saydırsınlar ve benzeri...bunlardan bazılarını yapamamanız yada eksik yapmanız durumunda HEMEN vakit kaybetmeden en yakın Hastaneye kaldırsınlar çünkü beyin kanaması geçirdiğiniz ve hayatınızın büyük bir tehlikede olduğu kesindir.

Yarı baygın durumu basit ve geçiştirlecek bir hal değildir arkadaşlar.
Kaza yaptınız ve başınızdan bir darbe aldıysanız KESİNLİKLE kazaya karışan haklı haksız farketmez anlaşma yoluna gitmeyin tutanak tutturun,şikayetçi olun ama mutlaka Polis eşliğinde ( zaten şikayet halinde onlar götürüyor ) bir Sağlık ocağı ve akabinde de Hastaneye giderek gereken konsültasyonları yaptırın:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Arkadaşlar Doğru Sölüonuz Biraz Yavaş Gitmem Lazımdı ama ;

- Birincisi Makazlara girmedimmi motor kullanmanın hiç bi anlamı yok

- İkinci Olarak 120 Km Bana az geldiği için motoru satılığa çıkardım yenisini alacam

- Ücüncüsü Motora Biniyosan Ölümü Göze Alcan

Tayyip Erdoğanın Dediği Gibi YoLa Devam DuRmak Yok :)


allah seni bildiği gibi yapsın. başka birşey diyemem. :farao::farao::farao:

Siz Motorun Üzerinde Kendinizi Ölümsüz Mü Sanıyonuz Anlamıom ki Nedir ? Motorda Ölüm Oranı Çok Yüksektir

doğrudur senin gibi adamlar yüzünden bu istatistikler artıyor.:farao::farao::farao:
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
198
Kardeş çok değerli başbakanımız tayyip erdoğanın sözlerini çarpıttığın için seni kınıyorum.Fakat öyle bir yolda 120 ile gitmek normaldir daha aşağsı ile sürecek olsam bisiklet kullanırım.:queen:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Kardeş çok değerli başbakanımız tayyip erdoğanın sözlerini çarpıttığın için seni kınıyorum.Fakat öyle bir yolda 120 ile gitmek normaldir daha aşağsı ile sürecek olsam bisiklet kullanırım.:queen:

Sanırım senin de Sanzalize isimli üyeden fazla farkın yok. Trafik kurallarını bilmemeniz, bilseniz de tanımamanız konusunda yarışıyorsunuz.

Burası temiz ve düzgün düşünen, ve bu şekilde davranan motosikletçilerin forumudur. Buna uymadığınızı düşünüyorsanız bir daha yazmayınız.
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
198
Ben 120 ile gidilen bir yolda 120 den aşağı gitmem diyorum bunda ne var sanane forumda olup olmamamdan sana dokunan birşeymi var ayrıca.
Sanırım senin de Sanzalize isimli üyeden fazla farkın yok. Trafik kurallarını bilmemeniz, bilseniz de tanımamanız konusunda yarışıyorsunuz.

Burası temiz ve düzgün düşünen, ve bu şekilde davranan motosikletçilerin forumudur. Buna uymadığınızı düşünüyorsanız bir daha yazmayınız.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
..her ne kadar tasvip etmesemde arkadaşımız baştan sona yaşadıklarını paylaşmış bizimle kendisine dürüstlüğünden doğallığından dolayı şahsım adına tşk ediyorum..buradaki asıl önemli olay jawa kazası olayıdır. bu arkadaşımız demekki motosikletini düzgün kullanıyorki baksanıza trafikte tutarsız seyreden kaza yapan jawa lı sürücüyü yadırgıyor eleştiriyor belliki bilinçli bir sürücü arkadaşımız..aksi halde ondaki yanlışları görüp bizlerle paylaşmazdı .. ayrıca bir çok motosiklet sitelerinin gezilerine katılmışlığım wardır,gezilerin bi tanesi hariç hiçbirinde öyle söylediğiniz gibi kurallı, bilinçli,limitlerde motosiklet kullanana rastlamadım..:!!! peki herkes hız yapmayı ,makas atmayı vs. yanlış görüyorsa burada eleştiriyorsa pekala bu gezilerde 200-250-300 km süratle giden arkadaşlarımız kimler ? bu gazcı arkadaşlar uzaydan gelmediler heralde ? forumda herkes kuralcı kesiliyor makinaya binip yola çıkınca herkes hız delisi kesiliyor herkes gerçek motor üstündeki gerçek kişiliğini , halet-i ruhiyesini,yaptığı tek tekerleri yazsın ltf. bi atasözümüz var bu konu için söylenmiş..(ele verir talkını,kendi yutar salkımı)..yada..(hocanın dediğini yap,yaptığını yapma )..vb.gibi..bu arada kaza yapan jawa sürücüsü vatandaşımızada acil şifalar dilerim..inş. bedeninde önemli bi sorunu yoktur...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
su testisi su yolunda kırılır.

Bu olayı daha öncede sizlerlepaylaştım tekrar paylaşmakta yarar görüyorum.

geçen yıl işten geri dönüyorum saat 00:30 - 01:00 arası. kırmızıda durdum bibaktım todayli bi genç cart diye sıyrıldı uzadı. sağa arabalar parketmiş tek aracın gideceği genişlikteki yolda araçları sağlaya sollaya uzadı.. todayi R6 tadında kullanıyo.. ülen dedim sağından geçtiğin bi araç sağa kırsa napacan.. neyse 2 km kadar sonra Atatürk heykelinin ordaki döner kavşakta motor bi yanda bu arkadaş bi yanda kanlar içinde yatıyor gördüm.. benden 1veya 2 dakika önce olmuş kaza millet toplanmış başına ... inanın dönüp durmadım veya ilgilenmedim .. hatta umurumda dahi olmadı.. tek sevindiğim yan kazada 2. bir şahısın yaralanmaması oldu.

gidişinden belli kaza o gün olmaz ertesi gün olmaz ama illaki bi gün olur o mantıkla gidersen ...aman 125 cc motordan başla diyenlere kapak gibi bir olay..


eğer mental olarak motoru kavrayamamışsan todaylede kendini öldürebilirsin ..


bu tiplere ben motorcu olarak bakmıyorum.. çok var bu tiplerden .. İbrede en çok kaçı gördün, vufffffffff diye giden motor alacam, motoru en çok ne kadar yatırdınız.. gibi sorularla motora yaklaşan adamı sonu ahada budur .. bu tipleri kınamamak onlara sevgiyle yaklaşmak lazım zira bu dünyada uzun kalıcı değiller :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Kardeş çok değerli başbakanımız tayyip erdoğanın sözlerini çarpıttığın için seni kınıyorum.Fakat öyle bir yolda 120 ile gitmek normaldir daha aşağsı ile sürecek olsam bisiklet kullanırım.:queen:

Böyle bir yol dediğiniz Çiğli yolunu bilmesek, yarış pisti diye yutturacaksınız bize. Arkadaşlar İzmir'de şehir içinde bu hızları otoban dışında yapmak çok tehlikeli, lütfen dikkatli olalım.
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Siz Motorun Üzerinde Kendinizi Ölümsüz Mü Sanıyonuz Anlamıom ki Nedir ? Motorda Ölüm Oranı Çok Yüksektir

bu ne sacmalık böle...kımse ölümsüz degil...motordakı olumlerın cok olmasının sebebı senın gıbı dusunenlerın,makaslama yapan,120 hızla gıden vs. çok olmasıdır..yasamak ıcın okadar cok nedenım varkı...motorun ölümü hızlandırması ancak tehlıkelı ve saygısız araba veya motor kullananlardan dolayıdır:pr:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
..her ne kadar tasvip etmesemde arkadaşımız baştan sona yaşadıklarını paylaşmış bizimle kendisine dürüstlüğünden doğallığından dolayı şahsım adına tşk ediyorum..buradaki asıl önemli olay jawa kazası olayıdır. bu arkadaşımız demekki motosikletini düzgün kullanıyorki baksanıza trafikte tutarsız seyreden kaza yapan jawa lı sürücüyü yadırgıyor eleştiriyor belliki bilinçli bir sürücü arkadaşımız..aksi halde ondaki yanlışları görüp bizlerle paylaşmazdı .. ayrıca bir çok motosiklet sitelerinin gezilerine katılmışlığım wardır,gezilerin bi tanesi hariç hiçbirinde öyle söylediğiniz gibi kurallı, bilinçli,limitlerde motosiklet kullanana rastlamadım..:!!! peki herkes hız yapmayı ,makas atmayı vs. yanlış görüyorsa burada eleştiriyorsa pekala bu gezilerde 200-250-300 km süratle giden arkadaşlarımız kimler ? bu gazcı arkadaşlar uzaydan gelmediler heralde ? forumda herkes kuralcı kesiliyor makinaya binip yola çıkınca herkes hız delisi kesiliyor herkes gerçek motor üstündeki gerçek kişiliğini , halet-i ruhiyesini,yaptığı tek tekerleri yazsın ltf. bi atasözümüz var bu konu için söylenmiş..(ele verir talkını,kendi yutar salkımı)..yada..(hocanın dediğini yap,yaptığını yapma )..vb.gibi..bu arada kaza yapan jawa sürücüsü vatandaşımızada acil şifalar dilerim..inş. bedeninde önemli bi sorunu yoktur...

BIYIKLI, olcan138 ve ben; şu ana dek beraber 1000km'den çok yol yaptık. Düz yollarda hemen her zaman (maalesef limitlerin biraz üzerinde olan) ortalama 90km/sa civarında hızlarda yol aldık. Her şerit değişiminde veya yol ayrımında düzgün biçimde sinyal verdik. Bırakın her kilometreyi, her santimetrede ve her sıcaklıkta kask-mont-eldiven-dizlik giydik. Hiç birimiz bir defa bile makas atmadık.

Kurallara uyan, uyuyor.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
..her ne kadar tasvip etmesemde arkadaşımız baştan sona yaşadıklarını paylaşmış bizimle kendisine dürüstlüğünden doğallığından dolayı şahsım adına tşk ediyorum..buradaki asıl önemli olay jawa kazası olayıdır. bu arkadaşımız demekki motosikletini düzgün kullanıyorki baksanıza trafikte tutarsız seyreden kaza yapan jawa lı sürücüyü yadırgıyor eleştiriyor belliki bilinçli bir sürücü arkadaşımız..aksi halde ondaki yanlışları görüp bizlerle paylaşmazdı .. ayrıca bir çok motosiklet sitelerinin gezilerine katılmışlığım wardır,gezilerin bi tanesi hariç hiçbirinde öyle söylediğiniz gibi kurallı, bilinçli,limitlerde motosiklet kullanana rastlamadım..:!!! peki herkes hız yapmayı ,makas atmayı vs. yanlış görüyorsa burada eleştiriyorsa pekala bu gezilerde 200-250-300 km süratle giden arkadaşlarımız kimler ? bu gazcı arkadaşlar uzaydan gelmediler heralde ? forumda herkes kuralcı kesiliyor makinaya binip yola çıkınca herkes hız delisi kesiliyor herkes gerçek motor üstündeki gerçek kişiliğini , halet-i ruhiyesini,yaptığı tek tekerleri yazsın ltf. bi atasözümüz var bu konu için söylenmiş..(ele verir talkını,kendi yutar salkımı)..yada..(hocanın dediğini yap,yaptığını yapma )..vb.gibi..bu arada kaza yapan jawa sürücüsü vatandaşımızada acil şifalar dilerim..inş. bedeninde önemli bi sorunu yoktur...

Bu yazdıklarınız spekulasyondan ibaret. Motosiklete binmeyi bilen insanlardan oluşan gruplarda, ki bu gruplara birçok örnek verilebilir, tüm kurallara uyulur. Ayrıca birçok grubun disiplini sağlamak amacıyla kendi kuralları bile olabilir. Bu tür kurallara ve disipline sahip gruplarla dolaşmadıysanız, bu sizin şanssızlığınızdan olabilir. Bu sitede senelerdir kurallara riayet etmenin gerekliliğinden ve öneminden bahsediyoruz, biliyorsunuz. Ben 41 yaşındayım, evliyim, bir çocuğum, çok şükür güzel bir yaşantım var. Motosiklet kazalarının nasıl sonuçlar doğurduğunu her gün birinci elden izlememi sağlayan bir de mesleğim var. Doğal olarak elimdeki bu imkanlar olduğu için mevcut tüm kurallara uymaya çalıştığım gibi, ayrıca kendi bazı prensiplerimi de geliştirdim. Ayrıca bahsettiğiniz gibi 200-250'lerle giden bir motosiklet topluluğu ile de birlikte olmadım.

O yüzden amacımız burada talkım verip salkımı çaktırmadan götürmek değil. Amacımız motosikleti sağlıklı kullanan, uzun ömürlü (!) arkadaşlar edinmek.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
..sölediklerin gerçek ise ne mutlu size..

BIYIKLI, olcan138 ve ben; şu ana dek beraber 1000km'den çok yol yaptık. Düz yollarda hemen her zaman (maalesef limitlerin biraz üzerinde olan) ortalama 90km/sa civarında hızlarda yol aldık. Her şerit değişiminde veya yol ayrımında düzgün biçimde sinyal verdik. Bırakın her kilometreyi, her santimetrede ve her sıcaklıkta kask-mont-eldiven-dizlik giydik. Hiç birimiz bir defa bile makas atmadık.

Kurallara uyan, uyuyor.

..sizin gibi benim gibi düşünenler trafikte motosikletle seyiredenler maalesef çok az bi grup neslimiz tükenmek üzere sanki isimlerinizi not aldım bir dahaki gezide yakınınızdayım takipçinizim.:) yanlış anlaşılmasın sakın maksadım üzüm yemek bağcuyu dövmek değil.

Bu yazdıklarınız spekulasyondan ibaret. Motosiklete binmeyi bilen insanlardan oluşan gruplarda, ki bu gruplara birçok örnek verilebilir, tüm kurallara uyulur. Ayrıca birçok grubun disiplini sağlamak amacıyla kendi kuralları bile olabilir. Bu tür kurallara ve disipline sahip gruplarla dolaşmadıysanız, bu sizin şanssızlığınızdan olabilir. Bu sitede senelerdir kurallara riayet etmenin gerekliliğinden ve öneminden bahsediyoruz, biliyorsunuz. Ben 41 yaşındayım, evliyim, bir çocuğum, çok şükür güzel bir yaşantım var. Motosiklet kazalarının nasıl sonuçlar doğurduğunu her gün birinci elden izlememi sağlayan bir de mesleğim var. Doğal olarak elimdeki bu imkanlar olduğu için mevcut tüm kurallara uymaya çalıştığım gibi, ayrıca kendi bazı prensiplerimi de geliştirdim. Ayrıca bahsettiğiniz gibi 200-250'lerle giden bir motosiklet topluluğu ile de birlikte olmadım.

O yüzden amacımız burada talkım verip salkımı çaktırmadan götürmek değil. Amacımız motosikleti sağlıklı kullanan, uzun ömürlü (!) arkadaşlar edinmek.

..RİGEL hocam 35 yaşıma kadar kesin bilmediğim hiçbir konuda spekülasyon falan yapmadım hayatta da işim olmaz yapmam..takıldığım noktada zaten bu tür faydalı bilgilerin sadece forumlar arasına sıkışıp kalmış olması kurallara azami dikkat eden motosiklet ve araba sürücüsü birisi olarak sadece grup sürüşlerinde değil solo sürüşlerdede herkesin mutlaka kendi can emniyeti açısından muhakkak kurallara uyması gerektiği kanaatindeyim..kuralsızlık konusunda çok fazla örnek gösterebilirim burada sizlere o zamanda kendimi gammazcı gibi hissedebilirim ki gammazı yada çamur atmayı vs. sevmem eğer benim söylediklerime karşı şüpheleriniz varsa ki olabilir ,size hangi gezilerde sürat limitlerinin nasıl aşıldığını bunun hangi gezilerde yapıldığını,kimler tarafından yapıldığını şahitli olarak özelden söylerim .hiç istemediğim halde !! ltf. bana önyargılı yaklaşımda bulunmayınız,ben sizin tercihlerinize,tarzınıza,teorilerinize saygı duymak üzereyim.. ZİRA sizin böyle kuralsız limitsiz bir motosiklet grubu içinde hiç seyahat etmemiş olmanızı hayretle karşılıyorum adınızada seviniyorum ayrıca gerçekten çok şanslıymıssınız. size kazasız belasız hayırlı uzun ömürler dilerim, hatta nezdinizde tüm bilinçli oto-moto sürücülerine dilerim..:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst