Öncelikle kornanın arka tarafında bir vida vardır; bu vida sesin tiz veya bas olmasını ve desibelini etkiler. Bu vidayı sıkıp gevşeterek bir deneme yap, yine seni tatmin etmezse yeni korna arayışına gir derim.
Stebel marka Mercedes kornası işinizi görür bence, 10 TL civarı, voltaj olarak da aküye zararı yoktur. Ama sesi kalın değil, yine "düt" şeklindedir.