ahmetkömürcüoglu Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 5 3 Ağu 2006 #121 bakalım yeni fiat ne olacak? ne zaman karar çıkacak? çıkana kadar aynı ücret mi ödenecek?
B BY_SHADOW Katılım 16 Tem 2006 Mesajlar 136 4 Ağu 2006 #122 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. sonuç nedir arkadaşlar yani şuan istanbulda oturan lar köprülerden parasız geçiyomu anlayamadık..
yasin08 Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 388 4 Ağu 2006 #123 Hayir Arkadaşlar Hala Parali Yada Ogs ,kgs Li Geçiş Yapilmakta
Mad Bike Katılım 8 Ocak 2006 Mesajlar 213 8 Ağu 2006 #125 bu kelimeleri birarada kullanmayı pek sevmem ama ''ben size demiştim''...bu ülkede motosikletçiye tölerans gösterecek zihniyet nerdeeeee
bu kelimeleri birarada kullanmayı pek sevmem ama ''ben size demiştim''...bu ülkede motosikletçiye tölerans gösterecek zihniyet nerdeeeee