- Katılım
- 24 Şub 2009
- Mesajlar
- 2,319
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar başlıktanda anlaşılacağı gibi termal içlik var bunu çıkardık havalandırma deliklerinide açtık ama bence çok sıcak havalarda bunun içinde pişmezmiyiz ne eğilip nede doğrulabiliyoruz en azından hareketlerimiz kısıtlanıyor pikniğe yada geziye gidince sabahtan akşama kadar bu elbiseylemi geziyorsunuz yoksa hafif bir kıyafet.......bu işin inceliklerini ve deneyimlerinizi yazın da zahmet çekmeden bu işi öğrenelim