- Katılım
- 12 Şub 2006
- Mesajlar
- 207
Yine buna benzer bir durum....
Bir arkadaşım,yeni aldığı motosikletini yetkili servise bırakıyor ertesi gün servisten arıyorlar ve motosikletinin kaza yaptığını söylüyorlar,yerine yeni motosiklet verileceğinden bahsediyorlar.
Yeni motosikleti almaya gittiğinde,..........YTL ödemeniz gerek diye, bir cevap aldığında kabul etmedi ve kanuni yollara başvurdu,
sonuç mu ? 1.5 yıl süren dava sonucunda 2008 model motosikletine kavuştu.
Kimse X firma iyi Y firma kötü demesin,hangi firma olursa olsun etik olmak zorunda,dürüst çalışmak zorunda.bazı şeyleri konuşurken tamam dedikten sonra, parayı alınca yan çizmemeli...kanuni yoldan hakkımızı aradığımız sürece ve haklılığımız kanıtlandığı sürece ticari firmalar faaliyetlerini ve durumlarını tekrardan gözden geçirmek zorundadır.
Müşteri her zaman haklıdır,müşteri memnuniyeti ön planda olduğu sürece(Feyizoğlu gibi) şirket ve firmalarda kazanacaklardır....
Bir arkadaşım,yeni aldığı motosikletini yetkili servise bırakıyor ertesi gün servisten arıyorlar ve motosikletinin kaza yaptığını söylüyorlar,yerine yeni motosiklet verileceğinden bahsediyorlar.
Yeni motosikleti almaya gittiğinde,..........YTL ödemeniz gerek diye, bir cevap aldığında kabul etmedi ve kanuni yollara başvurdu,
sonuç mu ? 1.5 yıl süren dava sonucunda 2008 model motosikletine kavuştu.
Kimse X firma iyi Y firma kötü demesin,hangi firma olursa olsun etik olmak zorunda,dürüst çalışmak zorunda.bazı şeyleri konuşurken tamam dedikten sonra, parayı alınca yan çizmemeli...kanuni yoldan hakkımızı aradığımız sürece ve haklılığımız kanıtlandığı sürece ticari firmalar faaliyetlerini ve durumlarını tekrardan gözden geçirmek zorundadır.
Müşteri her zaman haklıdır,müşteri memnuniyeti ön planda olduğu sürece(Feyizoğlu gibi) şirket ve firmalarda kazanacaklardır....