Kötü Bir oLay

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
AsphaltKowboy kardeşim,
Afedersin ben biraz sert yazmışım. Bunun için kusura bakma. Çünkü bu konuyu açan kardeşimiz gibi kuralları açıkça ihlal ettiğini söyleyen motorcuların yazılarını okuduğumda gözüm hiçbir şey görmüyor. İnatla yanlışlarını savunmaları hepimizi kızdırıyor.

Ayrıca kuralsız grupların ben de farkındayım. Onlara bulaşmamaya çalışıyorum. Ama izlediğim şu ki, bu insanların sayısı azalıyor. Kurallara giderek daha fazla alışıyoruz. Bundan 3 sene önce motorların üstünde kasklı insan göremezdiniz. Bugünlerde ben dizlikli, eldivenli, kaskını montunu giymiş gençleri görünce seviniyorum, gülümsüyorum, moralim düzeliyor. Yollarda deli gibi gidenler de azaldı gibi, ne dersin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst