- Katılım
- 9 Eki 2007
- Mesajlar
- 369
- Motosikleti
- 1050XT
- Konu Yazar
- #1
Epey Okudum. Dizlik Alacağım.
Kask,Mont,Eldiven, Bot Olmazsa olmazım. Ama Dizlikte almak istiyorum
http://www.ebay.com/itm/111106964346?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
almak istiyorum. Görüşleriniz benim için önemli
Kask,Mont,Eldiven, Bot Olmazsa olmazım. Ama Dizlikte almak istiyorum
http://www.ebay.com/itm/111106964346?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
almak istiyorum. Görüşleriniz benim için önemli