Köprü yolunda, emniyet şeridinde ön kaldıran MT 07 'li arkadaş umarım burdasındır!!!

Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
140
Bilgi yok beceri yok deneyim yok.. Parayı basıp almış altına bir motor bir mont bir kask tek teker peşinde.. Kendi canı kendini ilgilendirir o ayrı. Ya başka biri araçla yanından geçerken altına doğru kaysa bir facia yaşansa.. Bu ne öz güvendir arkadaş aklım fikrim almıyor benim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teker yapamayan dostlarım sizde birgun çalışırsanız kontrollu sekilde yapilinca aslinda nekadar tehlikesiz olduğunu goreceksiniz. Gerek yok boyle kiskancliklara. Konuyu acan kardeşim, bizene milletten, en azindan emniyet seridinde yapmış orta seritte yapmakda vardi.
 
Katılım
22 Şub 2015
Mesajlar
76
Teker yapamayan dostlarım sizde birgun çalışırsanız kontrollu sekilde yapilinca aslinda nekadar tehlikesiz olduğunu goreceksiniz. Gerek yok boyle kiskancliklara. Konuyu acan kardeşim, bizene milletten, en azindan emniyet seridinde yapmış orta seritte yapmakda vardi.

Gülsem mi ağlasam mı bilemedim, % 1 dahide olsa insanları tehlikeye atmaya hakkımız yok. Herhalde risk %0 demezsin. Şöyle düşün, bunu vatandaş, polis gördü, dedi ki siz düzgün durmuyorsunuz, bundan sonra emniyet şeridi motorlara da yasak. Hakkı var mı buna teker yapanın ? Kaç insanın hayatını kötü etkileyeceğini , belkide rahat rahat evine işine gidecek insanları riske atacağını düşündün mü ?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
323
hani derler ya ağzınızla için şu mereti diye şarhoş olup rezillik çıkaran adamlara.
bunlara da aklınızla kullanın şu aleti demek gerek. halbuki bildiğin rezillik. havalı mavalı değil.
sorsan dovlot bozo yor vormoyor. paran varsa git piste yap istediğini. biz de oturup alkışlayalım. yoksa oturup ağlama arkadaş. herkes herşeyi yapacak diye bir kaide yok.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
2.el motor almamak için güzel bir örnek olmuş.Hatta mt serisi bu konuda bence en dikkat edilmesi ereken model
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Teker yapamayan dostlarım sizde birgun çalışırsanız kontrollu sekilde yapilinca aslinda nekadar tehlikesiz olduğunu goreceksiniz. Gerek yok boyle kiskancliklara. Konuyu acan kardeşim, bizene milletten, en azindan emniyet seridinde yapmış orta seritte yapmakda vardi.

Aynen öyle.. Burada da şahinciler gece toplanıp caddenin ortasında abarth egzozları ile(soba borusu ya onlar neyse) 0 çizip duruyorlar.. Nasıl feci kıskanıyorsam birkaç kere polisi aradım..
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Teker yapamayan dostlarım sizde birgun çalışırsanız kontrollu sekilde yapilinca aslinda nekadar tehlikesiz olduğunu goreceksiniz. Gerek yok boyle kiskancliklara. Konuyu acan kardeşim, bizene milletten, en azindan emniyet seridinde yapmış orta seritte yapmakda vardi.

TANIMLAR

TRAFİK : Yayaların, hayvanların ve araçların karayolları üzerindeki hal ve hareketleridir.


Dolayısıyla yola ayağını basan yaya da , emniyet şeridinde teker yapan adam da beni ilgilendirir.

Ben 2 senedir İstanbul içinde motor sürüyorum, bu zamana kadar dikiz aynamda veya önümde iki tekeri yerde olduğu halde ne yapacağını tahmin edebileceğim bir motorcuya rastlamadım. (forumdan buluşup sürdüğüm arkadaşlar ayrı)

Teker yapan adamın biraz sonra makineyi kafasına geçirip beni de patates etmeyeceğini nereden bileyim ?
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Barkin abiyle ucmakdere gezimizde benim kazali plakaligima laf gelmisti kendisinden "teker yaparken dustun dimi len" diye. "Abicim, ben teker bilmem, ayrica bizim motorlar teker yapsan da yapmasan da biraz gazlayinca havalaniyor zaten biliyorsun o manada ben bol bol kalkiyorum tekere de. Ama kaza o degil taksi kapisi acildi dustum ister inan ister inanma" demistim, biraz zaman almisti inandirmasi.

Teker nasil bir kabiliyet sinifindadir bilmiyorum, cunku ogrenmesi cok kolay, uygulamada en zor olani sadece sentede gitmek, ve o sentede gitmenin riskleriyse burada saymakla bitmez. Ayni zamanda son derece aptalca bir hareket.

Sen stunt mi olacaksin? Drift yapip tekere mi kalkacaksin? Stoppie yapip kizi kafasindan mi opeceksin? Yap bunlari. Ama ben arabamla veya motorumla trafikte ilerlerken seni gormeyeyim. Hos seyler yapmam.

4000 kisilik motosiklet gruplari yoneticisiyim, arada trafige karsi bu tarz hareketlerini gururla paylasan arkadaslarimiz oluyor, fisekliyoruz hemen gruplardan.

Sonra "ben neden banlandim?? cevap??" iste profil bu. yani kabiliyetlerinin engellendigini dusunen yarim akilli motosiklet suruculeri kendileri.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla nicin tek teker yapildigini anlayabilsem ben de ugrasirdim belki.
ama sadece "ciglik" gibi geliyor bana...

satilik ilanlarinda da hic
"bolca tek teker, stoppie yapildi" gibi bi ibare goremiyoruz nedense...
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Trafikte özellikle araçların yanında, arasında yapılmasına karşıyım. Diğer türlü kim ne ...yemek isterse yer. Kimseyi ilgilendirmez.
Nedenine gelince Sevgili teker yapan kardeşim. Sen öndeki jipin içinde kafa önde telefondan instagram yükleyen sormadan görme zengin hatuna veya
makas atmaya çalışan homosapiens den bozma kuşçu apaçiye neden kızıyorsan aynı sebepten.
Teker yapmak bunlardan daha azmı tehlikelimi?
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
58
Bu emniyet şeridi konusu görmüşken bende bir soru sormak istiyorum.Motosiklette yeniyim ve merak ettiğim konu trafik sıkışıklığında motosikletlerimiz ile emniyet şeridinde gitmemiz ne kadar doğru ?.Dün sıkışık ve duran bir trafikte iki duran araç arasından geçtim ve şeridime döndüm.Daha sonra arkamdaki otomobil sürücüsü sağdan sağdan sıkıştırmaya başladı.Bende emniyet şeridine kaçtım.Şimdi duran trafikte araç arasına girmekle suç benim mi? Yoksa şeride döndüğümde arkadan sıkıştıran adamın mı ? Bunu merak ediyorum.Doğrusu neyse onu yapmak istiyorum.Teşekkürler :)
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Arkadaşım tamam güzel motor kullanıyorsun , tamam kendi canını düşünmüyorsun ama emniyet şeridinde ön kaldırdığın zaman hiç kimse sana helal olsun demiyor tam tersine sen düşte aklın başına gelsin diye beddua ediyor , küfür ediyor. Sen yalnızca kendi adına motor kullanmıyorsun sen hepimizi tehlikeye atıyorsun , senin yüzünden hepimizin adı kötüye çıkıyor , hepimiz serseri apaçi oluyoruz, eğer olur da bu yazıyı okursan ne olur bu tarzda haraketleri boş bir yerde yap, hele ki emniyet şeridinde bu tarz haraketlerden özellikle kaçın biz 2 teker olarak örnek olalım zaten etraf öküz dolu en azından biz yapmayalım.

Sizi veya baskasini tehlikeye sokacak bi durum yoksa, kendi bilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst