Korumaların Faydaları Part II

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Denizcilerin kaptanı deryası,okyanuslar fatihi muzafferim aman derim,dikkat et kendine daha inegöl küfteleri,kaşarlı mantar,fasulye-pilav sözün var bana dur hele bi yol:cyclopsan
sevgili kardeşim şaka bir yana çok geçmiş olsun,allah bağışladı seni bizlere,iyiki arkadaki trafik durmuş,bu arada unutma hepimizin vede özellikle eylemin duaları kurtarmıştır seni emin ol.Ben şahsen her sabah evden çıkarken tanrıdan beni ve benim gibi motor üstünde olanları korumasını dilemeden yola çıkmıyorum.Biran önce aramıza dönmeni dilerim kardeşim:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Olm Muzo abim biliyo açıktan almasını, yaşın kadar motora binmiş o bi kerem :queen::queen::queen:

muzaffer abiyi az çok tanıyorum Pınar hanım:queen:
Marv kardeşim teşekkürler. Ama sen bir göründün sonra kayboldun, ne zaman gurup gezilerinde göreceğiz seni? eeii:silent: Sen de çok dikkat et, kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:

muzaffer abi ben her zaman hazırım gezilere ki sizinle gezmek çok isterim.bi mesaj atın ben damlarım.:)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
büyük geçmiş olsun.... ne kadar kurallara uyup, dikkat etsenizde demek ki kazalardan bazen kaçılamıyor, sizi buluyor..

bir başka dikkatli olmak kadar önemli hususta kazada en az zararı almak.. neyseki yuvarlanıp kendinizi sakınabilmişsiniz...

tekrar tekrar geçmiş olsun... :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayy vayy...abi hep abonee olduğum konular linklerinde fink attığımdan yeni farkettim...üzüldüm valla...Allah korusun..galiba yarın sabah biraz sızıların artar...abi ölmekten değilde düşmekten korkuyorum...birde vücuut aüırlığım fazla olduğu için kontroslzü bir düşüşün bende açacağı hasarları düşünemiyorum bile...ama şansa yaşıyoruz bunu bilmek gerek...Cumartesi akşamı eve dönüşte köprüde Fıestanın biri bir hareket yaptı büyük makineyle scooterla size yapılsa yok valla kaçamaz çarpıp yere düşerdini z90-100 km hızla...valla şaka gibi...soğukkanlı olmakda hep fayda var...Allah seni bize bağışladı artık...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok geçmiş olsun,Allah tekrarlarından korusun :cat:
Ucuz atlatmışsınız ve güzel bir anlatımla bundan başkalarının da ders çıkarmasını sağlamışsınız:wiinkk:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Muzocum, naptın sen öyle. Gerçekten çok üzüldüm. Ne kadar sevimlide anlatsan aslında çok ciddi birşey olduğunu anlıyorum. Allah beterinden korumuş. Bende artık tamamen motorla gidip geliyorum iş-ev arası. Risk faktörü dahada artıyor biliyorum ama trafik katlanılmaz boyutta. Yapılacak şey ekstra dikkat ve düşük hız. Ben o koca enduro tekerlerle bile 90-100'e çıkmıyorum, aman diyim. Sen bize lazımsın.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
abicim çok çok geçmiş olsun.ciddi bişey olmamasına sevindim.sevindiğim bişey daha eylem ablanın yanında olmaması.
birde öyle güzel anlatmışsınki tam ağlasammı,gülsemmi olayı yani:wiinkk:
Allahtan eylem ablacımda hemşire.o bakar şimdi sana 1 haftaya turp gibi olursun.tekrar geçmiş olsun abicim sevgiler,saygılar:rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Kardeş çok geçmiş olsun. Anlattığınız kadarı ile işi ucuz atlatmışsınız. Okurken züntü ve sevinci bir arada yaşadım. Dileğim son olması. Fakat yinede çok dikkatlı olmak şart. Tecrübenin sınırı yok. Her gün geçtiğiniz yol olmasına rağmen sizi affetmedi. Tekrar geçmiş olsun dileklerimle.:rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
vayy vayy...abi hep abonee olduğum konular linklerinde fink attığımdan yeni farkettim...üzüldüm valla...Allah korusun..galiba yarın sabah biraz sızıların artar...abi ölmekten değilde düşmekten korkuyorum...birde vücuut aüırlığım fazla olduğu için kontroslzü bir düşüşün bende açacağı hasarları düşünemiyorum bile...ama şansa yaşıyoruz bunu bilmek gerek...Cumartesi akşamı eve dönüşte köprüde Fıestanın biri bir hareket yaptı büyük makineyle scooterla size yapılsa yok valla kaçamaz çarpıp yere düşerdini z90-100 km hızla...valla şaka gibi...soğukkanlı olmakda hep fayda var...Allah seni bize bağışladı artık...

Handeros'um teşekkür ederim dileklerine. Arabaların yaptıklarına zaten bir şey demeye luzum yok, hepimizin başındalar:rendeer:

çok geçmiş olsun.. :rendeer:

Sağolasın Bathu, herkes çok dikkatli olsun:cat:

Çok geçmiş olsun,Allah tekrarlarından korusun :cat:
Ucuz atlatmışsınız ve güzel bir anlatımla bundan başkalarının da ders çıkarmasını sağlamışsınız:wiinkk:

Forrap arkadaş, teşekkürler ederim, ders çıkarılırsa ben de mutlu olurum:cat:

Muzaffer abi çok geçmiş olsun... Allah beterinden korusun...

ertech arkadaş, teşekkürler. amman dikkat diyorum

Muzocum, naptın sen öyle. Gerçekten çok üzüldüm. Ne kadar sevimlide anlatsan aslında çok ciddi birşey olduğunu anlıyorum. Allah beterinden korumuş. Bende artık tamamen motorla gidip geliyorum iş-ev arası. Risk faktörü dahada artıyor biliyorum ama trafik katlanılmaz boyutta. Yapılacak şey ekstra dikkat ve düşük hız. Ben o koca enduro tekerlerle bile 90-100'e çıkmıyorum, aman diyim. Sen bize lazımsın.

Kaiser kardeşim, dediğin gibi, şaka yolluda olsa ciddi bir iş düşmek veya kaza. Atlattık diyelim. Bu havalarda artık ben de senin dediğin gibi minimum sürate indim, sonuçta yine trafik derdi çekmeden hemen hemen aynı zamanda işimizde oluyoruz. Sana da kazasız belasız sürüşler:cat:

abicim çok çok geçmiş olsun.ciddi bişey olmamasına sevindim.sevindiğim bişey daha eylem ablanın yanında olmaması.
birde öyle güzel anlatmışsınki tam ağlasammı,gülsemmi olayı yani:wiinkk:
Allahtan eylem ablacımda hemşire.o bakar şimdi sana 1 haftaya turp gibi olursun.tekrar geçmiş olsun abicim sevgiler,saygılar:rendeer:

Özrace kardeşim, Allah hiçbirimizi ağlatmasın. denizcieylem terapilere başladı hemen, ağrılarım azaldı bile:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Abi çok geçmiş olsun :rendeer:
Ben çıkaracağım nasihatı çıkarttım :)
Allah Kimseye Kaza Bela Yüzü Göstermesin :cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Kardeş çok geçmiş olsun. Anlattığınız kadarı ile işi ucuz atlatmışsınız. Okurken züntü ve sevinci bir arada yaşadım. Dileğim son olması. Fakat yinede çok dikkatlı olmak şart. Tecrübenin sınırı yok. Her gün geçtiğiniz yol olmasına rağmen sizi affetmedi. Tekrar geçmiş olsun dileklerimle.:rendeer:

Teşekkürler arkadaş, dediğin gibi tecrübe dipsiz kuyu, aman risklerimizi azaltalım, kimse keyfini kaçıracak bir aksiliğe rastlamasın:cat::cat:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Abi bu sözün beni çok etkiledi... :pale:
Benim hemen gidip tulumuna tavla oynamam şart:queen::queen::queen::queen::queen:

Bidaha buluşma yapalım :queen: oynarız pınar abla :queen:
Ama ben acemiyim daha yeni öğrendim :p
Yendiğim kişiler acemi şansı diyip duruyolar, bilmem belki senide yenerim :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Muzaffer abi geçmiş olsun.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bidaha buluşma yapalım :queen: oynarız pınar abla :queen:
Ama ben acemiyim daha yeni öğrendim :p
Yendiğim kişiler acemi şansı diyip duruyolar, bilmem belki senide yenerim :queen:

Vallaaa ne acemi şansları ne ustalar beni deviremiyo ama senle tulumuna bi tavla atarım sevabına.. Yen tulum senin olsun ama yenemezsen alırım tulumu haberin ola :queen::queen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
muzaffer abi cok geçmiş olsun....walla yagmurlu hava ve motosiklet...bunların yanına 3. olmam herhalde...3 ü bi arada cok tehlikeli olur...en iyisi tatlı su motorcusu olmam ama susuz ortamlarda .....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst