- Katılım
- 18 Eki 2008
- Mesajlar
- 381
Leon10rhyme; sakin ol şampiyon
Kimse biber gazını gözünün içine sokup kör edelim diye sıkalım demiyor ,kalabalık ve riskli görüldüğünde eğilmeden uzaktan havaya bir miktar sıkmak hafiften bi yanmayla uzaklaştırmaya yeterli olur diye düşünüyorum..(yine de uygulamaya gerek duymadığım bir yöntem,pekte tasvip ettiğim söylenemez)
Yada kimse hayvanın leğen kemiğini ayırırcasına basın tekmeyi demiyor,götüne ufaktan bi yallah yaptınmı ölmez merak etme küçükken hiç simiiiiiiiit oynamadın heralde
Ya da üzerine sürüp ön lastiğe dolayın maşaya sıkıştırın demiyor,buna da açıklama yapmama gerek yok heralde..
Millete hayvanoğlu hayvan diye giydirmişsin çakmışsın bedduayı vallaha,konuyu açan arkadaşın bacağındaki delikle gelmezsin insallah bigün buralara
polo34; konuyu provoke etmeyelim lütfen

Kimse biber gazını gözünün içine sokup kör edelim diye sıkalım demiyor ,kalabalık ve riskli görüldüğünde eğilmeden uzaktan havaya bir miktar sıkmak hafiften bi yanmayla uzaklaştırmaya yeterli olur diye düşünüyorum..(yine de uygulamaya gerek duymadığım bir yöntem,pekte tasvip ettiğim söylenemez)
Yada kimse hayvanın leğen kemiğini ayırırcasına basın tekmeyi demiyor,götüne ufaktan bi yallah yaptınmı ölmez merak etme küçükken hiç simiiiiiiiit oynamadın heralde
Ya da üzerine sürüp ön lastiğe dolayın maşaya sıkıştırın demiyor,buna da açıklama yapmama gerek yok heralde..
Millete hayvanoğlu hayvan diye giydirmişsin çakmışsın bedduayı vallaha,konuyu açan arkadaşın bacağındaki delikle gelmezsin insallah bigün buralara
polo34; konuyu provoke etmeyelim lütfen