Koruma

Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Epey Okudum. Dizlik Alacağım.
Kask,Mont,Eldiven, Bot Olmazsa olmazım. Ama Dizlikte almak istiyorum

http://www.ebay.com/itm/111106964346?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

$T2eC16h,!)!E9s2fDwrYBRyqG5)ndQ~~60_3.JPG


almak istiyorum. Görüşleriniz benim için önemli
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
mafsallı dizlikler iyidir.... belki biraz terletir günlük kullanımda takıp çıkarmak can sıkabilir çevrede dalga geçen de olabilir ama korumadan taviz vermemek gerekir 3500 km dir kullanıyorum bu "şeytan arabasını" 6-7 kez düştüm 1 dizlik çöpe gitti bu sürede ama memnunum dizlikler olmasaydı diz kapaklarımı elime verirlerdi kesinlikle...
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Rider denim, mekaniksel etkilerden koruyacağını düşünmüyor, sürtünme ve dolayısıyla yüksek ısıdan koruyacağını düşünüyorum.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
fiyat gayet makul free shipping de çok geç gelir benden tavsiye bunu almanız

http://www.gungormotor.com/Mafsalli-Dizlik,PR-1179.html
http://www.motosikletim.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productid=99913

dizlik bence bel altındaki en önemli koruyucu diz kapağı çok çok önemli ve düşünce ilk değen yerlerden birisi
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
ve hatta Aramid-alyaf kumaş fiyatında anlaşırsam kendim yaptıracağım jean i

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

El Bilek Kol İçin Korumalar Yokmu Acaba :pale:
BodyArmor lar var ama bilek için eldivenler mevcut (tam korumalu konçu uzun.)
 
Katılım
17 Ağu 2010
Mesajlar
252
ve hatta Aramid-alyaf kumaş fiyatında anlaşırsam kendim yaptıracağım jean i

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------


BodyArmor lar var ama bilek için eldivenler mevcut (tam korumalu konçu uzun.)

Tam Koruma Sağlıyolarmı Peki 2 hafta önce ufak bi kaza yaşadım 3 yıldır motor sürüyorum ilk kez başıma geldi korumaya önem verilmesi gerektiğini yeni anladım allaha sukur bi kaç sıyrık vardı kapandı ama bileğim hala ağrıyor düşmeden dolayı kırık çıkık vs yok allaha sukur galiba biraz daha zaman gerekiyor geçmesi için. En Kısa Sürede Tam Koruma Alacağımm Koruma Çok Önemli.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
esnek olan birşey "mekanik etkiyi" azaltır ancak engelleyemez.
yani 80 ile giderken düşerseniz eldiven sadece sıyrılmaları engelleyebilir. elinizin üstüne düşerseniz kırık kaçınılmazdır.
 
Katılım
17 Ağu 2010
Mesajlar
252
esnek olan birşey "mekanik etkiyi" azaltır ancak engelleyemez.
yani 80 ile giderken düşerseniz eldiven sadece sıyrılmaları engelleyebilir. elinizin üstüne düşerseniz kırık kaçınılmazdır.

Anladım Peki Motorsiklet Montlarıdamı Sadece Sıyrıkları Önlüyo başka koruma saglamıyor ?
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
bu plastik dizlikler yerde sürüklenirken pek yavaşlatmıyor. en akilane olanı yazlık veya kışlık pantolon dur.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
bu dizliklerin aynısını bende resmine aldanıp aldım ama hiç göründüğü gibi kalıplı ve sağlam durmuyor aldığımdan beri de bir kez dahi takmadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst