Koruma ne kadar faydali???

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
belki korumasiz olarak motora binen arkadaslar varsa faydasi oluuuuur....cooook gorduuuum imaj pesinde kasksiz korumasiz motora binenleri....en iyi imajjjj bence taninmamaktir:queen::queen::queen:
faydasi tartisilirmi bilmem ama tehlikeyi en aza indirmek bizim elimizde
motorcycle-man.jpg

kaski motorundan pahalidir ama adam kendini koruoooo tabeee bence
motorcycle.jpg


bu abilerimde klasik bir tur sapik diecem donup bakmiyacak bi erkek tanimiorum:p:p:p
bu abilerim kaza yapsa hata kimde olurrr sifir koruma

Motorcycle-accident-to-happen.jpg
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
104
kamyon yükü para döküp koruma satın alan şahıs, eğer ki güvenlik endişelerinin büyük bir çoğunluğunu sürüş yeteneklerinden ziyade korumalarıyla bertaraf etmek istiyorsa , yada ister istemez motor üzerindeyken kendini geliştireceğine korumalarını geliştirmeye odaklanıyorsa yandığının resmidir.Durum buysa, koruma pek de yararlı değildir.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
kamyon yükü para döküp koruma satın alan şahıs, eğer ki güvenlik endişelerinin büyük bir çoğunluğunu sürüş yeteneklerinden ziyade korumalarıyla bertaraf etmek istiyorsa , yada ister istemez motor üzerindeyken kendini geliştireceğine korumalarını geliştirmeye odaklanıyorsa yandığının resmidir.Durum buysa, koruma pek de yararlı değildir.

benn sana katilmiorum simdi surus yetenekleri cok iyi diye kaza onun basina gelmeyecek die bir kaidemi var:p:p:p

kisinin istedigi kadar surus yetenegi iyi olsun bence korumasiz olmazzz:bounce::bounce::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst