Korlas ‘dan Suzuki motor alırken benim durumuma düşmeyin..

Satıcılara güveniniz nedir?


  • Kullanılan toplam oy
    82
  • Anket kapatılmış .
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Yine buna benzer bir durum....

Bir arkadaşım,yeni aldığı motosikletini yetkili servise bırakıyor ertesi gün servisten arıyorlar ve motosikletinin kaza yaptığını söylüyorlar,yerine yeni motosiklet verileceğinden bahsediyorlar.

Yeni motosikleti almaya gittiğinde,..........YTL ödemeniz gerek diye, bir cevap aldığında kabul etmedi ve kanuni yollara başvurdu,

sonuç mu ? 1.5 yıl süren dava sonucunda 2008 model motosikletine kavuştu.

Kimse X firma iyi Y firma kötü demesin,hangi firma olursa olsun etik olmak zorunda,dürüst çalışmak zorunda.bazı şeyleri konuşurken tamam dedikten sonra, parayı alınca yan çizmemeli...kanuni yoldan hakkımızı aradığımız sürece ve haklılığımız kanıtlandığı sürece ticari firmalar faaliyetlerini ve durumlarını tekrardan gözden geçirmek zorundadır.

Müşteri her zaman haklıdır,müşteri memnuniyeti ön planda olduğu sürece(Feyizoğlu gibi) şirket ve firmalarda kazanacaklardır....
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
konu hakkında firmaya bir mail atılmış. hem siz üyelerimizin hemde zor durumda kala arkadaşımızın aydınlatlması rica edilmiştir.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
arkadasım sen en iyisi elınde bır kanıt varsa 2007 model geldıgıne dahıl yada fıyatla ılgılı bısıler varsa buraya resmını cek koy ondan sonra daha ıyı anlasılır sorun.

Elimde kanıt olmadan konuşmam tabiki daha önceki yazılarımıda okuduysanız algılarsınız laf olsun diye hiç kimseye söz söylenmez. Sizde bilirisniz ki interneteki ilan,ödeme,fatura bunların hepsi birer belgedir. Ayrıca başka belgelerde var ama yukarıda belirtiğim belgeler yetmezmi sizce....

konu hakkında firmaya bir mail atılmış. hem siz üyelerimizin hemde zor durumda kala arkadaşımızın aydınlatlması rica edilmiştir.

EVET BENDE ÇOK MERAK EDİYORUM CEVABI... TABİKİ diğer arkadaşlarda merak ediyordur. Sizi bu girişimizden dolayı tebrik ediyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
dün aynı olay bizim başımıza geldi. arkadasıma Ankradan ybr 125 aldık. parasını yatırdık. 2009 model dedıler. motor u 1 hafta geç teslim ettiler ve 2008 model çıktı. yaptıkları açıklamada saçma sapan. 2009 ile 8 arasında hiç fark yokmuş. verdiğimiz fazla para onlara kaldı. yatacak yerleri yok
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
dün aynı olay bizim başımıza geldi. arkadasıma Ankradan ybr 125 aldık. parasını yatırdık. 2009 model dedıler. motor u 1 hafta geç teslim ettiler ve 2008 model çıktı. yaptıkları açıklamada saçma sapan. 2009 ile 8 arasında hiç fark yokmuş. verdiğimiz fazla para onlara kaldı. yatacak yerleri yok

bu konuda konuya hakim birçok kişiye danıştım tuketici derneklerine felan elinde belge varsa gecikmeden müracat etsin arkadaşın 2009 modele çevirmek zorundalar. Ama sözle dendiyse bilemiyorum...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
bu konuda konuya hakim birçok kişiye danıştım tuketici derneklerine felan elinde belge varsa gecikmeden müracat etsin arkadaşın 2009 modele çevirmek zorundalar. Ama sözle dendiyse bilemiyorum...
sözle dendi, yani herhangi bir belge yok. bizde söz senettir bunlarda farklı demekki. geçmiş ola artık. sanada kolay gelsin ama bırakma peşini
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bence hiç affetmeyin. Motosikleti de kullanmadan davaya devam. Böyle şeytanlık yapanlara meydanı boş birakmamak en doğrusu.Gecikmeli de olsa Türkiye'de onlara cevap verecek yasaların var olduğunu bilsinler..
Ayrıca bu konuyu bizlerle paylaşam duyarlılığını gösterdiğiniz için de teşekkürler.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
bu sadece motorsiklet için değil aldığımız herşeyde faturasını ve garanti belgelerini saklayalım...bunlar elimizzde olmadan asla kimseye bişi yapamayız hakkımızı arayamayız
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
Bence hiç affetmeyin. Motosikleti de kullanmadan davaya devam. Böyle şeytanlık yapanlara meydanı boş birakmamak en doğrusu.Gecikmeli de olsa Türkiye'de onlara cevap verecek yasaların var olduğunu bilsinler..
Ayrıca bu konuyu bizlerle paylaşam duyarlılığını gösterdiğiniz için de teşekkürler.

Bende sizlere teşekkür ederim. Sonucuda sizlerle paylaşacağım...
 
Katılım
14 Eyl 2007
Mesajlar
60
siz korlas ı iyi tanımamıssınız arkadaslar mağduru çoktur , esnaf değillerdir dikkat edin
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
Türkiye'de en çok sömürülen tüketici gruplarının başında kesinlikle motosiklet kullanıcıları geliyor ne yazık ki trafikte de diğer araçların en az saygı duyduğu grup yine bizleriz.
Sikayetvar.com da korlas hakkında sadece iki şikayet var düşündürücü olan orada dahi bir firma yetkilisinin şikayetlere cevap verme nezaketini göstermemiş olması.
http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=korlas&loc=ara&s22.x=21&s22.y=10
 

h2o

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
145
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani arkadaşlar hemen yangına körükle gidiyosunuz böyle görmeden etmeden korlas hakkında hemen yanlış cevaplar yazmayın ben ve erkek arkadaşım ve diğer motorcu arkadaşlarım yıllardır korlas ankara bayisinden alışveriş yaparız ve bugüne kadar ne aldığımız kıyafetlerde ne parçalarda nede motorda böyle bir sorunla karşılaştık ve aldığımız ürün fiyatlarındada bize çok yardımcı oldular sadece 2 kişi alışveriş yapmadık birçok arkadaşımız oradan alışveriş yapıyor hatta diğer şehirlerde yedek parça bulamayan arkadaşlara bile oradan ürün gönderdik kimse şikayetçi olmadı kusura bakmayın ama bunu çözebilirdiniz onlarda kaskafa ddeğilya sizin sorununuzu anlamayacak kadar kimse yaptığı işin kötü anılmasını istemez değilmi....

uzaktn davulun sesi hoş gelir elbise almakta ne varki ne sorun yaşanır işportadanda alsan bişi yaşamazsın sorun makinada 2008 yerine 2007 bu çok oluo motor dünyasında fiyatını aynı tutuolar çok yanlış 2007 ucuz satmaları lazım çakal bunlar çagalll
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
Türkiye'de en çok sömürülen tüketici gruplarının başında kesinlikle motosiklet kullanıcıları geliyor ne yazık ki trafikte de diğer araçların en az saygı duyduğu grup yine bizleriz.
Sikayetvar.com da korlas hakkında sadece iki şikayet var düşündürücü olan orada dahi bir firma yetkilisinin şikayetlere cevap verme nezaketini göstermemiş olması.
http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=korlas&loc=ara&s22.x=21&s22.y=10

bende şikayetimvar.com'a yazmayı düşündüm ama şikayetçi arkadaşın birine ne zamandır peşinatını ödemedikleri için cevap bile yazılmamış dikkatimi çekti. O nedenle gereksiz gördüm..

siz korlas ı iyi tanımamıssınız arkadaslar mağduru çoktur , esnaf değillerdir dikkat edin

Bu nedenledir ki başımıza gelenleri paylaşalım. Daha sonrada alışveriş ederken dikkat edelim ve ederkende hakkımızı nasıl aramamız gerektiğini öğrenelim derim..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
konu hakkında firmaya bir mail atılmış. hem siz üyelerimizin hemde zor durumda kala arkadaşımızın aydınlatlması rica edilmiştir.

19.9.08 yazmış olduğunuz emaile KAÇ GÜN OLDU HALAA CEVAP YAZAMADILARMI YOKSA YAZMADILARMI?
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
Ankete katılan arkadaşlara teşekkür ederim. Ama çok üzücü olanda ,satıcılara olan güvenin görüldüğü gibi büyük oranda yok olmuş olması.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Korlasa bayramdan önce attığım mesaj hala cevaplanmadı.. Cevap haklarını ya kullanmak istemediler yada resmi sitelerinin maillerini takip etmiyorlar. Üyelere duyurulur ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst