Korlas ‘dan Suzuki motor alırken benim durumuma düşmeyin..

Satıcılara güveniniz nedir?


  • Kullanılan toplam oy
    82
  • Anket kapatılmış .
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
..faturayı olması gerekenden düşük bedelden gösterdiği için eminim ki maliye olayın peşine düşecek yüklü bir ceza kesecektir malum kişilere... ayrıca bu firma tüketiciye ayıplı mal satarak (eksik parça )aldatmak gibi bi hususda var ki arkadaşımız bundan dolayıda tazminat davası açma ve büyük oranda davayı kazanma hakkına şansına :cat:sahiptir..
 
Katılım
27 Nis 2005
Mesajlar
64
Sanırım parayı banka ile yolladın, ozaman elinde kanıtın var, maliyeye mutlaka şikayet et. Alt model yollayıp senin vebali almışlar üstelik Vergi kaçırmak 70 milyonun vebali...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
daha önce bir üyemiz burada bir şirket hakkında yazdığı mesaj yüzünden mahkemelik oldu .. hatta bu üyemiz mesajının kaldırılması için bize mail attı .. kaldırdık .. mahkeme sonucunu bilmiyorum..

barış haklı burada..zaman zaman bu tür şeyler olabiliyor.firmalar hakkında yazılanlar delil olabiliyor.
bazı genç arkadaşlar bu konudan haberdar olmadığı için suç işlediğininde farkında olmayabiliyor.
onun için yorum yaparken firmalar hakkında aşağılayıcı, lekeleyici uslupte olmamasına dikkat edilmeli..

bir arkadaşımın başına buna benzer bir durum gelmiş.
maili aşağıdaki gibidir.



merhaba

16.06.2008 tarihinde TEKNOSA' dan bir elektronik cihaz aldım. Cihazı eve
getiren kargo şirketi, açan ve montajını yapan ilgili
servisi.
Cihaz üzerinde bulunan çizikleri ve eksik çıkan ayağı ilgili servis
kendisi tespit edip, servis formuna da yazmıştır. Ben bunu
TEKNOSA' ya bildirdiğimde çizikleri kapatalım gibi
saçma bir cevap aldım. Eksik ayaktan sa ses çıkmadı. Ben para vererek askı
aparatı almasaydım, cihazı nereme koyacaktım.

Bu olayı protesto etmek için arabama yazı asarak bir hafta dolaştım.
İlgili kuruluştan sorumluluk gereği bir özür ve ilgi
beklerken noter tastikli bir mektub aldım.

örnektede görüldüğü gibi aleyhte yapılan davranışların karşı taraf açısındanda yasal yollarla hakkı bulunmaktadır.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
..yukarıda KALDERA adlı arkadaşımız bir ihtarname örneği vermiş fakat şunuda unutmamak lazım ki mevcut tüketici yasalarımız çoğu zaman tüketiciler lehine sonuçlanıyor teknosa avukatları klasik göz korkutma takdikleriyle şikayetçi kişiyi yıldırma ,şikayetinden vazgeçirme vs. gi,bi ucuz numaralara kalkışmışlar eğer ki bu arkadaşımız işi bilen bi avukata müracaat ederse o avukat haksız firmaya öyle bir dava açar ki firma yetkililerini ve avukatlarını pişman eder yeter ki insan uğraşmak istesin hakkını arasın..saygılar..:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"hcoskun",İlk mesajda eksik ve hasarlı olan parçaların Korlas'la ticari ilişkisi olan bir bayi tarafında tamamlandığını yazmışsın.Senin ifadene göre işi olmamasına rağmen sırf sana yardım amacıyla yapılmış olan bir işlem zaten o bayinin birinci sorumluluğu.Çünkü mümessili olduğu kuruluşun tüm sorumluluğuna kanun önünde sahiptir.Nitekim sorumluluğunun bilincinde haraket etmiş bulunuyor.Buradaki tek haksız uygulama 2008 model motorun 8990ytl'ye verdikleri ilana rağmen sana 2007 model olarak gönderip aynı parayı almış olmalarıdır.7000ytl'lik fatura yollamarı başka bir problem.Bence o ilanın printscreen'ini alıp dosya halinde saklaman gerekiyor.Çünkü satıcıya ait olan tek taahhütname o ilandır.Satıcı gerektiğinde kampanyaya dahil ürünlerin teknik ve ve satış şartlarını değiştirme hakkını kendine saklı tutar.Bu hukuki bir problem.Asıl problem bu olay gerçekleşmişse ahlaki bir problemdir.Ve de tüm müşterileri ilgilendirdiği için davanın sonuna kadar bizleri bilgilendirmen gerekir.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
hakkınızı yasal olarak aramaya başladınızmı nasıl başladınız bununlada bilgi verirseniz iyi olur bilgimiz olur ?

Birkaç avukat ve tuketici derneklerine danıştıktan sonra avukatın birine verdim o gereğini yapıyor demekle yetiniyorum.. sonucu tabiki tekrar sizlerle paylaşacağım.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Valla vbana garanti belgemi vermek istemediler..
Korlas denilince bin kere düşünürüm
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
yarın konu ile ilgili korlasa bir mail atıp cevap talep edecem bakalım ne diyecekler.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
Diger yandan da bazı arkadaşlar benim haklı olduğum bazı arkadaşlarda tek taraflı konuyu ele alınmamalıdır demekte. hepside bu konularda haklı. bazı arkadaşlarda yardımcı olmaya çalışmakta. tabiki bende elimdeki kanıtlarla konuşuyorum. yeri ve zamanı geldiğnde bunlarda açığa çıkacaktır. Hiç bir firmayı yok yere karalamak bir esnaf olarak anlayışım dışındadır. Bu durumda korlası aşağılayıcı yada zor duramda bıracak çümle kullandığımı sanmıyorum. Sadece korlasla yaptığım alışveriş sonrasında başıma gelenleri sade bir şekilde anlattım sizlere. bu başlığı açmadan sorunu çözmek adına çok görüşmeler yaptım. korlas , koroni ve ayrıca suzuki motorla da ama Sorunum çözülmediği için burda sizinle paylaştım.

yarın konu ile ilgili korlasa bir ail aıp cevap talep edecem bakalım ne diyecekler.

bu konuyu kimlerle konuştuğumu tek tek notunu aldım.. siz oranında ne cevap vereceğini bir bakın. bu arada sahibinden.com da ilanları düzelmiş olarak hala var..

yani arkadaşlar hemen yangına körükle gidiyosunuz böyle görmeden etmeden korlas hakkında hemen yanlış cevaplar yazmayın ben ve erkek arkadaşım ve diğer motorcu arkadaşlarım yıllardır korlas ankara bayisinden alışveriş yaparız ve bugüne kadar ne aldığımız kıyafetlerde ne parçalarda nede motorda böyle bir sorunla karşılaştık ve aldığımız ürün fiyatlarındada bize çok yardımcı oldular sadece 2 kişi alışveriş yapmadık birçok arkadaşımız oradan alışveriş yapıyor hatta diğer şehirlerde yedek parça bulamayan arkadaşlara bile oradan ürün gönderdik kimse şikayetçi olmadı kusura bakmayın ama bunu çözebilirdiniz onlarda kaskafa ddeğilya sizin sorununuzu anlamayacak kadar kimse yaptığı işin kötü anılmasını istemez değilmi....

Ne kadar şanlısınız sorunla karşılaşmadığınız için. Ama ben karşılartım ve ayrıca ankara korlastan bahsetmedim. Bu konuyu buraya taşımadan önce korlasla düzeltilmesi açısından çok görüştüm. önce haklısınız dediler sonrada olamıyor dediler. Sekreker arkadaş bile alo dediğim zaman sesimden beni tanımaya başlamıştı... DÜŞÜNÜN NE kadar çok aradığımı

"hcoskun",İlk mesajda eksik ve hasarlı olan parçaların Korlas'la ticari ilişkisi olan bir bayi tarafında tamamlandığını yazmışsın.Senin ifadene göre işi olmamasına rağmen sırf sana yardım amacıyla yapılmış olan bir işlem zaten o bayinin birinci sorumluluğu.Çünkü mümessili olduğu kuruluşun tüm sorumluluğuna kanun önünde sahiptir.Nitekim sorumluluğunun bilincinde haraket etmiş bulunuyor.Buradaki tek haksız uygulama 2008 model motorun 8990ytl'ye verdikleri ilana rağmen sana 2007 model olarak gönderip aynı parayı almış olmalarıdır.7000ytl'lik fatura yollamarı başka bir problem.Bence o ilanın printscreen'ini alıp dosya halinde saklaman gerekiyor.Çünkü satıcıya ait olan tek taahhütname o ilandır.Satıcı gerektiğinde kampanyaya dahil ürünlerin teknik ve ve satış şartlarını değiştirme hakkını kendine saklı tutar.Bu hukuki bir problem.Asıl problem bu olay gerçekleşmişse ahlaki bir problemdir.Ve de tüm müşterileri ilgilendirdiği için davanın sonuna kadar bizleri bilgilendirmen gerekir.

9999 siz ise 8990 diye yazmışsınız yanlışlık oldu galiba. evet haklısınız. Problem motorum modeli ve bedeli

TUM ARKADAŞLARA İLGİLERİNDEN DOLAYI TEŞEKÜR EDERİM.. Herkezin mesajını okum ve Elimden geldiği kadarı ile cevaplamaya çalıştım. Sorular yöneltilirsede cevaplıcam...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla eger haklıysa haber ver kardeş bizde ayagımızı denk alalım...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"hcoskun" arkadaşım,evet rakamda benim hatam var.9999ytl senin yazdığın ilk rakamdır.Bide yanlış anlamadıysam ilanda düzeltilmiş diye bir ifaden var.Sana gönderdikleri fatura bedelinimi ilana yazmışlar?
 
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
114
BRR haklı yasal yollara baş vurulmuş taraflar dinlenince kimin haklı olduğu ortaya çıkar arkadaşlar
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
burası türkiye normaldir sen antalyadasın diye seni saf ve uzak sandılar ama bukadarda olmaz :pr:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım. inşallah sorun senin lehine çözülür.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Umarım Sounun En kısa zamanda hallolur,
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşın bahsettiğinden anladığım kadarıyla, hem faturada, hem de satılan üründe bir yanlışlık var gibi. Alıcı ile satıcının başta vardıkları mutabakata sonuna kadar sadık kalmaları gerek bence. Tabi olayı iki taraftan da dinlemeden kesin bir yargıya varamayız.

Ancak ortada olan bir gerçek varki, o da bunun Korlas hakkında bu anlamda açılan ilk başlık olmadığı. Bizzat eşimin (yeschim) başına da buna benzer bir olay gelmişti ve zor da olsa hakkını almıştı. Biz o günden sonra Korlas ile her türlü ilişkimizi keserek, böyle bir olayın sadece bizim başımıza gelmiş olmasını dilemiştik.

Maalesef bunun Korlas hakkında açılan kaçıncı başlık olduğunu ben takip edemez oldum artık. Kimse kolay para kazanmıyor ve kimse hakkının göz göre göre gasp edilmesine kolay kolay müsaade etmez. Bir firmanın da bunları görmezden geliyormuşcasına, hakkında bu şekilde usulsüzlük söylentilerinin bu kadar sık dolaşması, ticari itibarı için hiç de olumlu puan hanesine yazılmıyor. Ortada bilinçli bir girişim olmasa dahi, yıllardır sektörde olan bir firmanın, bu tip konularda daha profesyonelce hareket etmesi lazım diye düşünüyorum.

Söz konusu her durumda Korlas çalışanlarının şapkalarını önüne koyup bir düşünmeleri gerekiyor bence.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
"hcoskun" arkadaşım,evet rakamda benim hatam var.9999ytl senin yazdığın ilk rakamdır.Bide yanlış anlamadıysam ilanda düzeltilmiş diye bir ifaden var.Sana gönderdikleri fatura bedelinimi ilana yazmışlar?

ilandaki model yılı düzeltilmiş fiyatta değişiklik yok

Arkadaşın bahsettiğinden anladığım kadarıyla, hem faturada, hem de satılan üründe bir yanlışlık var gibi. Alıcı ile satıcının başta vardıkları mutabakata sonuna kadar sadık kalmaları gerek bence. Tabi olayı iki taraftan da dinlemeden kesin bir yargıya varamayız.

Ancak ortada olan bir gerçek varki, o da bunun Korlas hakkında bu anlamda açılan ilk başlık olmadığı. Bizzat eşimin (yeschim) başına da buna benzer bir olay gelmişti ve zor da olsa hakkını almıştı. Biz o günden sonra Korlas ile her türlü ilişkimizi keserek, böyle bir olayın sadece bizim başımıza gelmiş olmasını dilemiştik.

Maalesef bunun Korlas hakkında açılan kaçıncı başlık olduğunu ben takip edemez oldum artık. Kimse kolay para kazanmıyor ve kimse hakkının göz göre göre gasp edilmesine kolay kolay müsaade etmez. Bir firmanın da bunları görmezden geliyormuşcasına, hakkında bu şekilde usulsüzlük söylentilerinin bu kadar sık dolaşması, ticari itibarı için hiç de olumlu puan hanesine yazılmıyor. Ortada bilinçli bir girişim olmasa dahi, yıllardır sektörde olan bir firmanın, bu tip konularda daha profesyonelce hareket etmesi lazım diye düşünüyorum.

Söz konusu her durumda Korlas çalışanlarının şapkalarını önüne koyup bir düşünmeleri gerekiyor bence.

eşinizin yazdığı yazıyı okudum ama başıma gelenlerden sonra
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
abi umarım herşey lehine sonuçlanır
hakkını sonuna kadar aradıgın ıcın tebrık ederim seni
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
36
abi umarım herşey lehine sonuçlanır
hakkını sonuna kadar aradıgın ıcın tebrık ederim seni

teşekkür ederim. Yasalar önünde boynumuz kıldan ince. Hak aramak vatadandaşlık görevimiz diye düşünüyorum. Sen nasılsa Antalyadasın görüşdüğümüzde beni daha iyi anlıcaksın..
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
43
arkadasım sen en iyisi elınde bır kanıt varsa 2007 model geldıgıne dahıl yada fıyatla ılgılı bısıler varsa buraya resmını cek koy ondan sonra daha ıyı anlasılır sorun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst